musze sie zorientowac czy ktos na tej mojej wyspie ma ten interfejs.najlepiej opcoma
jutro powalcze z węzykami i podmienie zawór sterowania turbiny. napisze pozniej co i jak.
dzieki za rady
i dzieki za cierpliwosc :oonie: :hihi:
Napisany 02 listopada 2013 - 21:36
musze sie zorientowac czy ktos na tej mojej wyspie ma ten interfejs.najlepiej opcoma
Napisany 03 listopada 2013 - 09:46
musze sie zorientowac czy ktos na tej mojej wyspie ma ten interfejs.
jutro powalcze z węzykami i podmienie zawór sterowania turbiny. napisze pozniej co i jak.
dzieki za rady
i dzieki za cierpliwosc :oonie: :hihi:
Napisany 03 listopada 2013 - 14:36
Napisany 03 listopada 2013 - 18:18
bez zmian,auto zamulone,sztanga od gruszki schodzi w dół i tak juz zostaje
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 03 listopada 2013 - 19:02
jutro postaram sie podjechac na kompa do takiego warsztatu,podobno mają jakis komputer serwisowy.Musi być jakiś błąd w ECU, który powoduje wyłączenie sterowania turbiną.
Napisany 05 listopada 2013 - 21:59
Napisany 05 listopada 2013 - 22:32
[attach]24759[/attach]
kto wie co to za ustrojstwo????-zaznaczone na biało.
z tyłu tego czegos jest gumowe kolanko z wezykiem podcisnienia który biegnie gdzies po sciance grodziowej od silnika.
na tym kolanku znalazłem dzisiaj pekniecie i ssało tamtedy powietrze.
mozliwe ze przez to samochód tak muli??????
jak staniemy przodem do auta to to cos jest po prawej stronie na wysokosci kolektora ssacego z tyłu silnika.
Napisany 05 listopada 2013 - 22:35
a ten gruby przewód nie idzie czasem do serwa
Napisany 06 listopada 2013 - 00:01
kto wie co to za ustrojstwo-zaznaczone na biało.
mozliwe ze przez to samochód tak muli
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 06 listopada 2013 - 06:15
znalazłem tez ze rurka od chłodniczki spalin ta co wychodzi z kolektora wydechowego w strone egr jest nieszczelna,spaliny waliły na zewnatrz, to tez dzisiaj wymienie.Na pewno wartość podciśnienia spada
Napisany 06 listopada 2013 - 08:29
znalazłem tez ze rurka od chłodniczki spalin ta co wychodzi z kolektora wydechowego w strone egr jest nieszczelna,spaliny waliły na zewnatrz, to tez dzisiaj wymienie.
Napisany 07 listopada 2013 - 18:26
niestety moja rurka nie nadaje sie do dalszego uzytku,dzis kupiłem drugą na alledrogoznalazłem tez ze rurka od chłodniczki spalin
Napisany 09 listopada 2013 - 15:25
czekam na ta rurke do chłodniczki spalin, pewnie przyjdzie dopiero we wtorek bo poniedziałek swietoI ogarnąłeś brykę?
Napisany 12 listopada 2013 - 18:58
Napisany 20 stycznia 2014 - 18:23
Napisany 08 stycznia 2017 - 18:06
Edytowany przez siwu0406, 08 stycznia 2017 - 18:07.
Napisany 28 lutego 2017 - 20:52
jak odpala to predzej czujnik cisnienia w kolektorze ssacym, sam to przerabialem i auto na zimnym sie wkrecalo 1.5k a jak sie nagrzalo to mialo 30km , bledu nie wywalalo czujnik czyscilem, sproboj podmiec to jest podstawa , nastepnie zapadki w kolektorze potem egr. to jest podstawa jezeli turbina podlaczona na krotko do vac pompy wciaz nie robi dobrego cisnienia. spedzilem 3 dni przy mojej omci z tym silnikiem i sprawdzilem caly osprzet jaki tam jest takze moge ci w tym pomoc co jak ma dzialac. polecam odkrecic egr i po odpaleniu ma sie calkowicie chowac, jezeli sie nei chowa to sprawdzaj szczelnosc od poczatku palcem zatykajac rurke.
Edytowany przez xentere, 28 lutego 2017 - 20:57.