Witam,
mam pytanie do znawcow.
Podczas przyspieszania samochod caly drzal i nie chcial przyspieszac, problem ten wystepowal i na gazie i na benzynie. Ustalono, ze jest przebicie na cewce. Po rozebraniu okazalo sie ze byl uszkodzony przewod zaplonowy i cewka.
Po wymianie problemy troche ustaly, aczkolwiek nadal samochod na gazie nie ma mocy i przy gwaltownym przyspieszaniu znow samochod sie trzesie.
Pojechalem do gazownikow i przedstawili mi taka opcje:
1,2,5 cylinder zle pracuje, na benzynie na biegu jalowym, czasy wtryskow sa ok i podczas delikatnego przyspiesania tez, natomiast problem pojawia sie podczas gwaltownego przyspieszania, wtedy te czasy sie rozjezdzaja. Na gazie problem wystepuja od razu, lapie te ustawienia bledny z benzyny gdy sie przypiesza i jest blad.
Przedstawiam zdjecia ktore moga cos wyjasnic.
1) Pierwszy to ustawienia na gazie gdzie wydac iz 3 cylindry znacznie wyprzedzaja 3 pozostale
2) Tu widac gwaltowne przyspieszanie na benzynie, tez widac ze nierowna praca utrzymuje sie caly czas, dodam ze przy delikatnym przyspieszaniu na benzynie czasy sa podobne
0
Drganie samochodu przy gwaltownym przyspieszaniu
Rozpoczęte przez
Firefox
, 01 cze 2007, 11:55
4 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2007 - 20:07
ja miałem podobnie objawy ustąpiły po wymianie przewodów WN i świec...
u mnienie pracował 2 cylinder... sprawdzone na TECH2
P.S.
swiwece i oprzewody miały chyba z 10 lat bo swiwce były wypalone sytrasznie prawie nie było elektrod...
pozdr
u mnienie pracował 2 cylinder... sprawdzone na TECH2
P.S.
swiwece i oprzewody miały chyba z 10 lat bo swiwce były wypalone sytrasznie prawie nie było elektrod...
pozdr
#3 OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2007 - 20:30
Na techu na postoju nie ma zadnego bledu.
Jak opisalem, przewody zostaly wymienione na NGK za 300 zl i cewka nowka z opla. Swiecie zostaly wymienione 10 tys km temu na nowki z opla.
Jak widac na zdjeciach, u mnie pracuja cylindry 3 z nich nie tak jak pozostale 3. Podobno to cylinder 1,2 i 5 czyli nawet nie jedna strona tylko 2 z jednej i 1 z drugiej.
Jak opisalem, przewody zostaly wymienione na NGK za 300 zl i cewka nowka z opla. Swiecie zostaly wymienione 10 tys km temu na nowki z opla.
Jak widac na zdjeciach, u mnie pracuja cylindry 3 z nich nie tak jak pozostale 3. Podobno to cylinder 1,2 i 5 czyli nawet nie jedna strona tylko 2 z jednej i 1 z drugiej.
2.5 V6 CD automat 170 KM
Before omesia, now firefox
Before omesia, now firefox
#4 OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2007 - 20:49
może wtryski?? albo pompa nie daje dobrego ciśnienia paliwa.....
trudno powiedzieć
moja wiedza sie kończy na ten temat
pozdro
trudno powiedzieć
moja wiedza sie kończy na ten temat
pozdro
#5 OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2007 - 20:56
No wlasnie, moja wiedza sie juz dawno skonczyla, wyslalem emaila do opla w Radomiu gdzie wymieniano mi cewke i przewody, moze oni beda mogli cos w stanie powiedziec na temat tych zdjec. Dodatkowo znajomy z opla w Warszawie ma mi tez cos podpowiedziec ale wstepnie to nikt nic nie wie
2.5 V6 CD automat 170 KM
Before omesia, now firefox
Before omesia, now firefox