x30xe wykres z hamowania - analiza
#1 OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 23:19
Przede wszystkim, chodzi o nagly spadek momentu przy 4 k rpm. Na drugim biegu jeszcze tego nie czuc bo nie ma czasu ale na 3jce juz wyraznie czuje jak uchodzi ciut pary w tym momencie. co to moze byc??;>
Auto ma zamontowana puszke,(tą chromowana z napisem v6, ponoc troche za duzą),i stozek na kawałku nierdzewki. pomiar wyraznie zaskoczyl wszystkich pracownikow zakladu ktorzy w ople chyba dawno przestali wierzyc:tank:
Rezonator ma dawac +14KM i 20Nm
Konikow wlasnie tyle przybylo, momentu wcale. gdzie szukac przyczyny??
wszystko przenioso sie tez troche wyzej.
W kazdym razie potrzebne fachowe komentarze, i najlepiej jakies krzywe momentu i mocy.
pozdro
#2 OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 23:27
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 23:42
nie przebiega normalnie, nagly spadek przy 4 tys
spadek jest o kilka niutków ale jak spojrzysz na cały dobrze się rozkłada z tym że fakt że krzywa nie powinna spać nawet o kilka NM.
A może spróbuj stożek wyrzucić. Z tego co słyszałem to w przypadku puchy on tylko przenosi niepotrzebnie moment do góry.
#5 OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 23:49
#6 OFFLINE
#7 OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 00:37
#8 OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 10:07
zaworek ładnie stuka przy dodawaniu gazu. dzisiaj to sprawdze.
szczezre mowiac, tez obstawiam na cos z multiramem. zmienia sie klang motoru przy tych obrotach. wykres tylko potwierdzil moja odwieczna zagadke
#9 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 10:26
Odnośnie dołku powyżej 4000RPM - proponowałbym pomiar z wpiętą szerokopasmową sondą lambdą - albo chociaż diagnostyką i zerknął na wartości z przepływomierza, kąta zapłonu i lambdy w okolicach tego spadku. Niektóre wersje oprogramowania mają gwałtowny przyrost (a potem spadek) wyprzedzenia zapłonu w tych okolicach, co może powodować np. chwilowe cofnięcie z czujników spalania stukowego.
#10 OFFLINE
Napisany 18 lipca 2011 - 21:51
Link do tematu: http://www.racingfor...95&st=0&start=0
Imo bardzo fajnie zrobiony wydech:
Clean pod maska:
Ciekawy dolot:
I jak w temacie wykres z hamowni:
+ 43 km ?? Przy 5400 rpm podcisnienie otworzylo klapke za ssacym ?? Bo ciekawy boost...
O ile to realne to respect
#11 OFFLINE
#12 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2011 - 09:27
+ 43 km Przy 5400 rpm podcisnienie otworzylo klapke za ssacym Bo ciekawy boost...
no ciekawie to wygląda...
więc najmocniejsze 3.0V6 bez turbiny siedzi w Viki?? Wstyd!!
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#13 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2011 - 09:52
no ciekawie to wygląda...
więc najmocniejsze 3.0V6 bez turbiny siedzi w Viki?? Wstyd!!
Co z tego jak napęd dalej ma na przód
#14 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2011 - 09:57
LOL, niektorzy nie lubia sie chwalic.więc najmocniejsze 3.0V6 bez turbiny siedzi w Viki Wstyd
true indeed :D:D:D FWD sucks.Co z tego jak napęd dalej ma na przód
#15 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2011 - 10:06
Czytalem juz o tym na GMagazynie
mozasz podeslac jakis link do tego tematu, pls;)??
patrzac pod maska nie widac przeplywki wiec auto posiada jeszcze pare innych zabawek kotre przyczynily sie do takiego wyniku;)
#16 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2011 - 10:08
ciekawe jaką skrzynie ma... Vmax i tak pewnie mizernieCo z tego jak napęd dalej ma na przód
poka :tak:LOL, niektorzy nie lubia sie chwalic.
ma kawałek przepływkinie widac przeplywki
dziwny ten skok o którym LukassBoss pisał.. ale to chyba za sprawą tak krótkiego dolotu...
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#17 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2011 - 10:09
mozesz podeslac jakis link do tego tematu, pls;)??
patrzac pod maske nie widac przeplywki wiec auto posiada jeszcze pare innych zabawek kotre przyczynily sie do takiego wyniku;)
kolektory rurowe do FWD sa duzo latwiej dostepne na rynku i tansza niz do RWD
ps jak by ktos mial komplet kolektorow rurowych na sprzedaz do RWD prosze o onfo na priva
#18 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2011 - 10:20
Bitte >> http://www.forum.gma...topic.php?t=909mozasz podeslac jakis link do tego tematu, pls
Nie bede pokazywal kto, ale udzielal sie juz w tym temacie Mysle, ze jak bedzie gotowy, to sam zadeMONSTRUMuje swe modypoka
#19 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2011 - 11:31
kolektory rurowe do FWD sa duzo latwiej dostepne na rynku i tansza niz do RWD
ps jak by ktos mial komplet kolektorow rurowych na sprzedaz do RWD prosze o onfo na priva
spozniles sie mistrzu
http://cgi.ebay.de/F...=item19c6f2fd8f
jak narazie najtańsza opcja jest mickety garage i 1800papiera + auto na czas montazu.
taniej nie znalazlem jak narazie
#20 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2011 - 11:47
więc najmocniejsze 3.0V6 bez turbiny siedzi w Viki Wstyd
I tera powiedz Benuś kto z wlascicieli Omeg wyda tyle swistkow na kolektoren machen??jak narazie najtańsza opcja jest mickety garage i 1800papiera + auto na czas montazu.