Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Turbo Opel Omega C 2.2 DTI 120 KM 2002r.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
74 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   lippen20

lippen20
  • 49 postów
  • Dołączył: 16-01-2014
  • Skąd: Piotrków Trybunalski
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 18 lutego 2015 - 21:27

ok,dzięki za poradę jutro sprawdzę.Martwi mnie tylko ze według komputera wszystkie podcisnienia są w porządku ;/

#62 OFFLINE   jacek044

jacek044

    Omegomaniak

  • 447 postów
  • Dołączył: 08-09-2008
  • Skąd: Wołomin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 18 lutego 2015 - 21:48

Martwi mnie tylko ze według komputera wszystkie podcisnienia są w porządku

Komputer ci nie powie że któreś podciśnienie może być lekko nie szczelne.

#63 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 lutego 2015 - 18:12

przede wszystkim wężyki VAC do wymiany wszystkie i do sprawdzenia kolanka i łaczniki

#64 OFFLINE   lippen20

lippen20
  • 49 postów
  • Dołączył: 16-01-2014
  • Skąd: Piotrków Trybunalski
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 20 lutego 2015 - 10:57

podmieniłem elektrozaworki i nic nie pomogło.
te przewody podcisnienia sa bez problemu dostepne w sklepie?

#65 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 lutego 2015 - 18:27

tak najlepiej kup silikonowe

#66 OFFLINE   lippen20

lippen20
  • 49 postów
  • Dołączył: 16-01-2014
  • Skąd: Piotrków Trybunalski
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 23 lutego 2015 - 21:30

Witam
Odwiedziłem dzis mechanika, który zajmuje się wyłącznie silnikami diesela. Po krótkiej diagnozie stwierdził, że jest to wina pompy paliwa. Niczego gorszego nie mogłem się spodziewać jeśli chodzi o koszt naprawy. Jutro ją odstawiam, także dam znać jak będzie gotowa

#67 OFFLINE   kmitki

kmitki
  • 166 postów
  • Dołączył: 05-12-2010
  • Skąd: Zabrze
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lutego 2015 - 22:37

Następny naiwny który wyrzuci parę tysi w błoto bo pan "mechanik" powiedział że to pompa.

#68 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 23 lutego 2015 - 23:27

a czek się świeci ?
bo jeśli tak to pracuje w trybie awaryjnym i nie będzie auto normalnie jeździć

#69 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 24 lutego 2015 - 01:07

lippen20, u którego mechanika byłeś? Bo w Piotrkowie znalazłem tylko jednego, który ogarnia temat diesla.

#70 OFFLINE   lippen20

lippen20
  • 49 postów
  • Dołączył: 16-01-2014
  • Skąd: Piotrków Trybunalski
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 24 lutego 2015 - 07:46

premier2 podjechałem do goscia w miejscowosci Antoninów koło Opoczna .Zajmuje sie on tylko i wyłacznie dieslami z pełna obsługa regeneracji pomp ,wtryskow układami paliwowymi itd.

Jesli chodzi o check to napewo sie nie swieci i nie jest w trybie awaryjnym.

#71 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 24 lutego 2015 - 09:22

Spróbuj jeszcze podjechać na W. Polskiego do Renasika, na wylocie na Łask. Ale jak byłeś pod Opocznem, to chyba jest jak mówisz, bo słyszałem dobre opinie o nim.

#72 OFFLINE   lippen20

lippen20
  • 49 postów
  • Dołączył: 16-01-2014
  • Skąd: Piotrków Trybunalski
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 24 lutego 2015 - 20:29

premier2 byłem na W.polskiego ,ale za dużo mi nie pomogli.Też słyszałem dobre opinie o tym z pod Opoczna dlatego "ją" tam zaprowadziłem,tak więc zobaczymy jakie będą efekty jak odbiorę .Proponuje gdzieś się zobaczyć na mieście to sobie porównamy co i jak.

#73 OFFLINE   lippen20

lippen20
  • 49 postów
  • Dołączył: 16-01-2014
  • Skąd: Piotrków Trybunalski
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 04 marca 2015 - 19:30

Witam.
Właśnie odebrałem samochód od mechanika i jestem w pełni zadowolony jaką dusze i moc odzyskała moja omega.Został wymieniony sterownik pompy ,końcówki wtryskiwaczy oraz geometria turbiny.Oma *********** jak szalona i wszystko wróciło do normy.Dzięki za wszystkie porady. pozdrawiam.
Zamykam temat.

#74 OFFLINE   kmitki

kmitki
  • 166 postów
  • Dołączył: 05-12-2010
  • Skąd: Zabrze
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 marca 2015 - 19:38

Powiedz ile za to wszystko zapłaciłeś?

#75 OFFLINE   lippen20

lippen20
  • 49 postów
  • Dołączył: 16-01-2014
  • Skąd: Piotrków Trybunalski
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 04 marca 2015 - 20:14

3000zł.Dużo ,ale warto było.Wszystkie części są nowe