Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Sekwencja KME problem


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
44 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   oczko70

oczko70
  • 119 postów
  • Dołączył: 21-08-2010
  • Skąd: Koszalin

Napisany 17 listopada 2013 - 00:55

Moja teoretyczna odpowiedź na ogół problemów z KME. Sam to przemęczyłem się z takimi problemami. Pytanie nr.1
-Czy problem zaczoł się jak zrobiło się zimno?
Jeżeli tak, to FAJFUS GAZOWNIK źle podłączył parownik.
Ja u siebie podłączyłem parownik pod mały /pierwszy/ obieg chłodzenia silnika.
W takim rozwiązaniu niema cholery żeby podczas pracy się przymroził.
Następny błąd FAJFUSÓW to silnik V-ke tz. wtryski należy podłączyć w V. czyli jeden główny przewód od filtra, a następnie rozejście na dwie głowice.
Tak jest zrobione w moim aucie i zima czy lato no problem. Powodzenia.

#42 OFFLINE   Kesiaczek

Kesiaczek
  • 567 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Szczytno/Kielce

Napisany 17 listopada 2013 - 08:18

hm...sprawdzimy czy ten reduktor faktycznie nie przymarza, bo fakt faktem wczesniej takich problemow nie były a z wezami od wody to jakies czary mary jest tam porobione:/ a nawet nie było kiedy porzadku z tym zrobic. no i tego podcisnienia jeszcze poszukamy czy gdzies nie spadło.

#43 OFFLINE   grubyy83

grubyy83
  • 27 postów
  • Dołączył: 03-06-2013
  • Skąd: Ostrów Wielkopolski
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 11 grudnia 2013 - 17:24

Witam. Podepnę się pod temat. U mnie występuje taki sam problem tylko że przełącza na paliwo w momencie kiedy włączy się kontrola trakcji. Później muszę zgasić auto i odpalić raz jeszcze. Kiedyś miałem zapisany błąd ,,wypadające zapłony" ale skasowałem go i jeździłem dalej. Może to było właśnie od tego. Ma ktoś jakiś pomysł co może być powodem takiego zachowania? Dodam tylko że reduktor nowy, wtryski po regeneracji i kalibrowaniu.

#44 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 11 grudnia 2013 - 20:31

Kupiłeś już takie auto z tym problemem czy pojawił się dopiero? W tym roczniku TC działa na zasadzie odcięcia paliwa przez wtryski. Dopiero TC+ miał inną zasadę dzialania.

#45 OFFLINE   grubyy83

grubyy83
  • 27 postów
  • Dołączył: 03-06-2013
  • Skąd: Ostrów Wielkopolski
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 11 grudnia 2013 - 21:11

Szczerze mówiąc to nie wiem bo w lecie nigdy nie cisnąłem tak mocno żeby się włączała a jak chciałem poszaleć to ją wyłączałem :D