Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Drganie samochodu przy gwaltownym przyspieszaniu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Firefox

Firefox
  • 138 postów
  • Dołączył: 06-08-2006
  • Skąd: Warszawa

Napisany 01 czerwca 2007 - 11:55

Witam,

mam pytanie do znawcow.

Podczas przyspieszania samochod caly drzal i nie chcial przyspieszac, problem ten wystepowal i na gazie i na benzynie. Ustalono, ze jest przebicie na cewce. Po rozebraniu okazalo sie ze byl uszkodzony przewod zaplonowy i cewka.
Po wymianie problemy troche ustaly, aczkolwiek nadal samochod na gazie nie ma mocy i przy gwaltownym przyspieszaniu znow samochod sie trzesie.

Pojechalem do gazownikow i przedstawili mi taka opcje:
1,2,5 cylinder zle pracuje, na benzynie na biegu jalowym, czasy wtryskow sa ok i podczas delikatnego przyspiesania tez, natomiast problem pojawia sie podczas gwaltownego przyspieszania, wtedy te czasy sie rozjezdzaja. Na gazie problem wystepuja od razu, lapie te ustawienia bledny z benzyny gdy sie przypiesza i jest blad.

Przedstawiam zdjecia ktore moga cos wyjasnic.

1) Pierwszy to ustawienia na gazie gdzie wydac iz 3 cylindry znacznie wyprzedzaja 3 pozostale
Dodany obrazek

2) Tu widac gwaltowne przyspieszanie na benzynie, tez widac ze nierowna praca utrzymuje sie caly czas, dodam ze przy delikatnym przyspieszaniu na benzynie czasy sa podobne
Dodany obrazek


2.5 V6 CD automat 170 KM
Before omesia, now firefox

#2 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 01 czerwca 2007 - 20:07

ja miałem podobnie objawy ustąpiły po wymianie przewodów WN i świec...
u mnienie pracował 2 cylinder... sprawdzone na TECH2
P.S.
swiwece i oprzewody miały chyba z 10 lat bo swiwce były wypalone sytrasznie prawie nie było elektrod...
pozdr

#3 OFFLINE   Firefox

Firefox
  • 138 postów
  • Dołączył: 06-08-2006
  • Skąd: Warszawa

Napisany 01 czerwca 2007 - 20:30

Na techu na postoju nie ma zadnego bledu.

Jak opisalem, przewody zostaly wymienione na NGK za 300 zl i cewka nowka z opla. Swiecie zostaly wymienione 10 tys km temu na nowki z opla.

Jak widac na zdjeciach, u mnie pracuja cylindry 3 z nich nie tak jak pozostale 3. Podobno to cylinder 1,2 i 5 czyli nawet nie jedna strona tylko 2 z jednej i 1 z drugiej.
2.5 V6 CD automat 170 KM
Before omesia, now firefox

#4 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 01 czerwca 2007 - 20:49

może wtryski?? albo pompa nie daje dobrego ciśnienia paliwa.....
trudno powiedzieć
moja wiedza sie kończy na ten temat
pozdro

#5 OFFLINE   Firefox

Firefox
  • 138 postów
  • Dołączył: 06-08-2006
  • Skąd: Warszawa

Napisany 01 czerwca 2007 - 20:56

No wlasnie, moja wiedza sie juz dawno skonczyla, wyslalem emaila do opla w Radomiu gdzie wymieniano mi cewke i przewody, moze oni beda mogli cos w stanie powiedziec na temat tych zdjec. Dodatkowo znajomy z opla w Warszawie ma mi tez cos podpowiedziec ale wstepnie to nikt nic nie wie :(
2.5 V6 CD automat 170 KM
Before omesia, now firefox