I co z tymi fotami bo mój zaczyna mruczeć coraz głośniej. No i cenę bo aukcja nie została odnalezionaFoty wkleje poźniej.
Tłumik końcowy
#21 OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2006 - 22:57
#22 OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2006 - 09:44
Zauważyłem, że kopci mi z okolic koła z przodu tłumika końcowego. Więc objaw jeden, padł tłumik. No i bruczy głośniej.
Kwestia następująca, co wybrać. Przeszukałem forum, alledrogo i teraz proszę o poradę. Wybór zawęziłem do dwóch typów, jeden to dedykowany do omegi polski tłumik firmy "Polmostrów":
http://moto.allegro....ik_koncowy.html
http://dataweb.pl/asp/po/ - to jest katalog on-line
Drugi to KM Malon 3 dkp:
http://allegro.pl/it...wy_dzwiek_.html
Bardziej skłaniam się ku KM z uwagi na wygląd i dźwięk (przynajmniej ładnie gra u Gradza)
I teraz pytanie. Jak go dopasować? Gradz czy mógłbyś dokładniej naświetlić na czym polegało dopasowanie tłumika u Ciebie. Jakie rury musiałeś przedłużać? Ile wieszaków miałeś dospawane? I jak trzeba było przyciąć zderzak, żeby tłumik się wpasował? W tym z linka może nie trzeba by spawać wieszaków z uwagi na obejmę którą ma dodawaną? A może się mylę
No i kwestia chyba najistotniejsza, jaki on może mieć dźwięk przy tym silniku?
Czy może dać sobie spokój. Założyć polski tłumik dedykowany, dospawać jakąś ozdobną końcówkę, no i w moim przypadku wywiercić małą dziurkę w najniższym punkcie tłumika, aby woda miała odpływ.
Doradźcie coś :smile:
#23 OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2006 - 17:14
Polmostrów - 80 PLN
Bosal - 254 PLN
VFM - 150 PLN
4max - 108 PLN
Wszystkie są dedykowane do Omegi (wedle katalogu).
Ta wizyta przeważyła. Biorę Polmostrów i dla własnego widzimisię dospawam sobie ładną końcówkę Podobają mi się dupki Omegi z tłumikami dwururkami
No chyba że ktoś mi coś ciekawego doradzi jeszcze. Bo tłumik będę zamawiał po świętach, więc trochę czasu mam do namysłu jeszcze
#24 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2006 - 22:22
Puszka - 80 PLN
Obejma - 2 PLN
Wymiana - 25 PLN
Aż się ciszej w środku zrobiło
Może jakbym się dokładniej poprzyglądał to sam bym wymienił, ale bałem się trochę że może być zapieczone łączenie i jak nie puści to nie mam dostępu do palnika, coby ustrojstwo rozgrzać. A okazało się że rura była jak z papieru, ładnie się odwinęła Tak więc od dnia dzisiejszego nie boję się że kluska w pewnym momencie zacznie udawać rajdówkę
#25 OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2007 - 22:43
#26 OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2007 - 22:48
Zrób dłuższą trasę i wtedy pogadamy. WRC to może być do lansu na miescie, a na dłuższą trasę tylko coś cichego.ja tam wole swiszczaca turbinke i pomruk basowy z tylu.... miodzio
#27 OFFLINE
#28 OFFLINE
#29 OFFLINE
Napisany 05 marca 2007 - 12:42
#30 OFFLINE
Napisany 05 marca 2007 - 15:48
#31 OFFLINE
#32 OFFLINE
Napisany 05 marca 2007 - 22:04
chce zalozyc sportowy co mozecie polecic?
wkurza mnie ze nic nie slychac silnika cicho jak makiem zasial, dlatego dziadkowi czesto gasnie jak jedzie i trabia na niego (denerwuje sie chlopina chce zeby auto wylo to bedzie lepiej dla niego)
dzieki pzdr :drink:
:piwo:
#33 OFFLINE
Napisany 08 marca 2007 - 13:56
#34 OFFLINE
Napisany 09 marca 2007 - 17:43
wiec poda ktos te wymiary??
:piwo:
#35 OFFLINE
Napisany 11 marca 2007 - 14:44
wysmienity pomysl, sam na to wpadles... :neutral:
wiec poda ktos te wymiary??
spoko ale jeżeli chcesz jakiś ala sportowy to i tak one są jakieś inne więc mała przeróbka cię nie ominie może zastanów się nad fajną końcówką ładny basik dają i mniejsze koszta i mni8ej roboty :grin:
#36 OFFLINE
Napisany 17 marca 2007 - 10:21
#37 OFFLINE
Napisany 21 maja 2007 - 08:59
#38 OFFLINE
Napisany 21 maja 2007 - 09:46
To jest w tewn sposób. Na początku dziwnie buczy, tak jakby chciał a nie mógł... Po kilkuset kilometrach (widać jak się trochę przypali) zaczyna przypominać dźwięk sportówki i jest nawet całkiem całkiem :mrgreen:a co myslicie o sportowym wydechu do omegi automat czy ma ktos juz wspawany i jak on brzmi bo jeszcze nie slyszalem sportowego wydechu w automatach
Tak przynajmniej kilka lat temu wyglądała sprawa w Fordzie Scorpio u kumpla
Ale on na całej długości wpakował "rurę kanalizacyjną" od Transita :diable:
Wydach firmy KM
#39 OFFLINE
Napisany 21 maja 2007 - 15:31
mailem w 2.0 16 v sportowego ultera, dobra jakosc i w miare niska cena. Auto dalej chodzilo w miare cicho, dopiero powyzej 120 na wyzszych obrotach bylo go bardziej slychac.
Dodatkowo taki tlumik jest znacznie wytrzymalszy od zamienników.
#40 OFFLINE
Napisany 21 maja 2007 - 15:32
Pamiętasz jaki model? Jak tak to podeślij.mailem w 2.0 16 v sportowego ultera,