Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

brak mocy i kopci


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
117 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 listopada 2013 - 19:24

maniek1059, a jaka jest sytuacja z błędami w ECU. Sprawdzasz cokolwiek podczas tych "testów"??

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#82 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 listopada 2013 - 19:26

Sprawdzasz cokolwiek podczas tych "testów"

ja nie mam interfejsu ,znachor sprawdzał pare razy podczas jazdy i niby wszystko jest ok,zadnych błedów nie ma
tylko tyle ze turbo przeładowywuje

#83 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 listopada 2013 - 19:36

tylko tyle ze turbo przeładowywuje


Skąd taka informacja? Z bloków pomiarowych? Jaka jest różnica między żądanym/rzeczywistym ciśnieniem doładowania?

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#84 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 listopada 2013 - 19:41

Skąd taka informacja?

od znachora,he,he
cos tam gadał ze turbo dmucha 2.5 bara według kompa minus oczywiscie cisnienie atmosferyczne.
wiecej nie wiem.

#85 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 02 listopada 2013 - 19:53

A jak zaślepiłeś ten przewód to się przejechałeś?

 


#86 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 listopada 2013 - 19:59

A jak zaślepiłeś ten przewód to się przejechałeś?

tak,tez zadnej róznicy,muł i jeszcze raz muł,
jak chciałem ostrzej ruszyc to zaczeło rzucac silnikiem i zaczął sie dławic ale to chyba przez to ze cięgno było w dole czyli turbo pompowało na maxa i przeładowywało

#87 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 02 listopada 2013 - 20:00

ja nie mam interfejsu ,znachor sprawdzał pare razy podczas jazdy i niby wszystko jest ok,zadnych błedów nie ma
tylko tyle ze turbo przeładowywuje


to może niech Ci poda kod błędu...

 


#88 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 listopada 2013 - 20:02

to może niech Ci poda kod błędu...

no ale własnie zadnych błedów niby nie było,podłączał ja jeszcze przedwczoraj i tez zadnych błedów

#89 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 02 listopada 2013 - 20:06

tak,tez zadnej róznicy,muł i jeszcze raz muł,
jak chciałem ostrzej ruszyc to zaczeło rzucac silnikiem i zaczął sie dławic ale to chyba przez to ze cięgno było w dole czyli turbo pompowało na maxa i przeładowywało


hmmm..jak by przeładowywało to chyba miało by buta...coś mi się to wszystko nie klei...wydaje mi się że diagnostyka tego silnika zrobiona jest po łebkach...

no ale własnie zadnych błedów niby nie było,podłączał ja jeszcze przedwczoraj i tez zadnych błedów


dziwnie ten Twój znachor czepił się tego przeładowania...szkoda że tak daleko mieszkasz...

 


#90 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 listopada 2013 - 20:12

jak by przeładowywało to chyba miało by buta

na innych forach<vw,ford> cztałem ze jak przeładowywuje to silnik przechodzi w tryb awaryjny i dlatego jest muł

dzisiaj załatwiłem sobie nastepny zawór sterowania turbiną,moze ten podmieniany tez był walniety.

szkoda że tak daleko mieszkasz...


nooooo,niestety/ Swinoujscie=koniec świata,he,he :D

#91 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 listopada 2013 - 20:13

cos tam gadał ze turbo dmucha 2.5 bara


Przy takim wyniku "wali błąd" w ECU.

coś mi się to wszystko nie klei


Mnie również. Znów nasuwa mi się pierwsze przykazanie użytkownika 2.5/3.0 DTI:
Bez Op-coma nic nie zrobisz przy tym silniku

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#92 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 listopada 2013 - 20:19

Przy takim wyniku "wali błąd" w ECU.

a jaki powinien byc prawidłowy odczyt?????

#93 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 listopada 2013 - 20:20

jak zaslepie, cięgno idzie w dół jak odkryje idzie do góry,tak czy tak zadnej reakcji ciegna na pedał gazu,czy zaslepiony czy nie,czy z wezykiem tym co idzie do nadkola czy bez, zadnej reakcji cięgna na gaz .
jak wszystko podłączone tak jak ma być to ciegno schodzi od razu do dołu i tak juz zostaje

a co zaślepiasz na tym trójniku ?, połącz kawałkiem wężyka od przelewów podciśnienie z kolektora z wężykiem od zaworu turbiny, po prostu wywal ten trójnik, olej na razie wężyk który idzie do aku ciśnienia, a i jeszcze jedno podłącz vacuometr do tej rurki co dochodzi do trójnika od magistrali i sprawdź jakie masz podciśnienie.

#94 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 listopada 2013 - 20:25

a co zaślepiasz na tym trójniku ?

zaslepiam to miejsce w które wchodzi ten wezyk co idzie do nadkola

#95 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 listopada 2013 - 20:26

wywal trójnik i połącz wężyki i sprawdź vacu na tym wężyku

#96 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 listopada 2013 - 20:29

wywal trójnik i połącz wężyki

to da sie jutro zrobic

sprawdź vacu na tym wężyku

ale to dopiero w poniedziałek,ale wydaje mi sie ze bedzie ok na tym wezyku bo ssie jak ta lala

#97 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 listopada 2013 - 20:48

a jaki powinien byc prawidłowy odczyt


Max. 210 kPa na jałowym.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#98 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 listopada 2013 - 20:50

240 kPa przy 4000 RPM

#99 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 listopada 2013 - 20:56

240 kPa przy 4000 RPM

Max. 210 kPa na jałowym.


dowiem sie ile dokładnie ta moja dmucha i napisze.



sprostowanie/
zle zrozumiałem znachora, 1,7 bara pokazywało podczas jazdy przy 2,5 tys RPM

#100 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 listopada 2013 - 21:27

najlepiej opcoma bo tam jest wartość rzeczywista i żądana i można je porównać