ASB i przycisk SPORT
#1 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 14:48
Pomijamy kwestie spalania - mało ważne.
#2 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 16:55
#3 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 17:19
#4 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 17:29
2.5 V6 dostaje szału a w 3.0 V6 zmienia się w szatanai nie tylko w MV6 2.5 V6 też dostaje szału
#5 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 17:36
2.5 V6 dostaje szału a w 3.0 V6 zmienia się w szatana
a Td tak jak przed wcisnieciem S jest mułem to po wcisnieciu .....tez jest mułem
#6 OFFLINE
#7 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 19:55
#8 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 19:58
Innymi słowy robi różnicę ito ogromną ?? Dobrze rozumiem ?
Ja w swoim klekociku w ogole nie czuje roznicy a jak jest w v6 to nie wiem
#9 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 20:00
#10 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 20:20
Teraz mam manuala i czasem mi szkoda takie redukcje robic a automat robi to po mistrzowsku- miekko i szybko.
Poprostu dostaje kopa :mrgreen:
Kiedys Cita pisal ze omega 3.0 V6 ma slaby dol ( tak do 3000tys obr) i tu musze mu przyznac racje, ale pozniej rekompensuje to.
Jakbys caly czas uzywal zakresu do 5-6 tys obrotow to w manualu wystarczy ci do trojki ( pociagnie cos 140 ) a w automacie mozesz tez zablokowac na 3 bo ma jeszcze dluzsze biegi :mrgreen:
Oczywiscie nikt chyba tak nie jezdzi :driver: ,ale wtedy silnik ma piekny dzwiek i w baku jest wir jak w pralce
#11 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 20:25
biegi faktycznie są długie, mi brakuje piątego a może i szóstego biegu, moja omka na wciśniętym sporcie osiąga:w automacie mozesz tez zablokowac na 3 bo ma jeszcze dluzsze biegi
pierwszy bieg 80 km/h
drugi bieg 130 km/
trzeci bieg 190 km/h
#12 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 20:28
pięknie napisane... łonderful...a automat robi to po mistrzowsku- miekko i szybko
dzisiaj sprawdzałem...a grzeje się strasznie...ale wtedy silnik ma piekny dzwiek i w baku jest wir jak w pralce
gostek zaczoł wyprzedzanie przedemną... ja "SY" i cheja za nim zobaczył mnie w lustrku zjechał na prawy pas i widze ze depta w podłoge... no to i ja wcisnołem do końca.... heheheheh chocia/z poradziła by sobie omesia bez kikdałna...
ale obok niego śmignołem.... i za chile go juz nei widziałem we wstecznym... bo był zakręt :hehe: ale ja 120 - prowadzi się rewelacyjnie - a on (astra najnowsza) pyr pyr pyr...
pozdr
#13 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 22:19
#14 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 22:29
Czyli jeśli dobrze zrozumiałem to MV6 w automacie przy redukcji np przy wyprzedzaniu zbierze się szybciej niż w manualu biorąc też pod uwagę czynnik ludzki - czyli człowiek nie zredukuje tak szybko i dokładnie biegu w dół jak automat który zrobi to w tej samej sekundzie, w której zacznie tez ciągnąć na tym samym biegu na który nastąpiłą redukcja...
dobrze zrozumiales, pozatym trafi dokladnie w moment obrotowy i pieknie zarwie do przodu jesli tylko depniesz na kickdown.
#15 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 22:36
tak na marginesie MV6 to może być też 2.5 tds, MV6 oznacza rodzaj wyposażenia :mrgreen:MV6 w automacie
#16 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 22:44
tak na marginesie MV6 to może być też 2.5 tds, MV6 oznacza rodzaj wyposażenia
Ktoś z Panów powiedział że każda MV6 to 3.0 ale nie każde 3.0 to MV6. (tej wersji się trzymam) :bud:
Ktoś też inny mówił że widział właśnie MV6 w Dieslu... - wcale nie neguję natomiast nie wiem jak można w takim razie wytłumaczyć tak bardzo małą liczbę tych samochodów MV6 - 2.5 Diesel - z tego co wiem nikt nie ma tego auta na forum a widziała takie coś na własne oczy tylko jedna osoba... a przynajmniej ten fakt opisała. One rzczywiście były takie unikatowe... ?
#17 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 22:46
nie każda, a diesel? :ok: :ok:Ktoś z Panów powiedział że każda MV6 to 3.0 ale nie każde 3.0 to MV6.
były :mrgreen:One rzczywiście były takie unikatowe... ?
#18 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 23:57
z tego co wiem nikt nie ma tego auta na forum
dlotiv ma
#19 OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2007 - 08:02
Jest zatem możliwe, wracając do ASB, że w tescie od 80 km/h do 120 km/h Omega z automatem wyrobi się szybciej niż w manualu... Dość ciekawa sprawa gdyby tak było ponieważ od 0 do 100 ASB jest wolniejsze. Nieznacznie ale zawsze...
#20 OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2007 - 11:17
Jest zatem możliwe, wracając do ASB, że w tescie od 80 km/h do 120 km/h Omega z automatem wyrobi się szybciej niż w manualu... Dość ciekawa sprawa gdyby tak było ponieważ od 0 do 100 ASB jest wolniejsze. Nieznacznie ale zawsze...
Nie zawsze i nie we wszystkich warunkach. Manual napewno jest szybszy, szczegolnie z miejsca. Wszystko zalezy od umiejetnosci kierowcy i wyczucia auta. Manualem jadac 80 tez mozesz wrzucic 2 i pociagnac do 110, ale obrotomierz wskoczy na jakies 4500-4800tys obr i wtedy masz odejscie bardzo dobre, ale taka jazdy pewnie szybko skonczy sie na jakims remoncie.
Skrzynia automatyczna tez nie zawsze trafia w 100% w zamiary kierowcy. np czasem zaleznie od obciazenia lub wzniesienia albo jazdy z gorki nie zawsze redukuje tak jakbys chcial ( chodzi mi o jazde bez sporta)
Moj tato ma 3.2 V6 w automacie i praktycznie wogole nie uzywa S.
Jak masz wybor radze automat, ja mam manuala, ale mam porownanie i czasem zaluje ze to nie automat. Nie chodzi mi o przyspieszenie a o komfort.