Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

brak mocy i kopci


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
117 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 listopad 2013 - 21:36

najlepiej opcoma

musze sie zorientowac czy ktos na tej mojej wyspie ma ten interfejs.
jutro powalcze z węzykami i podmienie zawór sterowania turbiny. napisze pozniej co i jak.
dzieki za rady :)
i dzieki za cierpliwosc :oonie: :hihi:

#102 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 03 listopad 2013 - 09:46

musze sie zorientowac czy ktos na tej mojej wyspie ma ten interfejs.
jutro powalcze z węzykami i podmienie zawór sterowania turbiny. napisze pozniej co i jak.
dzieki za rady :)
i dzieki za cierpliwosc :oonie: :hihi:


kup sobie szybko Ci się wróci...do dorwania u Nas na forum.

 


#103 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 03 listopad 2013 - 14:36

wezyki od zaworka i ten z pod kolektora połączyłem, podmieniłem nastepny zaworek sterowania turbiną i dalej bez zmian,auto zamulone,sztanga od gruszki schodzi w dół i tak juz zostaje :masakra::pokoj:

#104 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1790 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 03 listopad 2013 - 18:18

bez zmian,auto zamulone,sztanga od gruszki schodzi w dół i tak juz zostaje


Musi być jakiś błąd w ECU, który powoduje wyłączenie sterowania turbiną.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#105 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 03 listopad 2013 - 19:02

Musi być jakiś błąd w ECU, który powoduje wyłączenie sterowania turbiną.

jutro postaram sie podjechac na kompa do takiego warsztatu,podobno mają jakis komputer serwisowy.

#106 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 05 listopad 2013 - 21:59

[attach]24759[/attach]

kto wie co to za ustrojstwo????-zaznaczone na biało.
z tyłu tego czegos jest gumowe kolanko z wezykiem podcisnienia który biegnie gdzies po sciance grodziowej od silnika.
na tym kolanku znalazłem dzisiaj pekniecie i ssało tamtedy powietrze.
mozliwe ze przez to samochód tak muli??????
jak staniemy przodem do auta to to cos jest po prawej stronie na wysokosci kolektora ssacego z tyłu silnika.

#107 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3187 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 listopad 2013 - 22:32

[attach]24759[/attach]

kto wie co to za ustrojstwo????-zaznaczone na biało.
z tyłu tego czegos jest gumowe kolanko z wezykiem podcisnienia który biegnie gdzies po sciance grodziowej od silnika.
na tym kolanku znalazłem dzisiaj pekniecie i ssało tamtedy powietrze.
mozliwe ze przez to samochód tak muli??????
jak staniemy przodem do auta to to cos jest po prawej stronie na wysokosci kolektora ssacego z tyłu silnika.


a ten gruby przewód nie idzie czasem do serwa??

#108 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 05 listopad 2013 - 22:35

a ten gruby przewód nie idzie czasem do serwa


idzie,idzie
a z tyłu wychodzi to podcisnienie

#109 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1790 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 listopad 2013 - 00:01

kto wie co to za ustrojstwo-zaznaczone na biało.


Zaworek zwrotny podciśnienia serwa hamulców.

mozliwe ze przez to samochód tak muli


Na pewno wartość podciśnienia spada przez taką nieszczelność. Wymień kolanko i sprawdź jaki będzie efekt.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#110 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 listopad 2013 - 06:15

Na pewno wartość podciśnienia spada

znalazłem tez ze rurka od chłodniczki spalin ta co wychodzi z kolektora wydechowego w strone egr jest nieszczelna,spaliny waliły na zewnatrz, to tez dzisiaj wymienie.

