Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wymiana tulei belki tylnej


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
102 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   B0Cygano

B0Cygano
  • 263 postów
  • Dołączył: 12-11-2016
  • Skąd: BSK
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 05 maj 2017 - 19:35

Dzięki za opinię, ja tam taczki nie robię poliuretanowe elementy palnuje założyć na tylną belkę - prosiaki oraz duże tuleje na wahaczach przód.

#102 OFFLINE   huba1973

huba1973
  • 102 postów
  • Dołączył: 21-11-2010
  • Skąd: Bolesławiec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 23 sierpień 2017 - 19:31

Czołem,mam problem w jednej z poduszek z dokręceniem śruby,tzn dokręcone na tzw. amen ,a pomiędzy metalową tuleją w środku gumy a tą "podstawa" przykręconą do podwozia jest jakieś 3-4mm luzu.Lubi to chrupnąć raz na jakiś czas,chciałbym mieć to zrobione jak należy.Raz na jakiś czas sprawdzam śrubę i okazuje się,ze za każdym razem ma mały luz.Czy poduszka się cały czas układa i kontynuować regularne dokręcanie?W drugiej poduszce problemu nie ma.Czy może gwint w podwoziu przysyfiały i stąd brak możliwości prawidłowego dokręcenia?A może ta trójramienna podstawa podgięta?Ktoś ma może jakieś doświadczenie?

Hubert.



#103 OFFLINE   huba1973

huba1973
  • 102 postów
  • Dołączył: 21-11-2010
  • Skąd: Bolesławiec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 24 sierpień 2017 - 20:48

Ok,po problemie.Porządny klucz warsztatowy z długą wajchą i dynamometrem załatwił sprawę.Grzechotka garażowa jednak do takich elementów się nie nadaje  :/ .Wszystko równomiernie dociągnięte i spasowane.

Hubert