Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

ASB i przycisk SPORT


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
66 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Tretter1985

Tretter1985
  • 119 postów
  • Dołączył: 22-01-2007
  • Skąd: Kraków

Napisany 12 czerwca 2007 - 14:48

Czy rzeczywiście MV6 zmienia się w szatana po wciśnięciu przycisku Sport w automacie ??
Pomijamy kwestie spalania - mało ważne.


Owalna, Ogromna, Oszałamiająca... OMEGA!!!!

#2 OFFLINE   maciekpkow

maciekpkow
  • 521 postów
  • Dołączył: 18-03-2007
  • Skąd: PRUSZKÓW
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 czerwca 2007 - 16:55

Tretter1985, widzę że śledzisz ogłoszenia alledrogo :mrgreen: gdzieś czytałem taki opis sprzedającego. Po wciśnięciu sport jeżdzi bardziej agresywnie niż bez wciśniętego przycisku, obroty silnika w tej pozycji znajdują się bliżej czerwonego pola :mrgreen: :mrgreen:

#3 OFFLINE   eMDE

eMDE
  • 222 postów
  • Dołączył: 16-02-2007
  • Skąd: Warszawa/Marki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 czerwca 2007 - 17:19

i nie tylko w MV6 :tere-fere: 2.5 V6 też dostaje szału :hehe:

#4 OFFLINE   maciekpkow

maciekpkow
  • 521 postów
  • Dołączył: 18-03-2007
  • Skąd: PRUSZKÓW
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 czerwca 2007 - 17:29

i nie tylko w MV6 2.5 V6 też dostaje szału

2.5 V6 dostaje szału a w 3.0 V6 zmienia się w szatana :smiech:

#5 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 czerwca 2007 - 17:36

2.5 V6 dostaje szału a w 3.0 V6 zmienia się w szatana :smiech:


a Td tak jak przed wcisnieciem S jest mułem to po wcisnieciu .....tez jest mułem :smiech:

#6 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 czerwca 2007 - 17:38

a 2,0 z wcisniętym "S" jest jak aniołek po redbullu :p

#7 OFFLINE   Tretter1985

Tretter1985
  • 119 postów
  • Dołączył: 22-01-2007
  • Skąd: Kraków

Napisany 12 czerwca 2007 - 19:55

Innymi słowy robi różnicę ito ogromną ?? Dobrze rozumiem ?
Owalna, Ogromna, Oszałamiająca... OMEGA!!!!

#8 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 czerwca 2007 - 19:58

Innymi słowy robi różnicę ito ogromną ?? Dobrze rozumiem ?


Ja w swoim klekociku w ogole nie czuje roznicy :nie_wiem: a jak jest w v6 to nie wiem

#9 OFFLINE   maciekpkow

maciekpkow
  • 521 postów
  • Dołączył: 18-03-2007
  • Skąd: PRUSZKÓW
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 czerwca 2007 - 20:00

w v6 różnica jest spora, poprostu silnik utrzymuje się w wyższych obrotach :mrgreen:

#10 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 czerwca 2007 - 20:20

Jest duza roznica. Dlatego ze auto momentalne redukuje na 4000-4500 obr i kreci sie do 6 z kawalkiem ( na jedynce i dwojce jest naprawde zryw).
Teraz mam manuala i czasem mi szkoda takie redukcje robic a automat robi to po mistrzowsku- miekko i szybko.

Poprostu dostaje kopa :mrgreen:
Kiedys Cita pisal ze omega 3.0 V6 ma slaby dol ( tak do 3000tys obr) i tu musze mu przyznac racje, ale pozniej rekompensuje to.
Jakbys caly czas uzywal zakresu do 5-6 tys obrotow to w manualu wystarczy ci do trojki ( pociagnie cos 140 ) a w automacie mozesz tez zablokowac na 3 bo ma jeszcze dluzsze biegi :mrgreen:
Oczywiscie nikt chyba tak nie jezdzi :driver: ,ale wtedy silnik ma piekny dzwiek i w baku jest wir jak w pralce :smiech:

#11 OFFLINE   maciekpkow

maciekpkow
  • 521 postów
  • Dołączył: 18-03-2007
  • Skąd: PRUSZKÓW
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 czerwca 2007 - 20:25

w automacie mozesz tez zablokowac na 3 bo ma jeszcze dluzsze biegi

biegi faktycznie są długie, mi brakuje piątego a może i szóstego biegu, moja omka na wciśniętym sporcie osiąga:
pierwszy bieg 80 km/h
drugi bieg 130 km/
trzeci bieg 190 km/h

#12 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 12 czerwca 2007 - 20:28

a automat robi to po mistrzowsku- miekko i szybko

pięknie napisane... łonderful...

ale wtedy silnik ma piekny dzwiek i w baku jest wir jak w pralce

dzisiaj sprawdzałem...a grzeje się strasznie...
gostek zaczoł wyprzedzanie przedemną... ja "SY" i cheja za nim zobaczył mnie w lustrku zjechał na prawy pas i widze ze depta w podłoge... no to i ja wcisnołem do końca.... heheheheh chocia/z poradziła by sobie omesia bez kikdałna...
ale obok niego śmignołem.... i za chile go juz nei widziałem we wstecznym... bo był zakręt :hehe: ale ja 120 - prowadzi się rewelacyjnie - a on (astra najnowsza) pyr pyr pyr...
pozdr

#13 OFFLINE   Tretter1985

Tretter1985
  • 119 postów
  • Dołączył: 22-01-2007
  • Skąd: Kraków

Napisany 12 czerwca 2007 - 22:19

Czyli jeśli dobrze zrozumiałem to MV6 w automacie przy redukcji np przy wyprzedzaniu zbierze się szybciej niż w manualu biorąc też pod uwagę czynnik ludzki - czyli człowiek nie zredukuje tak szybko i dokładnie biegu w dół jak automat który zrobi to w tej samej sekundzie, w której zacznie tez ciągnąć na tym samym biegu na który nastąpiłą redukcja...
Owalna, Ogromna, Oszałamiająca... OMEGA!!!!

