Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Co by tam włożyć pod maskę omci??


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
74 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   DaQla

DaQla
  • 252 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Świnoujście

Napisany 25 czerwca 2007 - 14:21

A mi sie wydaje że o ile przy elektryce bedzie troche grzebania, to mając całe monaro na części, mechanika bedzie plug and play :wink: Wkońcu to ta sama plyta podlogowa.
129KM@183nm Cześć [you:bd5ccc2ae1]

#42 OFFLINE   DaQla

DaQla
  • 252 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Świnoujście

Napisany 03 lipca 2007 - 08:34

Apropo, ostatnio dostałem taką wiadomość na GG:


1245968 (1-07-2007 18:45)
znowu na tym okp pieprzycie, wiedz że monaro ma inną płytę podłogową od omegi B
1245968 (1-07-2007 18:45)
jest to auto szersze
1245968 (1-07-2007 18:45)
i inne
1245968 (1-07-2007 18:48)
zawieszenie wielowachaczowe aluminiowe
1245968 (1-07-2007 18:48)
zresztą... tak pier**licie na tym okp. czytać się nie chce.. no nic powodzenia


:shock: Ktoś ma chyba słabe nerwy :???: Nie chciało mi sie z gościem nawet rozmawiac, ale powiem tylko tyle: NIE BIJ - TŁUMACZ :!: :lol:
129KM@183nm Cześć [you:bd5ccc2ae1]

#43 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 lipca 2007 - 09:50

Ja sie zastanawiam po kiego grzyba w ogole czyta OKP, skoro tak tu gupio gadamy.
U siebie pobanował co sie tylko rusza, ale sam włazi i czyta. Polewke mam :)

Mnie nawtykał na GG a potem szybko zablokował, zebym nie odpowiedział :)
Ubawił mnie.
eot.

#44 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 lipca 2007 - 11:59

widzę że nie tylko mnie męczy od czasu do czasu
czyli nie jestem sam :mrgreen:

#45 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 lipca 2007 - 22:22

Ja już dawno zablokowałem ;)

Aż zdrowszy jestem :)

Sorki za OT.

#46 OFFLINE   DaQla

DaQla
  • 252 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Świnoujście

Napisany 20 lipca 2007 - 10:52

Wybór padł na silnik saab-a 2,3l turbo. Względy techniczne wygrały. Trudno dalej bedzie tylko 4 w rzędzie :razz:
129KM@183nm Cześć [you:bd5ccc2ae1]

#47 OFFLINE   Kowal

Kowal
  • 57 postów
  • Dołączył: 16-09-2007
  • Skąd: Losice

Napisany 16 września 2007 - 11:15

Czy urodzilo sie cos nowego w tym temacie??
Jak sie ma kompatybilnosc tego silnika ze skrzynia od omegi??

#48 OFFLINE   lutas

lutas
  • 316 postów
  • Dołączył: 01-08-2007
  • Skąd: Toruń

Napisany 16 września 2007 - 22:05

mały OT :

do mnie ten gość odezwał się z bluzgami kiedy "śmiałem" skomentować sposób jego podejścia do sprzedaży siedzeń które ma obecnie wystawione na Allegro. Po kilku mailach odpuściłem sobie rozmowę zgodnie z zasadą : idiota najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem :roll:

#49 OFFLINE   roberth78

roberth78
  • 81 postów
  • Dołączył: 04-09-2006
  • Skąd: Orzesze

Napisany 10 października 2007 - 18:15

a co powiecie na oplowskie 3.2V6 i poddac go kilku modom :roll:
www.mmt.xu.pl TUNING OD A DO Z
www.s-t-s.pl Tuning, drifting, motoryzacja
www.szkoladriftu.pl
www.driftingo.pl Najwiekszy w Europie portal o drifcie

#50 OFFLINE   660R

660R
  • 552 postów
  • Dołączył: 03-03-2007
  • Skąd: Warszawa/Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 października 2007 - 18:22

noo można by tak zrobić.. 3.2V6 dołożyć choć 1 turbine albo i dwie :cool: do tego dobry dolot i wydech na zamówienie i śmigało by jak trzeba.. :) tylko boje sie po przejściu przez automat to by ze 30% KM zdechło... tak wiec o skrzyni także by trzeba pomyśleć.

#51 OFFLINE   roberth78

roberth78
  • 81 postów
  • Dołączył: 04-09-2006
  • Skąd: Orzesze

Napisany 10 października 2007 - 19:15

noo można by tak zrobić.. 3.2V6 dołożyć choć 1 turbine albo i dwie :cool: do tego dobry dolot i wydech na zamówienie i śmigało by jak trzeba.. :) tylko boje sie po przejściu przez automat to by ze 30% KM zdechło... tak wiec o skrzyni także by trzeba pomyśleć.


ale ja chce do wpakowac do omegi z95r w manualu, bez turbo. tylko obrobka glowicy, dolot , wydech plus jakis wirus no i podtlenek jakies 75KM
:twisted:
www.mmt.xu.pl TUNING OD A DO Z
www.s-t-s.pl Tuning, drifting, motoryzacja
www.szkoladriftu.pl
www.driftingo.pl Najwiekszy w Europie portal o drifcie

