Omega 3.0 V6 jaka instalacja?
#1 OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2011 - 00:37
Z góry dziękuje za podpowiedzi co tam wsadzić by dobrze się sprawowało.
Pozdrawiam!
#2 OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2011 - 01:09
bądz
Lovato Easy-Fast na reduktorze Landi-Rendzo
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2011 - 08:12
staga 300+ na Hanach 2000 co powiecie na to ?
#5 OFFLINE
#6 OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2011 - 21:44
Zestaw bardzo dobry , ale .... jaki reduktor ?
a jaki polecasz ?
#7 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2011 - 20:32
a jaki polecasz ?
najlepiej dwa np zawoli zeta(cena za dwa koło 400zł) bo jeden w rosądnej cenie nie da rady może KME GOLD(400zł) ale on nie wyrabia termicznie przy dużych predkościach
#8 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2011 - 03:49
Ja bym próbował jednego Scorpiona ST albo dla odważniejszych MagicJet'a - można trafić taki który będzie działał. A wtryski zdecydowanie Hana.
#9 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2011 - 06:46
http://moto.allegro....1701205457.html
zamontowany pod zbiornikiem wyrównawczym.
#10 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2011 - 13:08
u mnie sprawdza sie reduktor Zavoli, a noge mam ciężką :
http://moto.allegro....1701205457.html
zamontowany pod zbiornikiem wyrównawczym.
Szczerze mówiąc mam lekkie obawy czy pojedynczy wystarcza - w kilkunastu autach poniżej 200KM widziałem na własne oczy że go brakuje (straszne spadki ciśnienia + uboga mieszanka w wyższych partiach obrotów - pojemności poniżej 3 litrów).
#11 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2011 - 14:33
#12 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2011 - 14:50
#13 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2011 - 17:53
Miejsce na dwa reduktory jest wzdłuż podłużnicy pod zbiorniczkiem wyrównawczym, ja mam tak zamontowane 2x scorpiony.
Które Scorpiony że aż 2 potrzeba? Moim zdaniem jeden ST powinien wystarczyć, ewentualnie można GT zastosować. Bez ogrzewania postojowego to może i się zmieści, ale dużo łatwiej wepchnąć 2 tłokowe moim zdaniem. Szkoda IG1 jest taki drogi - jeden powinien starczyć.
Sam się zastanawiam co mam do swojej wsadzić - auto mam od niedawna, instalacja jest z 2004 roku, reduktor tłokowy Bigas (nie wiem nawet czy był regenerowany w międzyczasie, wymieniany na 100% nie był). Skutek jest prosty - ciśnienie spada do 0,72 na 3 - 4 biegu powyżej 4200RPM przy dużych obciążeniach, a na 2 biegu przy gwałtownym wciśnięciu do oporu z niskich obrotów do 0,63 przy 4500RPM. Tak czy inaczej od 4500RPM jest bardzo ubogo (lambda >1,05) i auto po prostu nie jedzie. Do tego wspaniałe wtryski Valtek 3Ohm Ale niestety nie było opcji poprawnej pracy mojej centralki na niczym innym (próbowałem Keihiny i Hany), a Magiców nie było pod ręką (wtryski na której ją kupiłem były tak rozwalone że nie było opcji nawet o pracy na wolnych obrotach). Ja się nie boję eksperymentować więc chyba będę walczył z Magiciem, ale to jest raczej spore ryzyko i ciężko polecać komuś kto po prostu chce żeby to jeździło. Jak nie Magic to chyba będzie Scorpion, ale "na wszelki wypadek" chyba wezmę od razu GT.
#14 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2011 - 22:16
#15 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2011 - 06:40
Szczerze mówiąc mam lekkie obawy czy pojedynczy wystarcza - w kilkunastu autach poniżej 200KM widziałem na własne oczy że go brakuje (straszne spadki ciśnienia + uboga mieszanka w wyższych partiach obrotów - pojemności poniżej 3 litrów).
Powiem tak nie mam kabelka żeby kontrolować ciśnienie,ale skoro przy "deptaniu" nie przerzuca na Pb to myśle że jest ok.Chyba dobrze kombinuje jak ciśnienie spada to odrazu wrzuca Pb,dzieje się tak jak gaz sie kończy,trzeba by popytać na forum czy jest wiecej użytkowników z jednym reduktorem,oczywiście nie przeciwskazań żeby założyć dwa,ale zawsze to dodatkowe trójniki w układzie chłodzenia,chociaż nie wiem może sie wpina je szeregowo ?? U mnie śmiga naprawde jest Ok.No chyba że moja Omka jest tak wychechłana że zostało jej 150KM (niestety nie da się jej z-hamować)
#16 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2011 - 06:50
#17 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2011 - 08:19
W poprzedniej 3.0 mialem zamontowany reduktor do 170km i byla kicha. Zalozylem KME Gold i wszystkie problemy zniknely, takze jeden wystarczy...
#18 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2011 - 17:04
#19 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2011 - 19:54
#20 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2011 - 20:51