Turbo Opel Omega C 2.2 DTI 120 KM 2002r.
#1 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2011 - 07:53
Mam pytanie kiedy ma się włanczać turbina, tzn przy ilu obrotach ? tym konkretnym aucie ?
:tank:
#2 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2011 - 08:56
#3 OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2011 - 19:49
turbina chodzi caly czas. tyle ze od okolo 1700-1800 obrotow cisnienie produkowane przez turbine jest wieksze od cisnienia atmosterycznego i dopiero zaczyna doladowywac
To wiem , akurat regeneruje Turbosprężarki, ale nie znam parametrów każdego auta
mówisz ze w tym modelu ta turbina ma takie parametry pracy ??
tylko ze nie czuje tego jej włączenia w tych obrotach tylko powyżej 2.5 tys co moze byc nie tak ??
:tank:
#4 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2011 - 11:19
To wiem , akurat regeneruje Turbosprężarki, ale nie znam parametrów każdego auta
mówisz ze w tym modelu ta turbina ma takie parametry pracy ??
tylko ze nie czuje tego jej włączenia w tych obrotach tylko powyżej 2.5 tys co moze byc nie tak ??
:tank:
podlacz kompa i sprawdz przy jakich obrotach zaczyna byc widoczne doladowanie. zasadniczo w dti nie czuc tak doladowania jak w cdti ze cie wciska w fotel.
#5 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2011 - 17:13
podlacz kompa i sprawdz przy jakich obrotach zaczyna byc widoczne doladowanie. zasadniczo w dti nie czuc tak doladowania jak w cdti ze cie wciska w fotel.
no tak ale jakie jest ciśnienie na postoju a jakie ma być w momencie doładowania ?
:tank:
#6 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2011 - 21:16
#7 OFFLINE
#8 OFFLINE
#9 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2011 - 10:31
#10 OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2011 - 20:52
zastanawia mnie praca EGR u mnie jest 230 a powinno byc ok 250 - 300 ?
przepływka jest w zakresie 200 - 350
egr jest czysty, podciśnienia szczelne, turbina ok,
co może być ze wywala błąd P0400 i Turbo nie włancza się wtedy kiedy powinna
:tank:
#11 OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2011 - 20:58
#12 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2011 - 07:26
założyłem dziś używany czujnik ciśnienia na kolektorze ssącym i jak wcześniej miałem ciśnienie 1.09-1.10 na postoju, tak teraz mam 1.19-1.21 .
zastanawia mnie praca EGR u mnie jest 230 a powinno byc ok 250 - 300 ?
przepływka jest w zakresie 200 - 350
egr jest czysty, podciśnienia szczelne, turbina ok,
co może być ze wywala błąd P0400 i Turbo nie włancza się wtedy kiedy powinna
:tank:
szczelnosc podcisnien, wydajnosc pompy vacuu
#13 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2011 - 10:06
Pompa vacuu ?
:tank:
#14 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2011 - 10:45
Pompa vacuu ?
Sprawdź vacumetrem jakie podciśnienie wytwarza.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#15 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2011 - 19:14
Sprawdź vacumetrem jakie podciśnienie wytwarza.
a jakie powinno być ciśnienie ? tzn podciśnienie ?
:tank:
#16 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2011 - 19:46
a jakie powinno być ciśnienie ? tzn podciśnienie ?
:tank:
idealne minus 0.9 bar. minimum do poprawnej pracy -0.5 bar.
#17 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2011 - 20:28
:tank:
#18 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2011 - 21:00
#19 OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2011 - 11:43
jedynie co może być przyczyna to zabrudzone klapki w kolektorze ssącym, które czyści się co 70 tys km.
:tank:
#20 OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2011 - 12:09