Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

kontrolka ładowania-pomocy!!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Lenek

Lenek
  • 7 postów
  • Dołączył: 29-12-2006
  • Skąd: Skierniewice

Napisany 27 czerwca 2007 - 19:38

Proszę kolegów o udzielenie pomocy.Dziś zdarzyłami się dziwna historia.Zrobiłem traskę 500 km zatrzymałem się,kupiłem fajki i chciałem pojechać dalej. I nic z tego.Nie zapaliła się kontrolka ładowania.Nie mozna odpalić silnika,tylko lekkie puk,pyk rozrusznik nie zagdakał.NIe jestem specjalistą więc nie wiem o co może chodzić ( na forum nie znalazłem-może z nerw,bo auto mi potrzebne).Wymieniałem jakiś czas temu pasek i rolkę napinacza,wiem że ten pasek obsługuje wspomaganie,klimę i ładowanie.A wspomaganie miałem do samego końca-dokąd nie zgasiłem silnika. Wszystko jest tak zabudowane ,że nie wiem w końcu czy ten nowy pasek nie strzelił.ale przy zerwanym pasku chyba by się świeciła kontrolka?nie wiem czy ma to jakiś związek ale ostatnio miewałem trochę podwyższoną temperaturę silnika-zwłaszcza na mieście.PLEASE pomóżcie,może ktoś się z tym już zetknął.MOja (jeszcze) omcia to 2,5 TD silnik BMW ,rocznik 95,manual,klima manual.


Lenek

#2 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 czerwca 2007 - 19:52

1. trzeba sprawdzic jakie napiecie daje akumulator
2. sprawdzic czy klemy sa dobrze przykrecone (nie zasniedziale)- czy przewody sa dobrze scisniete w klemach
3. sprawdzic co dzieje sie z akumulatorem jak probujesz krecic (jaki jest spadek napiecia)

Poniewaz malo informacji podales zrob to co napisalem a okaze sie czy padl akumulator, rozrusznik czy brak jest dobrego polaczenia
P.S. mysle ze akunie padl (bo tak nagle) ale polaczenie kabli lub rozrusznik jak najbardziej

Do postu Beast: dobre polaczenie = rowniez polaczenie masy. Pozdrawiam

#3 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 czerwca 2007 - 20:29

1. trzeba sprawdzic jakie napiecie daje akumulator
2. sprawdzic czy klemy sa dobrze przykrecone (nie zasniedziale)- czy przewody sa dobrze scisniete w klemach
3. sprawdzic co dzieje sie z akumulatorem jak probujesz krecic (jaki jest spadek napiecia)

Poniewaz malo informacji podales zrob to co napisalem a okaze sie czy padl akumulator, rozrusznik czy brak jest dobrego polaczenia
P.S. mysle ze akunie padl (bo tak nagle) ale polaczenie kabli lub rozrusznik jak najbardziej



albo masa slaba




 


#4 OFFLINE   majster102

majster102
  • 15 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: grodzisk wielkopolski

Napisany 05 lipca 2007 - 07:31

Zanim rozbierzesz pol autka to sprawdz prąd ladowania na alternatorze w ten sposob okreslisz co nawalilo :cool:

#5 OFFLINE   Lenek

Lenek
  • 7 postów
  • Dołączył: 29-12-2006
  • Skąd: Skierniewice

Napisany 07 lipca 2007 - 20:59

Dzięki za podpowiedzi koledzy.Przyczyną były jednocześnie: szczotki oraz regulator alternatora oraz poluzowana masa.Fakt ,że natej masie przejechałem 300 km mnie trochę zmylił.dzięki
Lenek