Omega 3.0 V6 jaka instalacja?
#41 OFFLINE
Napisany 25 września 2013 - 23:47
#42 OFFLINE
Napisany 26 września 2013 - 09:59
Wysłane z mojego GT-N7000
#43 OFFLINE
Napisany 30 października 2013 - 16:06
http://allegro.pl/se...3663740014.html
Cos takiego bylo by git ? cczy moze cos w nim zmienic ?
#44 OFFLINE
Napisany 30 października 2013 - 18:10
#45 OFFLINE
Napisany 30 października 2013 - 19:38
na wieckowskiego 54 zakladaja brc ale nie wiem czy tam zaloza dobrze
#46 OFFLINE
Napisany 30 października 2013 - 21:56
Ale slyszalem ze BRC sa trudne do ustawienia . Jest jakis dobry gazownik ktory mi to zrobi w lodzi ? badz okolicach ?
na wieckowskiego 54 zakladaja brc ale nie wiem czy tam zaloza dobrze
Do BRC trzeba konkretnego zakładu i fachowca do regulacji , jest to droższa wersja zagazowania silnika ale BRC ma dobre wtryskiwacze i dobrze złożona oraz dobrana instalka posłuży lata. Stag to polska produkcja ale bardzo zaawansowana technologicznie i doskonale współpracuje z tym mało wymagającym i prostym silnikiem . Wymogi stawiane przez ten silnik w zupełności zaspokaja jeżeli dobrany jest odpowiedni parownik oraz wtryskiwacze , a korekty po temperaturze oraz ciśnieniu gazu dają pełne możliwości wystrojenia.Oczywiście umiejętny montaż to polowa sukcesu i święty spokój przy tankowaniu liczymy tylko oszczędności i w warsztacie gazownika pojawiamy się tylko na przeglądy
#47 OFFLINE
Napisany 31 października 2013 - 08:35
#48 OFFLINE
Napisany 31 października 2013 - 09:54
Stag 300 ISA2 jakieś HANY czy Barracudy Golda Czy inego AC R01 i tyle
#49 OFFLINE
Napisany 31 października 2013 - 09:56
A co w nim takiego trudnego?3 litrowy silnik nie jest latwy do zagazowania.
BiluMV6, zestaw jak najbardziej spoko. Możesz założyć KME, możesz założyć STAGa. Ważne, żebyś założył odpowiedni parownik (Gold do tej mocy jest OK) i wtryskiwacze (Hana zdecydowanie OK, najlepiej wersja na listwę, bez króćców) + montaż z głową i będzie jeździć bezproblemowo.
#50 OFFLINE
Napisany 31 października 2013 - 13:04
Polecicie cos ?
#51 OFFLINE
Napisany 31 października 2013 - 22:19
A znacie dobry zaklad gdzie mi zaloza BRC bo chetnie bym podjechal dowiedziec sie troche a jak cena bedzie duzo wieksza niz za golda i hane itp to zaloze to a jak nie duzo to zdecyduje sie na BRC ale chce zrobic to dobrze i nie wiem gdzie mi tak zrobia
Polecicie cos ?
Zagraj w ruletkę http://lpg-brc.pl/in...p?name=lodzkie1
#52 OFFLINE
#53 OFFLINE
Napisany 01 listopada 2013 - 08:33
Zażyczyłem sobie konfigurację STAG + wtryski Hana + reduktor KME Gold + butla 65l (sedan). Zapłaciłem 3500. Za BRC chcieli 4200.
O spalaniu nic jeszcze nie wiem - dopiero 200km zrobiłem ale różnicy w mocy nie czuć wcale.
#54 OFFLINE
Napisany 01 listopada 2013 - 21:21
#55 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2013 - 13:25
Mi akurat zakładali gaz w poniedziałek wtorek tutaj: http://www.autogaz-swarzedz.pl/
Zażyczyłem sobie konfigurację STAG + wtryski Hana + reduktor KME Gold + butla 65l (sedan). Zapłaciłem 3500. Za BRC chcieli 4200.
O spalaniu nic jeszcze nie wiem - dopiero 200km zrobiłem ale różnicy w mocy nie czuć wcale.
kolego butla 65 litrów to walec czy w miejsce kołą zapasowego ????
#56 OFFLINE
#57 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2013 - 15:07
#58 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2013 - 15:24
Witam. Ja również chcę zmienić instalację w omedze x30xe w automacie. Obecnie mam instalację II generacji i chcę założyć sekwencję. Czy instalacja zavoli, tzn komputer zavoli alisei, parownik zavoli zeta S, 3 wtryski zavoli i 3 valtec, do tego nowy filtr, wężyki, dysze, czujniki itp będzie w miarę odpowiednia ??
6 wtrysków ma być jednakowa i to jest podstawa z jednej firmy i jednakowego typu , parownik pociągnie ten silnik jak będzie nowy ale z każdym kilometrem będzie gorzej.Elektronika jak elektronika ma swoje wady i zalety ale podejdzie bo to nie jest wymagający silnik:).
#59 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2013 - 22:32
#60 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2013 - 23:19
Instalację ma kolega w kadecie ale z silnikiem x30xe właśnie. 3 wtryski zostały wymienione ponieważ tego co się dowiedziałem urwał się kabelek... Parownik był kupowany nowy a na chwilę obecną ma może z 5tys przebiegu...
Kadetem to nawet na alasce AT-09 pojedzie z tym silnikiem omega to:tank: i potrzebuje paliwa.