#52 OFFLINE   660R

660R
  • 552 postów
  • Dołączył: 03-03-2007
  • Skąd: Warszawa/Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 października 2007 - 19:45

a to chyba ze tak :) to by pasowało wszystko i efekt mógl być całkiem pozytywny

#53 OFFLINE   cygann

cygann
  • 81 postów
  • Dołączył: 28-08-2007
  • Skąd: GRUDZIĄDZ

Napisany 12 października 2007 - 09:25

..jeśli można się wtrącić ..
ja bym postawił na silnik od Audi V6 bi-TURBO 270KM standart
a zakres możliwości zależy od ćiśnienia turbin i coolerów potencjał Jednostki Duży,
350 KM bez ziewania silnik nie jest aż Tak Duży i bezproblemowo by po maskę Omci wskoczył...

są koledzy Co w AUDI Tuningu są Najlepsi i jestem pewien że Podjeli by się takiej Przerubki Profesjonalnie! Prosze zerknijcie na Link , mają pare Audic po przerubce z dziwnymi Mocami :twisted: do sprzedania.... :mrgreen:

http://www.koraszewski.com/komis.htm
**BLACK PEARL**
GG - 9436748

#54 OFFLINE   660R

660R
  • 552 postów
  • Dołączył: 03-03-2007
  • Skąd: Warszawa/Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2007 - 13:05

to jest dobra koncepcja.. w sumie nie pomyślałem o tym :razz:

#55 OFFLINE   DaQla

DaQla
  • 252 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Świnoujście

Napisany 14 października 2007 - 15:27

Czy urodzilo sie cos nowego w tym temacie??
Jak sie ma kompatybilnosc tego silnika ze skrzynia od omegi??


No więc w temacie jak narazie nie ruszyło nic.... mam chwilowo dość duży poślizg finansowy :sad: :???: Za to przygotowanie strony merytoryczno-teoretycznej jest jak najbardziej zaawansowane. Kompatybilność silnika saab-a ze skrzynią z omegi powinna być 100% ze względu na to iż w saabie siedzi skrzyni GM. Pozostaje tylko dobór sprzęgła (tu nie jestem jeszcze pewien czy lepiej bedzie pasować sprzęgło oplowskie czy z saab-a) , dorobienie mocowań silnika , dopasowanie całego osprzetu i podłączenie. Mały problem bedzie ze zmieszczeniem turbiny i dolotu, ponieważ omega ma dolot z drugiej strony a w miejscu w którym miała by spocząć turbina jest pompa ABS ale myśle że to wszystko dopiero wyjdzie podczas montażu. Poza tym jescze nic nie wiem na temat kompatybilności ECU Saab-a i wszystkich zegarów w omedze.
129KM@183nm Cześć [you:bd5ccc2ae1]

#56 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 15 października 2007 - 15:43

a nie lepiej coś takiego zrobić
http://motonews.pl/s...t=0&orderby=asc
widziałem autko na żywo :) mam to niego 35 km niedawno silnik odpalali :) ale dźwięk :D !!

#57 OFFLINE   DaQla

DaQla
  • 252 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Świnoujście

Napisany 15 października 2007 - 17:54

a nie lepiej coś takiego zrobić
http://motonews.pl/s...t=0&orderby=asc
widziałem autko na żywo :) mam to niego 35 km niedawno silnik odpalali :) ale dźwięk :D !!


Ojjj kolega chyba nie czyta dokładnie. Już było o tym pisane. Pomysł jest bardzo dobry, ale moim założeniem jest jednak silnik rzędowy i turbo. Myślałem o V8 jednak zakres przeróbek itd odstrasza mnie od tego pomysłu.
129KM@183nm Cześć [you:bd5ccc2ae1]

#58 OFFLINE   jacekdal

jacekdal
  • 446 postów
  • Dołączył: 21-11-2006
  • Skąd: brac kase ;-)
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 października 2007 - 18:55

Nie znam sie specjalnie na swap-ach, ale jak pamietam , jakis czas temu wychodzila Calibra 4x4 2.0 turbo 204PS bodajze. Nie latwiej zrobic przeszczep z takiego auta? Z grubsza powinno pasowac.

Pozdro :mrgreen:

#59 OFFLINE   SuchyR6

SuchyR6
  • 17 postów
  • Dołączył: 28-09-2007
  • Skąd: Radom

Napisany 15 października 2007 - 20:10

Dobrze pamietasz owy silnik C20LET jakis czas temu zostal wsadzony przez mojego znajomego do kadetta oczywiscie nie obylo sie bez malego dlubania autko chodzi super... Ale wracajac do tematu ja bym tego nie pakowal do omegi... Pozdro

#60 OFFLINE   jacekdal

jacekdal
  • 446 postów
  • Dołączył: 21-11-2006
  • Skąd: brac kase ;-)
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 października 2007 - 20:32

Dobrze pamietasz owy silnik C20LET jakis czas temu zostal wsadzony przez mojego znajomego do kadetta oczywiscie nie obylo sie bez malego dlubania autko chodzi super... Ale wracajac do tematu ja bym tego nie pakowal do omegi... Pozdro

I ja rowniez. Gdybym chcial kupic scigacza za male pieniadze, kupilbym Toyote Supra, Nissan 300, lub Mitsubischi 3000GT bi turbo. Przerabianie limuzyny , moim zdaniem , mija sie z celem. Chcesz pogonic maszyne , kup V6 3.0 lub V6 3.2. Jesli chcesz cos udowodnic , szukaj wsrod aut do tego stworzonych.
Pozdro