brak mocy i kopci
#1 OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2011 - 20:30
#2 OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2011 - 05:16
#3 OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2011 - 07:19
Z mechanicznych problemów stawiał bym na nastawnik wtrysku lub pompa paliwa nei dająca odpowiedniego ciśnienia.
#4 OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2011 - 20:37
#5 OFFLINE
#6 OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2011 - 12:16
#7 OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2011 - 12:23
#8 OFFLINE
#9 OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2011 - 12:45
sprawdź dawkę i to czy wtryski nie siadły (czarny dym)
#10 OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2011 - 13:07
pompa po regeneracji,,także to nie to,,napisze że wymieniałem silnik z sintry 2.2dti bez osprzętu,,także pali ok ale kurja buta niema i kopci..coś jakas częśc mechaniczna,,macie jakiegoś dobrego mechora od omeg
Dobry a wręcz bardzo dobry mechanik:
AUTO-KRZYCH
Serby ( koło Głogowa)
tel: +48 603-566-280
lub kolejny gość:
Arek
+48 507-563-048
Głogów ( nowo otwarty warsztat koło starej Cukrowni na trasie wylotowej w kierunku Rudnej)
Zarówno pierwszy jak i drugi pracowali w Serwisie Opla w Głogowie. Później założyli swój warsztat i robią głównie OMEGI. Każdą z Omeg jaką posiadałem to tylko tam robiłem i z usług i ceny byłem zawsze bardzo zadowolony.
#11 OFFLINE
#12 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2011 - 08:25
#13 OFFLINE
Napisany 18 października 2013 - 18:22
od pewnego czasu moja kluska nie ma siły. byłem na sprawdzeniu turbiny,dmucha elegancko,tuning dolotu turbiny według Damiana Sz. zrobiony
mechanik sprawdzał podcisnienia tez wszystko w porzadku :confused:
na komputerze tez zadnych błedów,dzisiaj podmieniłem przepływke i tez zadnej róznicy,dalej brak mocy.
przy ruszaniu silnik wyje a nie ma siły jechac,jak obroty podejda pod 2 tys. to jedzie jeszcze w miare znosnie ale po depnieciu w kick down skrzynia redukuje biegi ale zadnego przyspieszenia nie ma. jak rozpedzam ja normalnie to
rozpedza sie ta moja rakieta max do 160 i czuc przy tej predkosci jak uchodzi z niej zycie, momentalnie słabnie i przestaje przyspieszac.
na postoju jak depne gaz do podłogi tez kupa czarnego dymu i zaczyna rzucac silnikem i telepac jak by go cos dławiło,sciagałem wydech od katalizatora w tył bo myslałem ze zapchany ale bez wydechu tez to samo.nie wiem czy w moim silniku jest katalizator wstepny??????
mechanik odkrył ze EGR sie nie otwiera a zaslepiony nie jest.
mozliwe ze to przez to dławi silnik???? po odkreceniu korka wlewu oleju na odpalonym silniku spaliny walą jak z jakiegos parowozu,odma sprawdzona, jest drozna.
nie mam juz pomysłu co to moze byc jesli macie jakies sugestie prosze o pomoc.
silnik oczywiscie 2.5dti, automat
zapomniałem jeszcze dodac ze spalanie wzrosło z 10 na 100km do prawie 15l na 100km
#14 OFFLINE
Napisany 18 października 2013 - 19:23
byłem na sprawdzeniu turbiny,dmucha elegancko,
Jak była sprawdzana turbina?
mechanik odkrył ze EGR sie nie otwiera
EGR mechanicznie sprawny?