#14 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 12 czerwca 2007 - 22:29

Czyli jeśli dobrze zrozumiałem to MV6 w automacie przy redukcji np przy wyprzedzaniu zbierze się szybciej niż w manualu biorąc też pod uwagę czynnik ludzki - czyli człowiek nie zredukuje tak szybko i dokładnie biegu w dół jak automat który zrobi to w tej samej sekundzie, w której zacznie tez ciągnąć na tym samym biegu na który nastąpiłą redukcja...



dobrze zrozumiales, pozatym trafi dokladnie w moment obrotowy i pieknie zarwie do przodu jesli tylko depniesz na kickdown.




 


#15 OFFLINE   maciekpkow

maciekpkow
  • 521 postów
  • Dołączył: 18-03-2007
  • Skąd: PRUSZKÓW
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 czerwca 2007 - 22:36

MV6 w automacie

tak na marginesie MV6 to może być też 2.5 tds, MV6 oznacza rodzaj wyposażenia :mrgreen:

#16 OFFLINE   Tretter1985

Tretter1985
  • 119 postów
  • Dołączył: 22-01-2007
  • Skąd: Kraków

Napisany 12 czerwca 2007 - 22:44

tak na marginesie MV6 to może być też 2.5 tds, MV6 oznacza rodzaj wyposażenia


Ktoś z Panów powiedział że każda MV6 to 3.0 ale nie każde 3.0 to MV6. (tej wersji się trzymam) :bud:

Ktoś też inny mówił że widział właśnie MV6 w Dieslu... - wcale nie neguję natomiast nie wiem jak można w takim razie wytłumaczyć tak bardzo małą liczbę tych samochodów MV6 - 2.5 Diesel - z tego co wiem nikt nie ma tego auta na forum a widziała takie coś na własne oczy tylko jedna osoba... a przynajmniej ten fakt opisała. One rzczywiście były takie unikatowe... ?
Owalna, Ogromna, Oszałamiająca... OMEGA!!!!

#17 OFFLINE   maciekpkow

maciekpkow
  • 521 postów
  • Dołączył: 18-03-2007
  • Skąd: PRUSZKÓW
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 czerwca 2007 - 22:46

Ktoś z Panów powiedział że każda MV6 to 3.0 ale nie każde 3.0 to MV6.

nie każda, a diesel? :ok: :ok:

One rzczywiście były takie unikatowe... ?

były :mrgreen:

#18 OFFLINE   przemek985

przemek985
  • 1 124 postów
  • Dołączył: 10-01-2007
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 12 czerwca 2007 - 23:57

z tego co wiem nikt nie ma tego auta na forum


dlotiv ma

#19 OFFLINE   Tretter1985

Tretter1985
  • 119 postów
  • Dołączył: 22-01-2007
  • Skąd: Kraków

Napisany 13 czerwca 2007 - 08:02

Aha... Ok w takim razie zmieniam swój światopogląd na temat MV6 i przyjmuję do wiadomości że może to być również Diesel, skoro osoba z forum takie autko posiada...

Jest zatem możliwe, wracając do ASB, że w tescie od 80 km/h do 120 km/h Omega z automatem wyrobi się szybciej niż w manualu... Dość ciekawa sprawa gdyby tak było ponieważ od 0 do 100 ASB jest wolniejsze. Nieznacznie ale zawsze...
Owalna, Ogromna, Oszałamiająca... OMEGA!!!!

#20 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 czerwca 2007 - 11:17

Jest zatem możliwe, wracając do ASB, że w tescie od 80 km/h do 120 km/h Omega z automatem wyrobi się szybciej niż w manualu... Dość ciekawa sprawa gdyby tak było ponieważ od 0 do 100 ASB jest wolniejsze. Nieznacznie ale zawsze...


Nie zawsze i nie we wszystkich warunkach. Manual napewno jest szybszy, szczegolnie z miejsca. Wszystko zalezy od umiejetnosci kierowcy i wyczucia auta. Manualem jadac 80 tez mozesz wrzucic 2 i pociagnac do 110, ale obrotomierz wskoczy na jakies 4500-4800tys obr i wtedy masz odejscie bardzo dobre, ale taka jazdy pewnie szybko skonczy sie na jakims remoncie.
Skrzynia automatyczna tez nie zawsze trafia w 100% w zamiary kierowcy. np czasem zaleznie od obciazenia lub wzniesienia albo jazdy z gorki nie zawsze redukuje tak jakbys chcial ( chodzi mi o jazde bez sporta)
Moj tato ma 3.2 V6 w automacie i praktycznie wogole nie uzywa S.

Jak masz wybor radze automat, ja mam manuala, ale mam porownanie i czasem zaluje ze to nie automat. Nie chodzi mi o przyspieszenie a o komfort.