Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Tłumik końcowy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
138 odpowiedzi na ten temat

#121 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 17 lipca 2010 - 22:31

powiem tak: koledzy Z ZASTECA mają takie pojęcie o modyfikacjach że twoje dyskusje to wogóle nawet nie były by brane pod uwagę, bo widzę że jeździsz 2.0 i masz taką wiedzę ze strach z tobą rozmawiać, bo jeszcze powiesz że Promotor nie ma większego pojęcia o tuningu jak ty... a jak chcesz wiedzieć to własnie robie omege pod wyscigi i jak ja wykończę to pogadamy..pozdro

#122 OFFLINE   Quisel

Quisel
  • 215 postów
  • Dołączył: 31-05-2010
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 17 lipca 2010 - 22:42

powiem tak: koledzy Z ZASTECA mają takie pojęcie o modyfikacjach że twoje dyskusje to wogóle nawet nie były by brane pod uwagę, bo widzę że jeździsz 2.0 i masz taką wiedzę ze strach z tobą rozmawiać, bo jeszcze powiesz że Promotor nie ma większego pojęcia o tuningu jak ty... a jak chcesz wiedzieć to własnie robie omege pod wyscigi i jak ja wykończę to pogadamy..pozdro


to po co pytania zadajesz?? jak robisz auto na tor to po co ci tłumiki?? rura przelot dobrze policzona po całości +komora rozprężna dobrze policzona i tyle.. jeszcze o tym ci nikt nie powiedział?? co do mojego x20xev to widzisz może masz wieksze zasoby finansowe i ambicje sportowe ale wiedzę mam napewno większą bo wyssałem to z książek dawno temu
wogóle to oma na tor jak dla mnie nie bardzo bo to bardziej limuzyna niż rajdówka a do 3.0 L to mitsubishi 3000gt bez przeróbek robi cie jak chce

#123 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 17 lipca 2010 - 22:50

no ja nie twierdze ze mam wiekszą wiedzę od ciebie na temat 2.0 bo pewnie mam mniejszą,ale jezeli chodzi o v6 to mogę się wypowiedzieć na ten temat.. ja robię na tor ale samochód nie musi wygrywać, chcę miec autko ktorym bede poruszać się fajnie i dobrze bede sie bawić, nie kazdy ma omege na torze prawda?? tymbardziej startowałem na Gecko cup 2010r na 1/4 mili omegą i też kazdy gały stawiał jak robiłem niska 16s na silniku ktory miał 180KM :) a jak będzie 250KM to będzie wysoka 14 lub niskie 15s i wtedy nie bedzie do śmiechu ludzia ktorzy z omegi się na ulicach nabijają bo np mają 3000gt tak jak mówisz.. więc cieszmy się tym co mamy i mysle ze bez sensu są jakieś spory na temat kto ma większą wiedzę.. pozdro

#124 OFFLINE   Quisel

Quisel
  • 215 postów
  • Dołączył: 31-05-2010
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 17 lipca 2010 - 23:10

wiesz co kolego z jednym się zgodzę.. ludzie nie doceniają omegi bo to opel i wogóle blebleble ale te fury dają radę.. i zaskakują w szczególności w trasie.. co tam masz wkońcu 2,5 czy 3,0?? jak piszesz ze 180ps to chyba 2,5l??
wogóle to zadziwisz mnie jak pobijesz auto z tego filmiku
a z tymi tłumikami poważnie ci piszę.. nie wymyśliłem sobie tego albo wyrzucasz srodek i koniec albo tylko koniec bo środkowy jest ważniejszy
wstaw na forum co ci z tego wszystkiego wyjdzie

#125 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 17 lipca 2010 - 23:31

Kolego SOSEQ chyba chodzi prędzej o 2,5TD , że wychodziły MV6.
Kolego KOMIK88 jeżeli się nie spotkałeś z innym silnikiem w WYPOSAŻENIU MV6 niż 3,0 to się nie unoś i nie pi.....l głupot. Tyle.

#126 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 18 lipca 2010 - 07:33

miałem 3 Omegi i zadna nie była MV6 dlatego tak mnie to ździwiło.. a 3.0 często widze MV6. co do innych to poprostu musi ich byc bardzo mało skoro nie zauważyłem przez 3 lata.. co do tych wydechów to jak wszystko pokończę wraz z Eatonem to napewno projekt pokaze na forum.. 180KM miała ponad miesiąc temu.. teraz niewiem bo troszke się pozmieniało.. a co do tego Sebringa o którym napisałem, to naprawdę kulturę ma piękną i każdy kto zna moją Omegę to potwierdzi..pozdr

#127 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 lipca 2010 - 07:38

180KM miała ponad miesiąc temu


a masz kolego jakies wykresy??

pytam z ciekawosci.

#128 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 18 lipca 2010 - 07:50

jakiś tam papierek mam,ale teraz bede jechać jeszcze raz w sierpniu na hamownie bo wkładam wałki od 3.0 i troche może w kompie pogrzebiemy.. wtedy na gotowo zobacze ile ma na wolnossaku a później pojade na Eatonie.. ale to dopiero po sezonie letnim...jak sie wyrobie..

