Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zacinająca się stacyjka!!!!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
135 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   DAROMV6

DAROMV6
  • 94 postów
  • Dołączył: 22-12-2008
  • Skąd: Bolesławiec

Napisany 27 maj 2009 - 14:02

już gra i buczy :yes_yes:
koszt zabawy zrobienia porządku z blaszkami przez ślusarza/klucznika-rza to dwa niedrogie czteropaki mniej w mojej kieszeni.

#42 OFFLINE   maniutek

maniutek

    Omega? Po raz szósty?

  • 395 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Ożarów Mazowiecki(k.W-wy)
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 maj 2009 - 22:02

no witam :) i mnie dzisiaj dopadlo to samo, wsiadam, kluczyk w stacyjke i juz sie nie przekrecila.....lipa.....auto postawilem kilometr od domu i tam juz zostalo....jutro dymam po wklad stacyjki , postaram sie to wyjac pod wskazowki z postu podanego powyzej...dam znac, co i jak jak juz sie z tym uporam, wiem ze bedzie wesolo bo blokada kierownicy mi sie zalaczyla..... :) no...to zem sie wyzalil....:)

#43 OFFLINE   DAROMV6

DAROMV6
  • 94 postów
  • Dołączył: 22-12-2008
  • Skąd: Bolesławiec

Napisany 28 maj 2009 - 07:32

Szybkie ruchy kluczykiem w stacyjce - przód/tył z jednoczesną próbą przekręcenia
może załapie.
Dodam, że samego czytnika immo nie trzeba nawet zdejmować, a w górny otwór blokady wystarczy włożyć zagięty sztywniejszy drut.

#44 OFFLINE   maniutek

maniutek

    Omega? Po raz szósty?

  • 395 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Ożarów Mazowiecki(k.W-wy)
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 maj 2009 - 14:52

Szybkie ruchy kluczykiem w stacyjce


nie pomogly - stanela na amen :(

dzisiaj poszukalem w necie, znalazlem firme tym sie trudzaca - przywiozlem drugim autem czlowieka na miejsce, 10 sekund, auto pracowalo....potem pojechalismy omega do jego warsztatu, zregenerowal wszystko co bylo trzeba, nowy wklad, dopasowanie do starego kluczyka i po poltorej godziny auto juz naprawione...koszt...220zl.pozdrawiam

jesli by ktos potrzebowal:
warszawa, ul. lustrzana 18 (dzielnica wola) - polecam, dobry fachowiec, moze nie najtanszy, ale rzeczowy. pozdrawiam

#45 OFFLINE   comconnect

comconnect

    Omcia skasowana

  • 6 postów
  • Dołączył: 29-09-2007
  • Skąd: London/ Warszawa

Napisany 30 maj 2009 - 08:36

Panowie to prawda to jest problem naszych aut, ale jesli w pore zareagujecie to można zaoszczędzić kase, zamoczcie kluczyk w czystym oleju silnikowym i do stacyjki. Nie uzywać zadnych WD40 bo to ja zabije. Ja korzystam z oleju raz na 2 miesiace i nie wiem co to jest problem z stacyjka a używam ja naprawdę bardzo intesywnie około 30 - 40 razy dziennie - pracuje jako dostawca.

Pozdrawiam

#46 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 30 maj 2009 - 20:24

Panowie to prawda to jest problem naszych aut, ale jesli w pore zareagujecie to można zaoszczędzić kase, zamoczcie kluczyk w czystym oleju silnikowym i do stacyjki. Nie uzywać zadnych WD40 bo to ja zabije. Ja korzystam z oleju raz na 2 miesiace i nie wiem co to jest problem z stacyjka a używam ja naprawdę bardzo intesywnie około 30 - 40 razy dziennie - pracuje jako dostawca.

Pozdrawiam


Podobną opinie słyszałem od gościa , który otwiera awaryjnie auta/naprawia stacyjki, naprawia zamki itp.

