Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Offroad 4x4


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
81 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 grudnia 2016 - 19:36

Zarejestrowałem się na tym forum bo będę robił swapa silnika Omegi 3.0 V6 do... ...Cherokee XJ:
nie lepiej kupić 4.0 moc trochę mniejsza ale moment o wiele większy. Do tego skrzynia AW4 z manualną zmianą i daj radę.

#82 OFFLINE   SalomonMoor

SalomonMoor
  • 46 postów
  • Dołączył: 11-12-2016
  • Skąd: CK
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 grudnia 2016 - 19:54

Zarejestrowałem się na tym forum bo będę robił swapa silnika Omegi 3.0 V6 do... ...Cherokee XJ: nie lepiej kupić 4.0 moc trochę mniejsza ale moment o wiele większy. Do tego skrzynia AW4 z manualną zmianą i daj radę.

Tylko że całą Omę mam za 1300 PLNów a 4.0+AW4 i reszta gratów tyle nie wyjdzie:) Poza tym V6 to nie R6;)
Owszem moment 4rolitrówki jest większy o 40 Nm. Mam nadzieję, że ta różnica nie będzie bardzo odczuwalna przy moich mostach 4.11.

Wysłane z mojego BV6000S