#129 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 lipca 2010 - 08:04

to z czego masz te 180KM ja mam wydech zrobiony waklki i puche ale niestety nie wiem jeszcze ile mam koni(aftomat).

moj wydech wyglada tak ze w miejscu katow schodzi sie w jedna 3.5 calowa rure, jeden przelot i koncowy wszystko z nierdzewki.

#130 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 18 lipca 2010 - 08:16

czyli wychodzi na to że zrobiłes jej mniejszą rurę niż wychodzi w serii patrząc na to że seryjnie miała dwie o średnicy 2,lub 2.5 cala, dokładnie nie wiem.. ale jak mówisz ze zrobiłes jej 3.5 cala to wydaje mi sie ze za mało.. ja 181KM miałem po włożeniu tylko puchy.. na tą chwile jest Sebring,Stożek i teraz będą wałki.. dopiero będe wiedzieć ile jest dokładnie jak pojadę w sierpniu ją hamować :)

#131 OFFLINE   Quisel

Quisel
  • 215 postów
  • Dołączył: 31-05-2010
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 18 lipca 2010 - 14:45

czyli wychodzi na to że zrobiłes jej mniejszą rurę niż wychodzi w serii patrząc na to że seryjnie miała dwie o średnicy 2,lub 2.5 cala, dokładnie nie wiem.. ale jak mówisz ze zrobiłes jej 3.5 cala to wydaje mi sie ze za mało.. ja 181KM miałem po włożeniu tylko puchy.. na tą chwile jest Sebring,Stożek i teraz będą wałki.. dopiero będe wiedzieć ile jest dokładnie jak pojadę w sierpniu ją hamować :)


wiesz co w silnikach nie doładowanych naprawdę niewiele można poprawić fabrykę a twoje 181 koni w odniesieniu do serii to zaledwie 6,4% mocy więcej.. trochę przeróbek robisz życzę ci powodzenia i czekam aż wrzucisz tu swój projekt.. tylko weź mi powiedz nie taniej sprzedać tą 2,5 i kupić za podobne pieniądze 3,0 211ps albo 3,2 218ps??
co do jednej rury?? to napewno daje lepsze wykorzystanie energii kinetycznej słupa spalin co daje nam lepszy stopien przepłukania komory spoalania niż dwie rury które tylko ładniej wyglądają a przekrój wychodzi taki sam
bez obrazy ale naprawdę chętnie przeczytam co wyjdzie cio po wszystkich przeróbkach na hamowni;)

#132 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 18 lipca 2010 - 16:32

niechcę zmieniać autka na 3.0 bo tutaj mam pewny silnik i wiem że jest idealny, przebieg mowi sam za siebie.. a co do osiągów to jak zrobię tylko te wałki to już będe miec takie osiągi jak 3.0 v6 w serii.. więc 3.0 mi nie potrzebne.. pozatym wkładam niedługo eatona więc to już wogóle 3.0 nie będzie miec o czym gadać.. a tutaj nadal pozostaje mniejszy silnik, mniejsze spalanie.. i przedewszystkim to ze zrobie wszystko sam a nie idę na łatwizne ze kupię 3.0 i ze będe miec te 211KM. pozdro

#133 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 lipca 2010 - 17:08

ja robię na tor


i spalaniem się przejmujesz ??

a tutaj nadal pozostaje mniejszy silnik, mniejsze spalanie..


   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#134 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 18 lipca 2010 - 19:29

samochód startuje w klasie street kolego więc chyba nie muszę ci tłumaczyć dlaczego biorę pod uwagę tez spalanie.....

#135 OFFLINE   Quisel

Quisel
  • 215 postów
  • Dołączył: 31-05-2010
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 18 lipca 2010 - 19:31

nie ma przyrostów mocy bez wpływu na spalanie.. a doładowany silnik spali jeszcze więcej..
niedługo sam to przyznasz;)

#136 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 18 lipca 2010 - 19:35

ja nie twierdzę że bedzie mniej spalać, bo napewno przy agresywnej jeździe będzie palić dużo więcej,lecz przy uzytkowaniu na codzien i jeździe tzw normalnej spalanie pozostanie na tym samym poziomie.

#137 OFFLINE   Quisel

Quisel
  • 215 postów
  • Dołączył: 31-05-2010
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 18 lipca 2010 - 19:41

ja nie twierdzę że bedzie mniej spalać, bo napewno przy agresywnej jeździe będzie palić dużo więcej,lecz przy uzytkowaniu na codzien i jeździe tzw normalnej spalanie pozostanie na tym samym poziomie.


powyciągaj wygłuszenia i tylną kanapę to go odchudzisz o jakieś 100kg;)
czyli jest to jednak auto na codzień.. ok ja sie wyłączam:pokoj:

#138 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 18 lipca 2010 - 20:40

na torze na codzień sie nie jeździ.. 4-5 imprez w roku.. a na codzień można jechać sobie po bułeczki do sklepu np heh

#139 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 lipca 2010 - 23:14

przy uzytkowaniu na codzien i jeździe tzw normalnej spalanie pozostanie na tym samym poziomie.


nie wydaje mi sie przeciez silnik bedzie dostawal wiecej powietrza a co za tym idzie wiecej paliwa.