Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Błąd P0247 w y25dt


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
69 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   matekg

matekg
  • 192 postów
  • Dołączył: 22-11-2006
  • Skąd: Jaworzno

Napisany 17 marca 2011 - 19:04

Witam jak w temacie po podłączeniu op-coma mam błąd P0247(9) i mam pytanie co on oznacza:
1 - zawór regulacyjny ciśnienia doładowania
2- elektromagnes b przepustnicy spalin turbosprężarki-usterka
nie znam się na tym,a może opcja pierwsza i druga to to samo,może ktoś wytłumaczyć o jaki zawór chodzi i gdzie on jest,czy raczej wymiana,a może jakieś zwarcie?

#2 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 17 marca 2011 - 20:12

po podłączeniu op-coma mam błąd P0247(9)


W/g listy kodów, są 4 możliwości (nie mogę odnieść się do (9), brak na liście).
- za wysokie lub za niskie napięcie elektrozaworu
- za wysokie lub za niskie ciśnienie ładowania.
Sprawdź w blokach pomiarowych ciśnienie ładowania (najlepiej pod obciążeniem), oraz przeprowadź test selenoidu regulacji ciśnienia ładowania.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#3 OFFLINE   matekg

matekg
  • 192 postów
  • Dołączył: 22-11-2006
  • Skąd: Jaworzno

Napisany 17 marca 2011 - 20:40

Nie wiem jak pod obciążeniem w czasie jazdy ale na wolnych obrotach ciśnienie ładowania mam 98kPa, a żądane 102kPa, natomiast przy obrotach ok.5000/min ciśnienie ładowania 130Kpa, a żądane 190kPa.
Jak przeprowadzić test solenoidu ciśnienia ładowania?
Dodam jeszcze że turbinka jest po regeneracji.

#4 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?