Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Prawidłowe ustawienie Stag 300


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
320 odpowiedzi na ten temat

#301 OFFLINE   artur2311

artur2311
  • 146 postów
  • Dołączył: 14-09-2011
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 czerwca 2015 - 11:29

Tak jest ten wąż połączony z 2 listwami

#302 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 16 czerwca 2015 - 11:47

no i listwy mają być zasilone z obu stron a pomiędzy nimi wąż łączący. Sprawdź w sterowniku czy na pb też są różne czasy dla obu banków.

#303 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 347 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 21 czerwca 2015 - 09:48

Wczoraj jadąc do pracy na lpg wyskoczył mi check engine po podłączeniu wyskoczył mi błąd P0170 na pierwszym zdjęciu widać wykasowałem go i pojechałem się przejechać na drugim zdjęciu widać wykres sondy po lewej stronie benzyna po prawej lpg, trzecie zdjęcie wykres na postoju po lewej stronie benzyna po prawej lpg.
Jak to ustawić z tego wynika że na lpg jest uboga mieszanka, na benzynie nie wyskakuje ten błąd.

#304 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 30 czerwca 2015 - 19:07

Witam.Panowie,dzisiaj probowalem sam ustawic sobie gaz i po autokalibracji wyskoczylo mi dysze wtryskiwaczy sa za duze,czy trzeba cos wymieniac czy wystarczy dobra regulacja.Dodam ze zdecydowalem sie na regulacje bo przy jezdzie na gazie wyskakiwal mi blad P170,i P173 czyli uboga lub za bogata.Wymieniane byly wtryski i sa wstawione staga AC W01 albo AC W01 BFC.Reduktor Gold.Poprzednie wtryski byly juz do wymiany.Wszystko bylo robione w autoryzowanym serwisie staga.Omega BFL 2.6 V6.A i jeszcze jedno chcialbym podlaczyc sobie sondy bo mam nie podlaczone a w programie mam zaznaczone is2.Pytanko sa tam 2 sondy przed katem i dwie za katami ktore podlaczamy domyslkam sie ze te dwie przed katam.Moze mi ktos podpowiedziec jak to zrobic.

Edytowany przez pb923, 30 czerwca 2015 - 19:39.


#305 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 lipca 2015 - 17:23

Witam.Panowie,dzisiaj probowalem sam ustawic sobie gaz i po autokalibracji wyskoczylo mi dysze wtryskiwaczy sa za duze,czy trzeba cos wymieniac czy wystarczy dobra regulacja.Dodam ze zdecydowalem sie na regulacje bo przy jezdzie na gazie wyskakiwal mi blad P170,i P173 czyli uboga lub za bogata.Wymieniane byly wtryski i sa wstawione staga AC W01 albo AC W01 BFC.Reduktor Gold.Poprzednie wtryski byly juz do wymiany.Wszystko bylo robione w autoryzowanym serwisie staga.Omega BFL 2.6 V6.A i jeszcze jedno chcialbym podlaczyc sobie sondy bo mam nie podlaczone a w programie mam zaznaczone is2.Pytanko sa tam 2 sondy przed katem i dwie za katami ktore podlaczamy domyslkam sie ze te dwie przed katam.Moze mi ktos podpowiedziec jak to zrobic.


Trzeba dorgulować i będzie hulać . Jeżeli wtryskiwacze sa bfc to spoko dadzą radę.Sondy jak podłączyć do 2,6 i 3,2 już było opisywane na forum trzeba szukać.Isa bez sond działa jak huśtawka .

#306 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 04 lipca 2015 - 23:14

manro to wlasnie ja do ciebie dzwonilem o pomoc w ustawieniu gazu w omedze 2.6 V6,umowilismy sie ze jak zrobie na paliwku 100 kilometrow to rzebym do ciebie zadzwonil i sie umowimy.Sa wtryski staga ale nie bfc i boje sie ze te co sa nie ogarna tego silnika bo w specyfikacji jest ze obsluguja do 29 koni na cylinder czyli tak 29 razy 6 daje 174 a w 2.6 V6 jest 180 koni,i mam pewne watpliwosci co do tych wtryskow.

