Zamiast lakierowania
#21 OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2011 - 18:59
fotki robione w czasie oklejania mastera:
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem
http://figop.digart.pl/
#22 OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2011 - 20:25
#23 OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2011 - 20:58
#24 OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2011 - 21:26
Co do zrywania foli na ciepło to nie jest takie proste. Jeżeli samochód ma oryginalny lakier to ok. ale jeżeli były już robione jakieś zaprawki, nawet przez najlepszego lakiernika to ta zaprawka zejdzie razem z folia. Już to przeżyłem. Do tego jeżeli ktoś chce oklejać autko to trzeba pamiętać aby lakier pod folią był tego samego koloru, jeżeli ktoś np. miał robiona zaprawkę, i ma ja w innym kolorze, lub zmieniał części karoserii, błotniki, drzwi w innym kolorze to pamiętajcie, ta folia jest bardzo cieniutka i różnica jest bardzo widoczna
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem
http://figop.digart.pl/
#25 OFFLINE
#26 OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2011 - 22:56
#27 OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2011 - 23:02
Tak byly oryginalnie wypuszczane Zafiry i Astry >>zamiast tego schodzenia w 1 punkt, zrobić tylko czarną maskę+ten dach
#28 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2011 - 22:52
Dla chetnych krotkie info:
1.grafike drukuje sie na folii specjalnej tak zwanej wyleweanej ktorej odpowiednia gestosc oraz sklad powoduja ze latwo sie kladzie. Minusem jej jest cena ! nie jest to tanie, jednak daje ogromne mozliwosci . Trwalosc jest uzalezniona od wielu czynnikow ( mroz , woda slonce ) .
2.Nie prawda jest ze Karbony sa drukowane ! Sa folie specjalnie produkowane z przeplotami z innych folii np 3m produkje takie oraz slynny oracal . jest jeszcze ejden producent jednak z glowy mi wyleciala nazwa. Sam Carbon ejst dosc drogi to cholerstwo kosztuje ok netto/1m2 - 155zł
3.Folie pelno kolorowe to Oracalowy np 641 Eco i inne pochodne . Folie te maja mala kurczliwosc i odpornosc na zagiecia , jednak w sprawnych rekach robia dobra robote ! jako ze widzialem nie jedno autko zrobione w tej technologii wiem ze da sie okeic je tak dobrze ze wyglada jak klejone duzo drozsza forma. Sama folia 641 jest dosc trwala jak na ploterowke, cena jest super . ok 8 zl netto za m2 dal kolorow bialego i czarnego jednak aplikowanie jej to juz dosc trudna sztuka .
4.Mozna tez drukowac na foliach zwyklych nie koneicznie wylewkach np. plaskie powierzchnie lub z malymi zagieciami da sie kleic spokojnie w tej technice
Foli jest duzo zalezy od portfela.
@kocyk - oklejsie.pl - firma "lansuje " sie dosc dobrze na miescie i nie tylko jednak ich ceny za okleine sa "dobre!" .
BTW - znam z opowiesci ze chlopaki kiedys zrobili wydruk i centralnie wpierniczyli sie na klamki w samochodzie przez co wydruk poszedl w 3 pupy. Ogolnie maja fajne pomysly nie mowie ze nie jednak ceny maja z kosmosu !
Duza czesc autobusów w kzkgop lata na wylewanej z elementami z 641 i/lub na zwyklej drukowanej z laminatem Kocyk przyjzyj sie na zajezdni napewno to zobaczysz
Na wiosne oklejam swoja ome! Fotki beda napewno, lece w 1 kolorze zobaczymy jak wyjdzie. Ogolnie polecam pobawienie sie foliami bo daja ogromne mozliwosci .
P.S
Chromy i zloto tez dostepne Ceny czesto zaleza od kosztów rolek i robocizny
pzdr
#29 OFFLINE
Napisany 16 marca 2013 - 07:01
#30 OFFLINE
Napisany 16 marca 2013 - 07:21
najlepiej na kolor jak najbardziej zbliżony do karoserii.
:hmmm:niezły kotlet:p a tak na poważnie to pewnie lakierowanie zderzaków wyjdzie ci taniej niż zabawa z oklejaniem .Zrób sobie mały kosztorys folia z robocizną a malowanie zobaczysz czy się opłaca ,lekkie otarcie i co zrywasz folię czy łatę sobie nakleisz :oonie::(Robiąc to samemu zaoszczędzisz kasę ,ale jeśli coś nie wyjdzie to już ładnie to nie będzie wyglądać .Zderzak to nie kawałek maski czy dach ,wiadomo dobra folia opalarka i można ładnie wyprofilować tylko trzeba się przyłożyć.
Życzę powodzenia ,lub zakład który robi to profesjonalnie .
#31 OFFLINE
Napisany 16 marca 2013 - 07:39
#32 OFFLINE
Napisany 16 marca 2013 - 09:26
a tak na poważnie to pewnie lakierowanie zderzaków wyjdzie ci taniej niż zabawa z oklejaniem
z tego co się orientowałem, malowanie jednego elementu w mojej okolicy to koszt ok 300 zł.. napisałem do firmy zajmującej sie oklejaniem z zapytaniem o koszt, zobaczymy co odpowiedzą..
a co do koloru to wiem że dobranie identycznego jest nie możliwe, chce coś możliwie najbliższego kolorowi lakieru.
#33 OFFLINE
Napisany 16 marca 2013 - 09:41
z tego co się orientowałem, malowanie jednego elementu w mojej okolicy to koszt ok 300 zł.. napisałem do firmy zajmującej sie oklejaniem z zapytaniem o koszt, zobaczymy co odpowiedzą..
a co do koloru to wiem że dobranie identycznego jest nie możliwe, chce coś możliwie najbliższego kolorowi lakieru.
Chłopcze w Twoim przypadku najrozsadniejszym posunieciem jest zakup zderzakow w kolorze... widze po awatarze ze masz srebrny, takze jest tego multum... kupisz gołe zderzaki w cenie około 150zł tył i 200zł przod... przełozysz kratki halogeny i po temacie...
#34 OFFLINE
Napisany 16 marca 2013 - 10:10