sprężyny K.A.W.
#21 OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2011 - 14:23
co oznaczaja symbole na tych sprezynach "60-70"??
bo chyba nie poziom obnizenia? jak wroce do domu, to wstawie foto jakies tego oznaczenia.
#22 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2011 - 10:21
60-70 to jakieś -4/-5 (przód)co oznaczaja symbole na tych sprezynach "60-70
60-71 to jakieś -4/-5 (tył)
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#23 OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 14:55
Nie ma tutaj podziału na kombi i sedan.
Czy sprężyny o symbolu HA będą dobre do sedana V6?? znaczy w jakim stopniu go obniżą??
#24 OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 15:09
HA - 35mmznaczy w jakim stopniu go obniżą
VA - 50mm
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#25 OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 15:12
HA - 35mm
VA - 50mm
Tyle to wyczytałem.Tylko czy sedana i kombi obniżają tak samo??
#26 OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 15:33
Obniżenie w mm do około
Przód: 50 mm
Tył: 35 mm
certyfikat max. nacisk na przednią oś: 1210 kilogramów
certyfikat max. obciążenie osi tylnej: 1315 kilogramów
do stosowania ze standardowymi amortyzatorami
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#27 OFFLINE
Napisany 10 maja 2011 - 11:46
Przecież w sedanie są inne sprężyny niż w kombi mówię o tyle, bo przód to jest to samo.
pozdro
#28 OFFLINE
Napisany 04 lipca 2011 - 21:06
K.A.W czerwone, zwoje grubsze progresywne
Irmscher czerwone normalne ułożenie zwojów.
Najbardziej zależy mi na różnicy w prowadzeniu, czy na tych kawach bedzie się mniej kłaść w ostrych łukach?
#29 OFFLINE
Napisany 04 lipca 2011 - 21:24
Najbardziej zależy mi na różnicy w prowadzeniu, czy na tych kawach bedzie się mniej kłaść w ostrych łukach?
wydaje mi się że to zadanie bardziej należy do stabilizatorów..
#30 OFFLINE
Napisany 04 lipca 2011 - 23:17
#31 OFFLINE
#32 OFFLINE
Napisany 05 lipca 2011 - 14:43
a tak poważnie to wystarczył by jeden ale sztywniejszy np. z grubszego pręta lub utwardzenie oryginalnego...
#33 OFFLINE
#34 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2014 - 19:21