#307 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 lipca 2015 - 23:36

daje 174 a w 2.6 V6 jest 180 koni,i mam pewne watpliwosci co do tych wtryskow.


Spoko na styk wydolą.

#308 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 347 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 08 lipca 2015 - 22:04

Co daje podniesienia ciśnienia roboczego w reduktorze mam ustawione 0.98 czy jak zwiększę do 1.10 to będzie więcej palił? czy może wyskoczyć błąd P0170

#309 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 lipca 2015 - 23:09

Co daje podniesienia ciśnienia roboczego w reduktorze mam ustawione 0.98 czy jak zwiększę do 1.10 to będzie więcej palił? czy może wyskoczyć błąd P0170


Podniesienie ciśnienie skutkuje zmianą czasów wtrysku pb i oczywiście lpg.Po takim kręceniu konieczna jest ponowna regulacja. Wszystko zależy czy ecu poradzi sobie z korektami i zmieszczą się one w ustalonym zakresie ,,,,, jeżeli nie to wywali bleda , a ciśnienie podniesie się tobie przy dystrybutorze. :d Czy będzie więcej palił ? ,,, może palić mniej , równie dobrze. :)

Edytowany przez manro, 08 lipca 2015 - 23:12.


#310 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 09 lipca 2015 - 20:27

Witam.Panowie jestem wlasnie po regulacji gazu u pana manro i powiem jedno wkoncu mam samochod jezdzi tak jak powinien oby wiecej takich fachowcow bylo,pojezdze jeszcze tak jak mi mowil manro bo sa dysze za duze i czasami nadal przycinaja sie obroty ale mowie bardzo dziekowac manro,i wszystkim mowie sluchajcie rad pisanych przez manro.Kurcze znow blad wyskoczyl i teraz nie wiadomo czy moze ze dlatego te dysze raczej nie dadza rady czy i tu moja dewagacja obroty sie przycinaja na gazi zaczynam myslec ze gdzies lapie lewizne i stad te bledy dostanie wiecej powietrza i koniec.Jaki map powinien byc na gazie bo u mnie w stagu pokazuje 33 34 manro mowi ze moze a nie koniecznie byc lewizna ale 33-34 to mowi ze troszke za duze jak myslicie w 2.6 v6 map taki piwinien byc.

Edytowany przez pb923, 12 lipca 2015 - 10:18.


#311 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 347 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 10 sierpnia 2015 - 17:58

Panowie jakie są skutki nie ustawienia mnożnika na drodze po auto kalibracji?

#312 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 sierpnia 2015 - 21:39

Panowie jakie są skutki nie ustawienia mnożnika na drodze po auto kalibracji?


Robisz remont głowic i śmigasz dalej do następnego remontu: to ruletka. :rolleyes:

#313 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 199 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 10 marca 2016 - 20:14

Koledzy, problem mam, nie chce mnozyc tematów wiec pisze tu. Mianowicie po regeneracji wtryskiwaczy Hana zielone w 3.0 V6, przeniesieniu dysz wtryskiwaczy w lepsze miejsce NIE przechodzi mi kalibracji. Podczas próby silnik zaczyna strasznie nierówno pracować, czasy wtrysku gazu rosną aż do 10ms, map rośnie do 0.6 po czym silnik gasnie, pojawia sie napis map za wysoki.

Wczesniej dosc dlugo jezdzilem na padnietych wtryskach, wyprzedzalem tylko na benzynie. Reduktor jest nowy, cisnienie ustawilem na 1.08 i jest stabilne. 


Edytowany przez tomeczekg, 10 marca 2016 - 21:20.


#314 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 199 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 10 marca 2016 - 21:20

Wtryskiwacze byly mierzone i mają nierowną wydajność. Założylem je tak:

1 cyl - 37litr; 2 - 34; 3 - 34; 4 - 39; 5 - 34; 6 - 36. Bank 1 cylindrow to u mnie 1 3 5. Procentowo ustawiałem korekcje, przyjąłem 6 cylinder za wzorzec 0%. Bez korekt to samo jest.

