Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Lekkie koło zamachowe


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
359 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 września 2011 - 22:05

wiec kazdy kto wkładał sztywne koło to musiał dorabiać ta tulejkie oddalająca wysprzeglik??


nie kazdy. wystarczy miec V i zamach z viki

#62 OFFLINE   Hubcik

Hubcik
  • 60 postów
  • Dołączył: 07-07-2009
  • Skąd: Wyszków

Napisany 15 września 2011 - 22:09

kurcze widzę ze będzie to bardziej skomplikowane niż myślałem w tym moim silniku

#63 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 15 września 2011 - 22:22

wiec kazdy kto wkładał sztywne koło to musiał dorabiać ta tulejkie oddalająca wysprzeglik??


jesli montowal kolo od c20xe flat type to musial.
chyba ze ktos zakladal od VB wtedy nie trzeba zadnych dystansow

#64 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 września 2011 - 11:09

A w czym problem dorobić tuleję, idziesz do tokarza, dajesz mu rysunek techniczny i po sprawie.

#65 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 17 września 2011 - 11:27

A w czym problem dorobić tuleję, idziesz do tokarza, dajesz mu rysunek techniczny i po sprawie.



i tu pojawia sie problem... rysunek techniczny :D

#66 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 września 2011 - 20:38

i tu pojawia sie problem... rysunek techniczny :D



gdyby to nie był problem to ja zarabiał bym grubą kasę, a ludzie mieli by wszystko czego dokładnie potrzebują

zazwyczaj wygląda to tak:
- daj tel.
- ile to będzie kosztować?
- potrzebuję takiej tulejki żeby tam weszła i pasowała i jak mierzyłem linijką to było tak 4-4,5cm
:D


zawsze mówię że jeśli ty to narysujesz i zwymiarujesz to ja to zrobię :)

#67 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 18 września 2011 - 22:32

i tu pojawia sie problem... rysunek techniczny :D


mysle ze z tym rysunkiem mogl bym pomoc;)

#68 OFFLINE   Hubcik

Hubcik
  • 60 postów
  • Dołączył: 07-07-2009
  • Skąd: Wyszków

Napisany 20 września 2011 - 21:40

mysle ze z tym rysunkiem mogl bym pomoc;)


wiesz dokładnie może i bym zrobił ten rysunek, tylko nie wiem w ktorym miejscu mam włożyć ta tuleje dokładnie

#69 OFFLINE   damianos5000

damianos5000
  • 60 postów
  • Dołączył: 01-11-2009
  • Skąd: Kobylany k/Radomia

Napisany 27 września 2011 - 20:34

czytam ten temacik i nie ogarniam jednej rzeczy...
mam v6 i bym chciał jednomas... powiedzmy z calibry tej 150KM.
podejdzie mi to? zakładamy że kupię zestaw z tarczą i dociskiem. i czy będzie potrzebna tulejka na wysprzęglik? jeśli ktoś może pomoc to poproszę;) i tak musze zrobiś sprzęgło więc coś można zakombinować

#70 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 27 września 2011 - 20:49

czytam ten temacik i nie ogarniam jednej rzeczy...
mam v6 i bym chciał jednomas... powiedzmy z calibry tej 150KM.
podejdzie mi to? zakładamy że kupię zestaw z tarczą i dociskiem. i czy będzie potrzebna tulejka na wysprzęglik? jeśli ktoś może pomoc to poproszę;) i tak musze zrobiś sprzęgło więc coś można zakombinować


ale czego ty nie oganiasz?? przeciez w temacie masz praktycznie wszystko opisane .

co trzeba zrobic zeby twoje v6 latalo z kolem od calibry

#71 OFFLINE   damianos5000

damianos5000
  • 60 postów
  • Dołączył: 01-11-2009
  • Skąd: Kobylany k/Radomia

Napisany 28 września 2011 - 18:47

ale czego ty nie oganiasz?? przeciez w temacie masz praktycznie wszystko opisane .

co trzeba zrobic zeby twoje v6 latalo z kolem od calibry


oki. już wszystko jasne. jakoś niedokładnie przeczytałem

#72 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 października 2011 - 16:13

Wie ktoś ile faktycznie waży dwumasa w V'ce?
Znalazłem sobie coś takiego 6,4kg c20xe

#73 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 02 października 2011 - 10:15

Wie ktoś ile faktycznie waży dwumasa w V'ce?
Znalazłem sobie coś takiego 6,4kg c20xe


to jest wlasnie takie kolo o ktorym jest temat;)
montowac i cieszyc sie z moda,

DM w omedze wazy ponad 15kgs

#74 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 02 października 2011 - 11:02

montowac i cieszyc sie z moda,

a pasi plug&play?? czy trzeba tulejkę do wysprzęglika dorabiać??
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#75 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 02 października 2011 - 11:27

Cytat:
Napisał Hubcik
wiec kazdy kto wkładał sztywne koło to musiał dorabiać ta tulejkie oddalająca wysprzeglik

jesli montowal kolo od c20xe flat type to musial.
chyba ze ktos zakladal od VB wtedy nie trzeba zadnych dystansow


tutaj juz raz odpowiadalem

#76 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 października 2011 - 11:48

a macie moze fotke jak ta tulejka powinna wygladac? :)

#77 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 02 października 2011 - 12:39

a macie moze fotke jak ta tulejka powinna wygladac? :)


macie;)
Dodany obrazek

Dodany obrazek


z tego co mi wiadomo to dystans mozna kupic na LOB od ILKU

dla porownianie u mnie taki dystans kusztuje 60 funciakow plus wysylka do PL;)

#78 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 października 2011 - 16:25

yhym... :)

i rozumiem ze jak to bedzie to składam koło + tarcza z vb 2.5 + docisk z omegi i ututut|? :)

#79 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 02 października 2011 - 16:43

yhym... :)

i rozumiem ze jak to bedzie to składam koło + tarcza z vb 2.5 + docisk z omegi i ututut|? :)


no niestety to jeszcze nie wszystko;)

od omegi to zostaje tylko wysprzeglik i lozysko,

do tego jeszcze trzeba dorobic nowy przewod do wysprzeglika bo ten stary jest zbyt krotki,
sroby zeby to wszystko skrecic :
kolo zamachowe do walu,
docisk do kola zamachowego,
dystans do skrzyni,
wysprzeglik do dystansu,

docisk musi byc od c20xe lub c20let
tarcza vectra lub inny opel 228mm byle pasowala na wieloklin wieksza nie wjdziedzie bez przetaczania kola.
to chyba tyle z grobsza:)

#80 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 października 2011 - 17:06

ahaaa teraz kumam czacze, wiem ze jestem bardzo leniwy, ale dotaczałes u Hub ten dystans sam, czy masz wymiary? A jeśli chodzi o dorobienie przewodu do wysprzeglika jest jakis problem?