Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2 tys. obrotów na wolnych i litera "F" na MID


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
44 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   keisyzrk

keisyzrk
  • 171 postów
  • Dołączył: 26-02-2011
  • Skąd: lubaczów
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 09 kwietnia 2011 - 09:44

witajcie!
i jak poszukiwania przyczyny?u mnie dalej nic....
Ostatnio zauważyłem jeszcze że jadąc np 120km/h i gdy wrzucę na luz to auto czasem mi gaśnie...Jak dla mnie gdzieś łapie lewe powietrze...

#42 OFFLINE   keisyzrk

keisyzrk
  • 171 postów
  • Dołączył: 26-02-2011
  • Skąd: lubaczów
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 04 maja 2011 - 10:39

cześć
Panowie a czy Wy tez tak macie ze jak obroty się zawieszą i jak włączycie klimatyzację to zaczynają spadać??

#43 OFFLINE   jojovian

jojovian
  • 98 postów
  • Dołączył: 09-10-2009
  • Skąd: Rybnik
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 04 maja 2011 - 10:42

cześć
Panowie a czy Wy tez tak macie ze jak obroty się zawieszą i jak włączycie klimatyzację to zaczynają spadać??


ja tak mam ale nie wiem o co chodzi zupełnie

#44 OFFLINE   wojtas2077

wojtas2077
  • 7 postów
  • Dołączył: 28-09-2009

Napisany 12 maja 2011 - 18:46

Witam u mnie było identycznie jak u Was. Na jesieni tamtego roku kupiłem nowego krokowca wymieniłem i przez całą zimę aż do wczoraj (11 maja) wszystko było spokojnie.
I tu nagle nie wiadomo skąd znowu się zaczęło (obroty 2000, literka F)
Mam instalkę II gen. (nie sekwencja). Podejrzewam zabrudzonego krokowca, bo starego czyściłem i przez parę dni się uspokajało lub lewe powietrze gdzieś.

P.S. Jak są wysokie obroty na postoju otworzyłem maskę i odpiąłem przewód od krokowego i podłączyłem go spowrotem - obroty spadły. Wygląda na to że się krokowy zawiesza.

I problem rozwiązany !!

Przez odmę idą opary oleju do przepustnicy, przechodzą też przez krokowca.
Krokowiec się zabrudza olejem, trzpień nie może się cofnąć i wtedy obroty idą w górę.
Z kolei jak samochód gaśnie na wolnych obrotach tzn. że elektomagnes jest uszkodzony i nie działa, nie wypycha trzpienia.


#45 OFFLINE   keisyzrk

keisyzrk
  • 171 postów
  • Dołączył: 26-02-2011
  • Skąd: lubaczów
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 20 grudnia 2011 - 17:44

panowie a macie jakieś inne rozwiązania tego problemu?? bo u mnie niestety problem cały czas występuje...