Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

sprężyny K.A.W.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
35 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   sipa666

sipa666

    1-sze 6 biegów w V6 w PL

  • 484 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Skąd: Pruszcz Gdański

Napisany 24 kwietnia 2011 - 14:23

mam na tyle w sedanie sprezyny K.A.W. ostatnio to zauwazylem, przy zmianie na letnie kapie.

co oznaczaja symbole na tych sprezynach "60-70"??
bo chyba nie poziom obnizenia?:) jak wroce do domu, to wstawie foto jakies tego oznaczenia.

#22 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 kwietnia 2011 - 10:21

co oznaczaja symbole na tych sprezynach "60-70

60-70 to jakieś -4/-5 (przód)
60-71 to jakieś -4/-5 (tył)
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#23 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 maja 2011 - 14:55

http://www.fahrwerks...060-3050%2F2-1
Nie ma tutaj podziału na kombi i sedan.
Czy sprężyny o symbolu HA będą dobre do sedana V6?? znaczy w jakim stopniu go obniżą??

#24 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 08 maja 2011 - 15:09

znaczy w jakim stopniu go obniżą

HA - 35mm
VA - 50mm
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#25 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 maja 2011 - 15:12

HA - 35mm
VA - 50mm


Tyle to wyczytałem.Tylko czy sedana i kombi obniżają tak samo??

#26 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 08 maja 2011 - 15:33

Opel Omega B Sedan Facelift +, typ V94 / V94/KOMBI

Obniżenie w mm do około

Przód: 50 mm
Tył: 35 mm

certyfikat max. nacisk na przednią oś: 1210 kilogramów

certyfikat max. obciążenie osi tylnej: 1315 kilogramów

do stosowania ze standardowymi amortyzatorami
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#27 OFFLINE   emik

emik
  • 62 postów
  • Dołączył: 01-10-2010

Napisany 10 maja 2011 - 11:46

witam
Przecież w sedanie są inne sprężyny niż w kombi mówię o tyle, bo przód to jest to samo.
pozdro

#28 OFFLINE   mapper

mapper

    9-5 2.3T 250km 400nm

  • 171 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Poznań

Napisany 04 lipca 2011 - 21:06

Orientuje się ktoś które sprężyny są twardsze na tył do sedana, ewentualnie czym się różnią:

K.A.W czerwone, zwoje grubsze progresywne
Irmscher czerwone normalne ułożenie zwojów.

Najbardziej zależy mi na różnicy w prowadzeniu, czy na tych kawach bedzie się mniej kłaść w ostrych łukach?

#29 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 lipca 2011 - 21:24

Najbardziej zależy mi na różnicy w prowadzeniu, czy na tych kawach bedzie się mniej kłaść w ostrych łukach?


wydaje mi się że to zadanie bardziej należy do stabilizatorów..

#30 OFFLINE   mapper

mapper

    9-5 2.3T 250km 400nm

  • 171 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Poznań

Napisany 04 lipca 2011 - 23:17

już kiedyś się zastanawiałem nad tym ale nigdzie nic niema o stabilizatorze. przerabiał ktoś to juz?

#31 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 lipca 2011 - 07:27

Ale co tu przerabiać? wymienić na te od kamaza? :hmm:

#32 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 lipca 2011 - 14:43

można by się pokusić o założenie dwóch równolegle ;)

a tak poważnie to wystarczył by jeden ale sztywniejszy np. z grubszego pręta lub utwardzenie oryginalnego...

#33 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 lipca 2011 - 15:02

I wymiana łączników co 1k.

#34 OFFLINE   WujekJerry

WujekJerry

    Łomega :)

  • 382 postów
  • Dołączył: 17-02-2013

Napisany 09 grudnia 2014 - 19:21

Wiem wiem kotlecik ale nie chciałem zakładac kolejnego tematu :) Poszukuje fotek Omegi b/bfl V6 na springach KAW, bo takei zanabyłem i widze ze bedzie wporzo gleba 50/30 :)

#35 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 09 grudnia 2014 - 20:15

mam KAW na tyle bodajze w kombicy :)

#36 OFFLINE   PinczEr

PinczEr
  • 3 postów
  • Dołączył: 24-02-2012
  • Skąd: Zawiercie

Napisany 08 stycznia 2015 - 14:06

Ja miałem KAWe -40mm i przyzwoicie to wyglądało.