WItam. Na wstępie, tak wiem, że już był poruszany ten temat 100 a nawet 1000 razy, wiem że istnieje coś takiego jak google itd. Dzisiaj pół dnia spędziłem w aucie z laptopem na kolanach i surfując po forach, googlach itd. Próbowałem różnych metod, od tych w książce omegowskiej przez inne metody na forach (niektóre kosmiczne) po metody z vectry czy tam astry. Prosiłbym więc Was o opisanie (Krok po kroku z najrózniejszymi nawet banalnymi szczególami tj. Czy kluczyk w stacyjce moze byc drugi niz ten co chce zaprogramowac, drzwi maja byc zamkniete (trzaśnięte) czy zamknięte na "zapatki" itd. Opel Omega B rocznik 95 kluczyk na cudowną podczerwień. Pilot jest razem w kluczyku (jajko) Dodam iż jest to kluczyk kupiony niecałe 2 lata temu w salonie Opla. (Rozkodował się i nie da rady go zakodować) Pozdrawaim i czekam na odpowiedź
Ok, kluczyk zakodowany. Musze powiedzieć że nie widziałem takiego sposobu. Jakby co to podaje:
wsiąść normlanie do auta, drzwi zamknąć (trzasnąć)
jeżeli ktoś tez ma ten głupi kluczyk na podczerwień (jajko) ale razem z kluczykiem (nie na breloku) to trzeba było go rozebrać (kluczyk osobno i pilot osobno)
kluczem przekręcić na zapłon
po przekręceniu kluczem na zapłon, pilota dac jak najbliżej globusika i kliknąc guzik od otwierania/zamykania drzwi
wtedy powinna zaświecić się 3 razy lampka koło globusika
wtedy wyłączyć zapłon i kliknąc guzik w pilocie
Jeżeli zamknie drzwi to powinien chulać....