Gdy tak szarpie silnikiem to bank 1 cyl 1 3 5 lambda pokazuje raczej ciągle 0.6V natomiast na 2 4 6 jest ubogo, lambda prawie stoi na 0.

Gdy jezdzilem 300km na benzynie to miałem odwrotnie, 1 bank mial za ubogą mieszanke, jego czasy wtrysku ciagle wyzsze nawet do 0.5ms, integratory wyzsze sporo. Jezdzilem na benzynie z podpieta instalacja tak jak przy kalibracji. Co to może być? Proszę o pomoc bo beny mi teraz pali kolo 13tu, zbankrutuje wkrotce



#315 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 marca 2016 - 22:53

Masz niewłaściwie sparowane wtryskiwacze lub zamienione banki jak kto woli. Ale jeżeli na benzynie masz takie cyrki to najpierw napraw benzynę.Gdy integratory są wysokie to jest ubogo więc szukaj dziury i lewizny ,chyba że sondy zdechły to ma prawo tak być.

 

Może masz tam odłączanie pompy pb zainstalowane i dlatego przy auto kalibracji zdycha ,lub faktycznie czyszczenie wtryskiwaczy załatwiło je doszczętnie.


Edytowany przez manro, 12 marca 2016 - 21:49.


#316 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 199 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 12 marca 2016 - 23:55

Na lpgforum napisano mi ze sie nie da hany zregenerowac, jak wyszla nierowna wydajnosc to sa zuzyte i na zlom. To nic z nich nie bedzie, zgadzacie sie z tym? Tyle kasy na to poszlo, nie powinni tego czyscic, teraz musze pewnie nowe kupic. Jakie polecacie, duzo osob poleca barracudy

#317 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 marca 2016 - 00:07

Mam ponad 100 tyś na hankach i nigdy niebyły czyszczone , może dlatego że od nowości używam dobrego filtra lub te z pierwszej serii były po prostu zrobiona jak powinny.Wymień na baraki trzymają na razie jakość. Czyścić można i robi się to wtedy jeżeli jest mały przebieg ,a jakość wtrysków gwarantuje że będą powtarzalne.


Edytowany przez manro, 13 marca 2016 - 00:13.


#318 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 199 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 13 marca 2016 - 22:46

Ja mam zrobione dokladnie 60 tyś na nich w listopadzie 2010 założone. Tyle że ich załatwiłem bardzo brudnym gazem z butli domowej 11kg, w filtrach było błoto parownik wtedy dałem nowy  i normalnie pozniej chodzil gaz, do czasu gdy zaczela byc uboga mieszanka przy przyspieszniu blad ze wtryskiwacze ciagle otwarte duzy mnoznik i same problemy. Ale czy 150 kilometrow na brudnym gazie moglo az tak zalatwic dobre wtryski, nie wydaje mi sie zeby przez to wybily sie zderzaki i sprezynki. 


Zamienie sondy zobacze moze przez nie roznica na bankach i lpg nie chodzi, no nie wiem



#319 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 199 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 13 grudnia 2016 - 22:32

Witam po czasie. Kupiłem te nowe barracudy, rozwierciłem na 2.5 i kalibracji nie przechodzi, 2-ga sonda cały czas 0, czasy banku 2 idą w górę aż silnik gasnie od za duzego podcisnienia. Z silnikiem wszystko ok, byłem u najlepszego mechaniora w okolicy zeby przejrzał i nic. Do tej pory jezdzilem na hanach czerwonych ale bez kalibracji bo tez sie nie dało, jedyny objaw to silnik bardzo kulal po przejsciu na lpg i tez po przejsciu na benzyne w kazdej temperaturze. Przy ostatniej probie kalibracji wyskoczyło brak wtrysku na 4 wtryskiwaczu i zgasł. Proszę o pomoc bo już 5 lat nie mogę dojść ładu. Może by ktoś pomógł osobiście ogarnąć wszystko



#320 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 grudnia 2016 - 23:19

Tam   http://autogaz-busko.pl/

 

To polecany warsztat.


Edytowany przez manro, 13 grudnia 2016 - 23:21.