Muszę powrócić do tematu zapowietrzania, bo nadal nie zrobiłem tego:D brak czasu itp. A dopóki miałem możliwość ciągłego parkowania dziobem w dół zostawiłem temat. Jednak chciałbym to zrobić Przypominając problem zapowietrzania mam po czasie regeneracji pompy. Zauważyłem to jakoś w przeciągu 3 miesięcy po tym. Auto było u 3 mechaników więc nie wiem który coś nabroił. Objawy zapowietrzania są takie, że jak samochód stoi na równej powierzchni lub dziobem wyżej (po paru godzinach) gaśnie po około 15-30 sekundach. Przez ten czas wymieniłem uszczelki wtrysków tylko, ale nie pomogło. Często widzę pompę z góry mokrą oraz na całej długości pod przelewami, ale nie wiem czy to, że jest mokro to nie wina cieknącej uszczelki pokrywy (choć rok temu była wymieniana, ale nie wiem teraz czy to mokre jest winą cieknącej ropy czy oleju:D). Wiem, że pewnie najlepiej wymienić te przelewy i trójniki (w pewnym serwisie stwierdzili, że są jeszcze dobre), ale może jednak ktoś po tych objawach czasowych podpowie gdzie pierw szukać za wszelkie info dzięki:)
0
Opel Omega 2.0 DTI 16v - Ciągły Problem z odpalaniem
Rozpoczęte przez
barthy
, 11 lut 2011, 13:44
84 odpowiedzi na ten temat
#81 OFFLINE
Napisany 26 października 2013 - 19:50
#82 OFFLINE
Napisany 26 października 2013 - 20:49
załóz pompe paliwa razem z koszem od 2.5td do zbiornika paliwa, podłącz pod zapłon i zapomnisz o problemie, instalacja elektryczna do pompy paliwa leci od słupka nogi kierowcy do wieczka zbiornika paliwa,
#83 OFFLINE
Napisany 26 października 2013 - 21:12
Dzięki za rade, ale jednak wolę usunąć nieszczelność na układzie paliwa, niż dokładać kolejne urządzenie. Dodatkowo mam pytanie, spotkałem się na przewodzie powrotnym paliwa od pompy do obudowy filtra z takim czymś jak na zamieszczonym foto
http://www.fotosik.p...92a7884b2a.html
I nie wiem teraz czy to było od początku(od kiedy kupiłem omegę), czy któryś z mechaników coś robił na przewodach i takie coś wymyślił, i czy przypadkiem ten kawałek zamontowany cybantem skręcanym jest przyczyną zapowietrzania.
Proszę o jakieś opinie:)
P.S.
Jakby się zdjęcie nie wyświetliło tu jest link:
http://www.fotosik.p...92a7884b2a.html
http://www.fotosik.p...92a7884b2a.html
I nie wiem teraz czy to było od początku(od kiedy kupiłem omegę), czy któryś z mechaników coś robił na przewodach i takie coś wymyślił, i czy przypadkiem ten kawałek zamontowany cybantem skręcanym jest przyczyną zapowietrzania.
Proszę o jakieś opinie:)
P.S.
Jakby się zdjęcie nie wyświetliło tu jest link:
http://www.fotosik.p...92a7884b2a.html
#84 OFFLINE
Napisany 28 października 2013 - 09:17
To połączenie musi być fabryczne bo ja mam to samo.
#85 OFFLINE
Napisany 28 października 2013 - 10:46
To jakaś masakra to wygląda jak chałupnicza robota:D a juz myślałem ze to może być wina mojego zapowietrzania:-/ takie samo łączenie mam z tylu silnika i myślałem ze tam też ktoś grzebał. Nic trzeba szukać dalej