SWAP z X20XEV na X25XE? Koszta przybliżone, porady, lista gratów
#1 OFFLINE
Napisany 30 maja 2011 - 13:25
Silnik 2,0 X20XEV już mi się "znudził" a patrząc po tym jakie koszta były by gdybym chciał go wzmocnić dałem sobie z tym spokój.
Zastanawiam się teraz nad przełożeniem silnika na X25XE czyli poczciwą 2,5 litrówkę 170Km.
Dlatego proszę o wypowiedzenie się osób które już miały podobny zabieg. i napisały mi z jakimi kosztami mogę się liczyć. Jak również o gratach które będą mi potrzebne.
Ja z kolei mam pytania następujące:
1. Czy trzeba przerabiać / Wymieniać wiązkę pod licznikami i wiązkę dochodzącą do komputera benzynowego?
2. Jak dużo trzeba pogmerać w elektronice?
3. Czy liczniki z TID'em do wymiany?
4. Co z mostem?
To tak na razie
#2 OFFLINE
Napisany 30 maja 2011 - 13:32
Temat jest do ogarnięcia ale czy jest to warte zachodu ??
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#3 OFFLINE
Napisany 30 maja 2011 - 14:25
zostaw samochód u mnie na 3 dni ja ci go przerejestruje i będziesz miał 2,5
Temat jest do ogarnięcia ale czy jest to warte zachodu ??
Wiesz Marku. Gdybym chciał sprzedać ome to musiał bym dostać z 7-8 tyś bo mam całe zawieszenie zrobione i do tego korozji brak nie licząc przednich drzwi ;(
#4 OFFLINE
Napisany 30 maja 2011 - 14:36
Kupujesz rozbitka z takim silnikiem , przekładasz wszystko i masz po problemie ,
jest sporo grzebania w instalacji, jest potrzeba wymiany zegarów oraz wiązki , węże od klimy nawet .
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#5 OFFLINE
Napisany 30 maja 2011 - 16:12
I jak już to bierz X30XE
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#6 OFFLINE
Napisany 30 maja 2011 - 16:44
Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013
II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin
#7 OFFLINE
#8 OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2011 - 09:37
#9 OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2011 - 11:20
jako że zrobiłem sobie takiego swapa to pozwole sobie napisać zdanie na ten temat otóż muszisz mieć silnik wraz z wiązką od silnika sanki przewody od klimy licznik bo żle bedzie pokazywał i to by było na tyle a jeżeli masz u siebie kompa pokladowegoi to już połowa roboty mniej boi nie musisz kombinować z wiązką elektryczną pod deską ,jeszcze chłodnice wody i wentylatory skrzynia most i wał pasuje z 2,0 a i cały układ wydechowy musisz mieć z v-ałki roboty troszkę ale nie jest to takie trudne jak się wydaję
Rozumiem że deski rozdzielczej nie muszę ściągać?
#10 OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2011 - 11:39
#11 OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2011 - 11:49
Sprawa oczywista ale amortyzatory + sprężynyz tego co wiem to zawieszenie jest inne niż 2.0 sprężyny, czy się mylę?
#12 OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2011 - 18:52
#13 OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2011 - 21:03
#14 OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2011 - 21:30
Teraz silnik jest częścią zamienną. Lecz trzeba się liczyć z problemami na przeglądzie i przy rejstraci auta
mi tam nigdy nikt nie sprawdzął przy rejestracji i przeglądzie co mam za siulnik pod machą u nas chłopaki jezdza e30tkami 316 z silnikami 4.4. v8 i nic sie nie dzieje nikomu
#15 OFFLINE
#16 OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2011 - 08:36
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#17 OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2011 - 10:24
nie trzeba , a co do zawieszenie to ja mam nie zmienione i nie zauważyłem nic nie pokojącego ,a gdzieś wyczytałe w danych że różnica wagowa to mniej więcej 30 kg między silnikamiDobra:) Konkretna odpowiedź, trzeba zwalać konsolę?
#18 OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2011 - 10:59
nie trzeba
Ok. To ja Marku będę u ciebie w sobotę zobaczyć ten silniczek i posłuchać jak "mruczy"
#19 OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2011 - 13:48
A jak wyglada sprawa OC? Za 2.0 zapłacę mniej niż za 2.5, czy po prostu nigdzie nie zgłaszać tego faktu, iz jest zmieniony silnik o większej pojemności.
Zgłaszać, będze mniej.