Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wtryskiwacz do Y25DT od Land Rovera


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
19 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 kwietnia 2011 - 12:46

Panowie, ktokolwiek słyszał lub ma wiedzę: czy wtryskiwacz od Land Rovera Freelander2.0 TD4 będzie pasował do Y25DT? Bardzo proszę o pomoc.
Z moich dotychczasowych ustaleń wynika, że w Land Roverach były montowane wtryski o nr. kat. Bosch: 0 445 110 049 (takie same jak w Omedze 2.5 DTI) oraz 0 445 110 130 (te, które mnie interesują), czy będą pracować w Omedze?

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#2 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 kwietnia 2011 - 18:37

trzeba zobaczyć czym się różnią bo głowica napewno jest jedna i mocowanie też, ciekawe czy mają tą samą końcówkę do omegi też jest kilka numerów, do naszego silnika pasuje też wtrysk od M57D30 a mimo tego ma inny numer

#3 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 kwietnia 2011 - 19:08

do naszego silnika pasuje też wtrysk od M57D30 a mimo tego ma inny numer


To potwierdzona informacja?? Jeśli tak, to byłoby "malinowo", że tak powiem:D

Ponadto ustaliłem również, iż w Roverze wtrysk z końcówką ...049, stosowany był z "manualem", a końcówka ...130 do ASB.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#4 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 kwietnia 2011 - 19:14

To potwierdzona informacja Jeśli tak, to byłoby "malinowo", że tak powiem

tak sam doszedłem do tego że czapa jest ta sama czyli gniazdo to samo, i końcówka również jest ta sama, jak oddawałem swoje do regeneracji to Pan od wtryskiwaczy potwierdził to co wydumałem mówił że już przekładali z 530 do 525

#5 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 08 kwietnia 2011 - 19:23

Rozpylacz/końcówka taka sama: 0 433 171 618, DLLA 145 P 928.
Czym one się różnią??:zaklopotanie:

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#6 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 kwietnia 2011 - 23:06

Czym one się różnią

może to być tylko taka ściema

#7 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 kwietnia 2011 - 09:03

jeżeli chodzi o różnicę między wtryskami, to np. wtryskiwacz od 530d jest minimalnie cięższy od 525d (dane z bmwfans.info)

#8 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 kwietnia 2011 - 10:26

530d jest minimalnie cięższy od 525d

te dwa wtryski mają inne końcówki i stąd może ta różnica

#9 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 kwietnia 2011 - 10:35

apropo wtrysków z 3.0d:

http://moto.allegro....1525752119.html

tanio, ale i tak taniej wychodzi regeneracja. Ewentualnie samemu można rozebrać wyczyścić i wymienić sam rozpylacz (koszt - około 140zł)

#10 OFFLINE   condziu

condziu
  • 59 postów
  • Dołączył: 09-01-2010
  • Skąd: Rudniki

Napisany 09 kwietnia 2011 - 17:14

Czasami na allegro trafi się za 450zł
http://moto.allegro....1525495611.html

u mnie tez się szykuje wymiana bo jak jest pow.7 st.C to juz świece żarowe nie grzeją i odpalam na dwa razy i po odpaleniu biały dymek przez pare sekund teraz robie sobie tester ze strzykawek i rurek zobaczymy który wtryskiwacz przelewa.

#11 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 kwietnia 2011 - 17:45

u mnie tez się szykuje wymiana bo jak jest pow.7 st.C to juz świece żarowe nie grzeją i odpalam na dwa razy

no widzisz ja mam to samo i wtryski były sprawdzone i są OK, jedynie wtrysk na 3 cylindrze lekko przelewa pod maksymalnym obciążeniem

#12 OFFLINE   condziu

condziu
  • 59 postów
  • Dołączył: 09-01-2010
  • Skąd: Rudniki

Napisany 09 kwietnia 2011 - 19:12

ale jak sprawdzałeś przez przelewy?

#13 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 kwietnia 2011 - 19:16

ale jak sprawdzałeś przez przelewy?

nie na profesjonalnej maszynie były sprawdzane w zakładzie który się tym zajmuje

#14 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 09 kwietnia 2011 - 21:08

samemu można rozebrać wyczyścić


Mając do dyspozycji myjkę ultradźwiękową, to taak.:p

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#15 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 kwietnia 2011 - 21:35

Mając do dyspozycji myjkę ultradźwiękową, to taak.

ale nie proponuje tego robić wodą tylko alkoholem izopropylowym

#16 OFFLINE   Jacktd

Jacktd
  • 39 postów
  • Dołączył: 18-08-2009
  • Skąd: Rawa Mazowiecka

Napisany 15 kwietnia 2011 - 21:21

Czy wtryski z Land Rovera Frelandera 2,0D i Rovera 75 2,0D są takie same i będą pasowaly do Y25DT ?????????
Może bedę miał od 75 za parę groszy :)

#17 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 15 kwietnia 2011 - 21:36

Czy wtryski z Land Rovera Frelandera 2,0D i Rovera 75 2,0D są takie same i będą pasowaly do Y25DT ?????????
Może bedę miał od 75 za parę groszy :)


Kwestia sprawdzenia, czy silniki w tych Roverach były takie same. Na razie nie jestem pewien, czy wtryski "tematowe" będą działać????

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#18 OFFLINE   Sagi991

Sagi991
  • 68 postów
  • Dołączył: 15-08-2016
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 22 kwietnia 2017 - 09:10

Panowie, sory, że odgrzewam tak stary temat. Czy ktoś jest w stanie napisać czarno na białym :
- Od którego silnika pasują wtryski (184, 192, 204)
-Czy ktoś miał, ma u siebie w 2.5 założone i jak to się sprawuje
- widziałem już wtryski z o-ring i bez, o co chodzi?
-Czy można do wtrysku ori z 2.5 zapodac końcówkę z 3.0 i będzie to działało?

Będę wdzięczny za precyzyjna odp. Muszę kluske skorygować, a na tych wtryskach nie ma to najmniejszego sensu

#19 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 23 kwietnia 2017 - 02:44

@Sagi991  kolega ktmgraba wkładał wtryski od e60, poczytaj jego tematy. 


Edytowany przez czeladnik, 23 kwietnia 2017 - 02:44.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#20 OFFLINE   Sagi991

Sagi991
  • 68 postów
  • Dołączył: 15-08-2016
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 23 kwietnia 2017 - 08:58

Nie chcę wtryskow od e60, tylko 3.0d e39 o takich nr 0445110029, 2354093.