#47 OFFLINE   Koniu94

Koniu94
  • 23 postów
  • Dołączył: 26-12-2008
  • Skąd: Złoczew

Napisany 04 czerwiec 2009 - 15:41

tak jak pisze Siwy to wina zapadek, najlepiej kupic jakas uzywana, rozebrac i poprzekladac zapadki, kazda ma swoj numer,stare zastapic nowymi i po klopocie,no chyba ze porozsypuja sie na podloge,mi tak sie zdarzylo,posiedzialem troche nad tym i juz nawet to nie jest dla mnie problemem :) nie chwalac sie hehe:) naprawa takiej stacyjki zajmuje mi max godzinke

Heyka.:) Jest to sprezynka ktora powinna wchodzic na koncu wkladu,razem z bolczykiem,ktory ma za zadanie blokowac wklad zeby nie obkrecal sie na okolo bo wtedy nie cofnal bys stacyjki zeby zgasic auto.

#48 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 czerwiec 2009 - 13:35

Więc dziś stacyjka powoduje moje nerwy. Przespałem trochę temat bo oznaki zużycia wystąpiły już wcześniej. Na szczęście po kilku próbach mogę auto odpalić. Ech biedna ta moja dwulitrówka. Dziś wieczorem otrzyma uszkodzony wkład stacyjki od V'ki stając się tym samym szczęśliwym dawcą sprawnego podzespołu:confused:

#49 OFFLINE   pawlo702

pawlo702
  • 4 postów
  • Dołączył: 31-05-2009

Napisany 08 czerwiec 2009 - 19:28

mnie dopad ten sam problem czasami cieżko łapie sprubuje olej albo wd

#50 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 czerwiec 2009 - 21:13

Zrobione. Ale naje**łem się co nie miara. Nie obeszło się bez szlifowania zapadek.
pawlo702 Jak nie trybi jak należy proponuję jednak wymontować i przekonasz się, że WD i inne takie raczej nie pomogą. To nie w tym rzecz, że nelementy nie mają poślizgu Jeśli wkład jest wyrobiony że trzeba wiercić kluczykiem, żeby go obrucić to bankowo wyłechtana wkładka.

#51 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 czerwiec 2009 - 21:23

Na poczatek sprawdzcie stan kluczyka bo przy mocno wytartym tez sie lubi zacinac stacyjka.

#52 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 czerwiec 2009 - 22:37

Na poczatek sprawdzcie stan kluczyka bo przy mocno wytartym tez sie lubi zacinac stacyjka.

Zdecydowanie potwierdzam w przypadku jeśli są problemy równocześnie z innymi zamkami obsługiwanymi przez ten sam kluczyk.
Właściwie to ja padłem ofiarą wytarcia, nie tyle kluczyka ale zapadek. Zamki w klapie i drzwiach pracują idealnie. Cały widz polegał na tym, że zapadki wytarte w miejscu "odczytywania" przez nie żłobienia kluczyka wpadały za głęboko i fakt, że działają przelotowo powodowało blokowanie dokładnie takie, jak próba otwarcia niewłaściwym kluczykiem.

#53 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 czerwiec 2009 - 23:09

Zdecydowanie potwierdzam w przypadku jeśli są problemy równocześnie z innymi zamkami obsługiwanymi przez ten sam kluczyk.

NIekoniecznie z innymi zamkami moga byc problemy ( choc moga sie pojawic). W wiekszosci auto otwiera sie z pilota i przez to bardziej wyrobiona jest stacyjka i jak dojdzie do tego przytarty kluczyk to jest problem.

#54 OFFLINE   PAQ11

PAQ11
  • 10 postów
  • Dołączył: 02-05-2008

Napisany 29 lipiec 2009 - 22:34

A czy myślicie, że blokada stacyjki może być spowodowana wysoką temperaturą? Podobno stacyjki oplowskie zbudowane są z dwóch materiałów o różnej podatności na wysoką i niską temp., co w przypadku upałów może powodować ich całkowitą blokadę. W drugiej połowie sierpnia wybieram się do Włoch, gdzie w tym czasie jest ponad 40 stopni. Zastanawiam się nad regeneracją stacyjki, tym bardziej, że w ostatnim czasie kilka razy miałem problem z przekręceniem kluczyka. Nie wiecie może gdzie regenerują lub dorabiają nowe wkładki do starego kluczyka w okolicy Gorzowa Wlkp?