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#15 OFFLINE
Napisany 18 października 2013 - 19:29
tak dokladnie to nie wiem,mechanik mówił ze dmucha 1,7 bara na postoju i ze załacza sie tak jak powinna a poza tym jak depne gaz to słychac ze pracuje
a co do EGRu to jutro go bede sprawdzał
#16 OFFLINE
Napisany 18 października 2013 - 19:36
mechanik mówił ze dmucha 1,7 bara na postoju
Najlepszy test, to komp na siedzenie pasażera, odpowiednie bloki pomiarowe na "wizji" i jazda;)
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#17 OFFLINE
Napisany 18 października 2013 - 19:43
niby przy zaslepiony EGRze powinna sie lepiej zbierac ale czy jak EGR jest zamkniety to mozliwe ze spaliny dławią silnik?????
jutro sie dowiem jak znachor sprawdzał ta turbine
#18 OFFLINE
Napisany 18 października 2013 - 19:54
witam forumowiczów.
od pewnego czasu moja kluska nie ma siły. byłem na sprawdzeniu turbiny,dmucha elegancko,tuning dolotu turbiny według Damiana Sz. zrobiony
mechanik sprawdzał podcisnienia tez wszystko w porzadku :confused:
na komputerze tez zadnych błedów,dzisiaj podmieniłem przepływke i tez zadnej róznicy,dalej brak mocy.
przy ruszaniu silnik wyje a nie ma siły jechac,jak obroty podejda pod 2 tys. to jedzie jeszcze w miare znosnie ale po depnieciu w kick down skrzynia redukuje biegi ale zadnego przyspieszenia nie ma. jak rozpedzam ja normalnie to
rozpedza sie ta moja rakieta max do 160 i czuc przy tej predkosci jak uchodzi z niej zycie, momentalnie słabnie i przestaje przyspieszac.
na postoju jak depne gaz do podłogi tez kupa czarnego dymu i zaczyna rzucac silnikem i telepac jak by go cos dławiło,sciagałem wydech od katalizatora w tył bo myslałem ze zapchany ale bez wydechu tez to samo.nie wiem czy w moim silniku jest katalizator wstepny??????
mechanik odkrył ze EGR sie nie otwiera a zaslepiony nie jest.
mozliwe ze to przez to dławi silnik???? po odkreceniu korka wlewu oleju na odpalonym silniku spaliny walą jak z jakiegos parowozu,odma sprawdzona, jest drozna.
nie mam juz pomysłu co to moze byc jesli macie jakies sugestie prosze o pomoc.
silnik oczywiscie 2.5dti, automat
zapomniałem jeszcze dodac ze spalanie wzrosło z 10 na 100km do prawie 15l na 100km
Może głupie pytanie zadam....filtry i paliwa i powietrza kiedy zmieniałeś? Ja jak robiłem test EGR opcomem to przy załączeniu testu egr miałe3m podobne obiawy...silnikiem rzucało i kupa dymu...wyjmij selonoid sterowania egerem i go wyczyść i sprawdz,ewentualnie je podmień z sterowania turbiną bi są takie same...wtedy coś wykluczysz..
Najlepszy test, to komp na siedzenie pasażera, odpowiednie bloki pomiarowe na "wizji" i jazda;)
to proponuję w 1 ej kolejności...
#19 OFFLINE
Napisany 18 października 2013 - 20:03
selonoid sterowania egrem to ten wezyk ktory idzie gdzies pod kolektor ssący???
pytam bo nie wiem,du...a ze mnie nie mechanik
#20 OFFLINE
Napisany 18 października 2013 - 20:09
filtry zmieniałem razem z olejem ok.10 000 km temu
selonoid sterowania egrem to ten wezyk ktory idzie gdzies pod kolektor ssący???
pytam bo nie wiem,du...a ze mnie nie mechanik
spokojnie... A na jakie filtry wymieniałeś? A zwłaszcza paliwa bo nasze CR nie lubią badziewia:D Tak...żeby podmienić zawory trza kolektor zwalić...może być albo zawór albo sam egr walnięty...czyszczenie zaworów sterujących też masz w sprawdzonych poradach i też napisany przez Damiana...
Najlepiej jak by jak by Twój mechanior miał odpowiedni sprzęt i dane parametrów do egr...mi się wydaje że w nim tkwi problem..ewentulanie w sterowaniu nim..może być też walnięty przewód podciśnieniowy od zaworu sterowania do samego egr.