brak mocy i kopci
#81 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 19:24
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#82 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 19:26
ja nie mam interfejsu ,znachor sprawdzał pare razy podczas jazdy i niby wszystko jest ok,zadnych błedów nie maSprawdzasz cokolwiek podczas tych "testów"
tylko tyle ze turbo przeładowywuje
#83 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 19:36
tylko tyle ze turbo przeładowywuje
Skąd taka informacja? Z bloków pomiarowych? Jaka jest różnica między żądanym/rzeczywistym ciśnieniem doładowania?
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#84 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 19:41
od znachora,he,heSkąd taka informacja?
cos tam gadał ze turbo dmucha 2.5 bara według kompa minus oczywiscie cisnienie atmosferyczne.
wiecej nie wiem.
#85 OFFLINE
#86 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 19:59
tak,tez zadnej róznicy,muł i jeszcze raz muł,A jak zaślepiłeś ten przewód to się przejechałeś?
jak chciałem ostrzej ruszyc to zaczeło rzucac silnikiem i zaczął sie dławic ale to chyba przez to ze cięgno było w dole czyli turbo pompowało na maxa i przeładowywało
#87 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 20:00
ja nie mam interfejsu ,znachor sprawdzał pare razy podczas jazdy i niby wszystko jest ok,zadnych błedów nie ma
tylko tyle ze turbo przeładowywuje
to może niech Ci poda kod błędu...
#88 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 20:02
no ale własnie zadnych błedów niby nie było,podłączał ja jeszcze przedwczoraj i tez zadnych błedówto może niech Ci poda kod błędu...
#89 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 20:06
tak,tez zadnej róznicy,muł i jeszcze raz muł,
jak chciałem ostrzej ruszyc to zaczeło rzucac silnikiem i zaczął sie dławic ale to chyba przez to ze cięgno było w dole czyli turbo pompowało na maxa i przeładowywało
hmmm..jak by przeładowywało to chyba miało by buta...coś mi się to wszystko nie klei...wydaje mi się że diagnostyka tego silnika zrobiona jest po łebkach...
no ale własnie zadnych błedów niby nie było,podłączał ja jeszcze przedwczoraj i tez zadnych błedów
dziwnie ten Twój znachor czepił się tego przeładowania...szkoda że tak daleko mieszkasz...
#90 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 20:12
na innych forach<vw,ford> cztałem ze jak przeładowywuje to silnik przechodzi w tryb awaryjny i dlatego jest mułjak by przeładowywało to chyba miało by buta
dzisiaj załatwiłem sobie nastepny zawór sterowania turbiną,moze ten podmieniany tez był walniety.
szkoda że tak daleko mieszkasz...
nooooo,niestety/ Swinoujscie=koniec świata,he,he
#91 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 20:13
cos tam gadał ze turbo dmucha 2.5 bara
Przy takim wyniku "wali błąd" w ECU.
coś mi się to wszystko nie klei
Mnie również. Znów nasuwa mi się pierwsze przykazanie użytkownika 2.5/3.0 DTI:
Bez Op-coma nic nie zrobisz przy tym silniku
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#92 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 20:19
a jaki powinien byc prawidłowy odczyt?????Przy takim wyniku "wali błąd" w ECU.
#93 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 20:20
a co zaślepiasz na tym trójniku ?, połącz kawałkiem wężyka od przelewów podciśnienie z kolektora z wężykiem od zaworu turbiny, po prostu wywal ten trójnik, olej na razie wężyk który idzie do aku ciśnienia, a i jeszcze jedno podłącz vacuometr do tej rurki co dochodzi do trójnika od magistrali i sprawdź jakie masz podciśnienie.jak zaslepie, cięgno idzie w dół jak odkryje idzie do góry,tak czy tak zadnej reakcji ciegna na pedał gazu,czy zaslepiony czy nie,czy z wezykiem tym co idzie do nadkola czy bez, zadnej reakcji cięgna na gaz .
jak wszystko podłączone tak jak ma być to ciegno schodzi od razu do dołu i tak juz zostaje
#94 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 20:25
zaslepiam to miejsce w które wchodzi ten wezyk co idzie do nadkolaa co zaślepiasz na tym trójniku ?
#95 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 20:26
#96 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 20:29
to da sie jutro zrobicwywal trójnik i połącz wężyki
ale to dopiero w poniedziałek,ale wydaje mi sie ze bedzie ok na tym wezyku bo ssie jak ta lalasprawdź vacu na tym wężyku
#97 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 20:48
a jaki powinien byc prawidłowy odczyt
Max. 210 kPa na jałowym.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#98 OFFLINE
#99 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 20:56
240 kPa przy 4000 RPM
Max. 210 kPa na jałowym.
dowiem sie ile dokładnie ta moja dmucha i napisze.
sprostowanie/
zle zrozumiałem znachora, 1,7 bara pokazywało podczas jazdy przy 2,5 tys RPM
#100 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2013 - 21:27