Omega 3.0 V6 jaka instalacja?
#61 OFFLINE
Napisany 19 listopada 2013 - 17:08
Sprawdziłem dla świętego spokoju oznaczenie silnika i okazało się że na bloku pisze x25xe co mnie zdziwiło
teraz pytanie czy winą takiego spalania będzie dławienie się silnika za dużą ilością gazu? jakiej średnicy dysze trzeba założyć żeby nie przelewało silnika??
#62 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2013 - 07:18
Powrócę do tematu... Założyłem sekwencję do omegi z całym osprzętem do x30xe, problem jest taki że auto spalało przy spokojnej jeździe 23l gazu a na zwykłej instalacji spalał 15-16l. Dodatkowo przy 4000-5000 obrotów czuć było szarpanie czy dławienie silnika.
Sprawdziłem dla świętego spokoju oznaczenie silnika i okazało się że na bloku pisze x25xe co mnie zdziwiło
teraz pytanie czy winą takiego spalania będzie dławienie się silnika za dużą ilością gazu? jakiej średnicy dysze trzeba założyć żeby nie przelewało silnika??
To zależy co masz zainstalowane w tym gazie , dysze dla 2,5v 6 to od 2,4 do 2,7 w zależności od wtrysków i ciśnienia reduktora.
#63 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2013 - 11:32
Powrócę do tematu... Założyłem sekwencję do omegi z całym osprzętem do x30xe, problem jest taki że auto spalało przy spokojnej jeździe 23l gazu a na zwykłej instalacji spalał 15-16l. Dodatkowo przy 4000-5000 obrotów czuć było szarpanie czy dławienie silnika.
Sprawdziłem dla świętego spokoju oznaczenie silnika i okazało się że na bloku pisze x25xe co mnie zdziwiło
teraz pytanie czy winą takiego spalania będzie dławienie się silnika za dużą ilością gazu? jakiej średnicy dysze trzeba założyć żeby nie przelewało silnika??
co za instalacje masz ? jeśli masz kabel i możesz się połączyć to wrzuć screeny z tego co możesz zobaczyć interface w komputerze gazu a sporo to pomoże znaleźć problem
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#64 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2013 - 15:53
#65 OFFLINE
Napisany 21 listopada 2013 - 07:41
Instalacja zavoli, parownik zavoli zeta S i wtryski też zavoli albo valtec bo mam na podmianę.
Jak do tego silnika to parownik jest zbyt mały poza tym jego dolne ciśnienie może nie dać się obniżyć w okolice 1bara, ma olbrzymie przerosty ciśnienia , no ale ten może działa dobrze.Wtryski valtek jak nowe to jakiś czas pojadą tylko że na wysokim ciśnieniu będą zalewać silnik. Zavoli to troszkę wyższa półka , to taki duży magiczny ale też szybko siadają , potrafią się zawieszać i nie domykać gazu , więc do sprawdzenia listwa.I oczywiście wartość ciśnienia jakie daje reduktor i to w połączeniu z rozmiarem dysz we wtryskiwaczach może dać obraz czy ma szansę zadziałać poprawnie
#66 OFFLINE
Napisany 21 listopada 2013 - 16:05
ma olbrzymie przerosty ciśnienia
Można przyrosty zmniejszyc poprzez wyrzucenie sprezynek sztuk bodajze 8. Zmniejszy się termika gazu, ale nie wpłynie to znacznie na jakość jazdy, a przyrosty się zmniejszą. Minimalne cisnienie na jakim pracuje zeta zavoli s to 1.2 bara czyli MP
#67 OFFLINE
Napisany 21 listopada 2013 - 16:16
#68 OFFLINE
Napisany 23 listopada 2013 - 08:43
A jaki rozmiar dysz polecacie do x25xe ?? Obecnie mam chyba 2.6 albo 2.7 i pewnie zalewają silnik...
Na valtkach w 2,5 mialem 3 mm teraz w 3 litrach na omvl mam 2,5mm i bede rozwiercal na 2,7mm.
Wysyłane z mojego HTC Dream za pomocą Tapatalk 2