#111 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 06 listopad 2013 - 08:29

znalazłem tez ze rurka od chłodniczki spalin ta co wychodzi z kolektora wydechowego w strone egr jest nieszczelna,spaliny waliły na zewnatrz, to tez dzisiaj wymienie.


zależy gdzie jest nie szczelna,jeżeli wali z pod opaski zaciskowej to tylko wystarczy dokręcić opaskę...oby nie wyszło na to że przyczyną dolegliwości jest za niskie podciśnienie...co było sugerowane od początku...:D Układ podciśnień to nie tylko wężyki te które widać...cała magistrala jest pod kolektorem ssącym a to pewnie już wiesz..najlepiej kupić 6 m przewodu i wszystko wymienić..trójniki również są słabe o czym wspomniał kolega czeladnik
Czekamy na finał tej usterki:D

 


#112 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 07 listopad 2013 - 18:26

znalazłem tez ze rurka od chłodniczki spalin

niestety moja rurka nie nadaje sie do dalszego uzytku,dzis kupiłem drugą na alledrogo
http://www.allegro.p...item=3636707903
wymienie i zobaczymy jak bedzie:jump:

#113 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 09 listopad 2013 - 09:03

I ogarnąłeś brykę?

 


#114 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 09 listopad 2013 - 15:25

I ogarnąłeś brykę?

czekam na ta rurke do chłodniczki spalin, pewnie przyjdzie dopiero we wtorek bo poniedziałek swieto :mad:
w mojej urwał sie całkiem tem kołnierz co dochodzi pod opaską do chłodniczki spalin.
próbowałem to w robocie pospawac ale nie wyszło :szpital:
za cienka blacha,to tak jak by puszke po piwie chciał pospawac,he,he

#115 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 12 listopad 2013 - 18:58

przyszła rurka :D
a własciwie przyjechała, ale wymienie dopiero w sobote
bo robie do 17ej a pozniej juz ciemno.
dam znac co i jak:jump:

#116 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 20 styczeń 2014 - 18:23

witam Panowie,sorry ze tak długo sic nie pisałem ale komp mi padł a pozniej nie mogłem sie zalogowac na okp:mad:

wiec tak
omega ogarnieta!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:jump:
skonczyło sie na wymianie turbinki, w tamtej padły kierownice
po wymianie auto znowu smiga jak marzenie

dziekuje wam bardzo za pomoc i porady

i pozdrawiam serdecznie!!!!!!

#117 OFFLINE   siwu0406

siwu0406
  • 6 postów
  • Dołączył: 11-03-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 08 styczeń 2017 - 18:06

Witam koledzy. Może ktoś z was mi pomoże. Chodzi o omege 2.2 dti 2001 r. Mianowicie ciężko pali po przestaniu nocy, kopci na szaro i wkręca cię do max 1.5 tys obrotów. Po podłączeniu pod komputer wyskakuje czas wtrysku wysoki/niski przepływ . Czy to może być uwalona pompa wtryskowa? Proszę o pomoc

Edytowany przez siwu0406, 08 styczeń 2017 - 18:07.


#118 OFFLINE   xentere

xentere
  • 4 postów
  • Dołączył: 30-08-2014
  • Skąd: olesnica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 28 luty 2017 - 20:52

jak odpala to predzej czujnik cisnienia w kolektorze ssacym, sam to przerabialem i auto na zimnym sie wkrecalo 1.5k a jak sie nagrzalo to mialo 30km , bledu nie wywalalo czujnik czyscilem, sproboj podmiec to jest podstawa , nastepnie zapadki w kolektorze potem egr. to jest podstawa jezeli turbina podlaczona na krotko do vac pompy wciaz nie robi dobrego cisnienia. spedzilem 3 dni przy mojej omci z tym silnikiem i sprawdzilem caly osprzet jaki tam jest takze moge ci w tym pomoc co jak ma dzialac. polecam odkrecic egr i po odpaleniu ma sie calkowicie chowac, jezeli sie nei chowa to sprawdzaj szczelnosc od poczatku palcem zatykajac rurke.


Edytowany przez xentere, 28 luty 2017 - 20:57.