#55 OFFLINE   egon

egon
  • 5983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 lipiec 2009 - 06:12

PAQ11 czyżbyś oglądał ostatnio program na TVN Turbo?

#56 OFFLINE   PAQ11

PAQ11
  • 10 postów
  • Dołączył: 02-05-2008

Napisany 30 lipiec 2009 - 07:18

Dokładnie, niemiecki mechanior usuwał taką usterkę i wspomniał coś o tym, a czemu pytasz? Też oglądałeś? Może się to wydawać dziwne, ale w perspektywie wędrówki do Włoch zainteresowało mnie to i chciałem poruszyć wątek na forum.

#57 OFFLINE   dlotiv

dlotiv

    Wujek Samo Zło

  • 862 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: Zwierzyniec/Northampton
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 06 sierpień 2009 - 21:28

jeśli można, to podepnę się do tematu....
Ja jestem poza Krajem ale żona ma lekki problem ze stacyjką... (zaczyna się już przycinać i nie łączy za każdym razem) Ktoś może kogoś polecić z Zamościa lub okolic, jakiegoś speca w celu podmiany zapadek?
z góry dzięki.

#58 OFFLINE   MarcellDublin

MarcellDublin
  • 4 postów
  • Dołączył: 01-11-2009
  • Skąd: Wroclaw-Dublin

Napisany 03 listopad 2009 - 21:55

Witam jestem nowicjuszem na forum:

Moja stacyjka tez zaczyna odmawiac posluszenstawa.Potraktowalem ja olejem.Niestety nic nie pomoglo.Czasami wogole auto nie chce zapalic,jak zapali to po wylaczeniu silnika nie moge wyciagnac kluczyka.Czy znacie kogos,jakiegos szpeca we Wroclawiu ktory moglby mi pomoc w naprawie stacyjki?Prosze o pomoc.Dzieki i Pozdrawiam

#59 OFFLINE   ziutek

ziutek
  • 127 postów
  • Dołączył: 11-05-2009
  • Skąd: Choszczno

Napisany 03 listopad 2009 - 22:25

Witam jestem nowicjuszem na forum:

Moja stacyjka tez zaczyna odmawiac posluszenstawa.Potraktowalem ja olejem.Niestety nic nie pomoglo.Czasami wogole auto nie chce zapalic,jak zapali to po wylaczeniu silnika nie moge wyciagnac kluczyka.Czy znacie kogos,jakiegos szpeca we Wroclawiu ktory moglby mi pomoc w naprawie stacyjki?Prosze o pomoc.Dzieki i Pozdrawiam


Powiem, ci że przez chwile w mojej Omesi też miałem problem ze stacyjką nie mogłem wyciągnąć kluczyka. Mechanik podpowiedział mi, abym zawsze zwaracał uwagę ta to aby dokładnie i z odpowiednią siłą przesunąć dźwignię skrzyni na pozycję "P" od tametej pory nie mam ze stacyjką żadnych problemów ;)

#60 OFFLINE   MICHAL_MV6

MICHAL_MV6
  • 42 postów
  • Dołączył: 04-10-2008
  • Skąd: POZNAŃ

Napisany 04 listopad 2009 - 09:46

Powiem, ci że przez chwile w mojej Omesi też miałem problem ze stacyjką nie mogłem wyciągnąć kluczyka. Mechanik podpowiedział mi, abym zawsze zwaracał uwagę ta to aby dokładnie i z odpowiednią siłą przesunąć dźwignię skrzyni na pozycję "P" od tametej pory nie mam ze stacyjką żadnych problemów ;)



Ja też miałem podobny problem z blokującą się stacyjką. Zaczeło się od wymiany selektora zmiany biegów ( po przełączeniu na P czasami nie mogłem wyciągnąć kluczyka ze stacyjki). Pomogło ponowne wyjęcie selektora (mechanik coś tam regulował) i teraz jest OK:)