http://forum.omegakl...ead.php?t=46546...ile diesel powinien miec cisnienie na cylindrach
zapoznaj się z działem Sam naprawiam Omegę - sprawdzone porady wiele pytań zaoszczędzisz
Napisany 06 marca 2011 - 21:42
http://forum.omegakl...ead.php?t=46546...ile diesel powinien miec cisnienie na cylindrach
Napisany 12 marca 2011 - 20:57
Napisany 27 marca 2011 - 13:32
Napisany 27 marca 2011 - 21:23
a co to szukaj ma wolne dziś :pokoj:w chwili obecnej nie
POTRZEBUJE INSTRUKCJI OBSŁUGI do opla omegi 2.0 DTI16v
Napisany 05 lipca 2011 - 11:33
Napisany 05 lipca 2011 - 11:53
Witam wszystkich.Męczyłem się z tym tematem 6 miesiecy.wymieniona obudowa filtra paliwa,przewody paliwowe (wszystkie)przelewy,trójniki,nawet zamontowałem ustrojstwo z allegro i dalej była lipa z paleniem po dł€ższym postoju.w końcu podjąłem decyzje(pompa wtryskowa)oddałem ją do DIESEL TECHNIKA W LUBLINIE(1940zł)i rewelacja.auto chodzi az miło.profesjonalne podejscie do sprawy.wiec jesli sie zaczyna cos dziac z paleniem po dłuższym postoju to pompka zaczyna sie prosic:),wiem to z własnej autopsji.
koszt duzy ale dla omci warto
Napisany 05 lipca 2011 - 12:08
Napisany 02 listopada 2011 - 11:14
Napisany 03 listopada 2011 - 20:25
Napisany 03 listopada 2011 - 22:00
koledzy mialem kiedys 2.0 dti i powiem tak ze nie chciala odpalic ale w jednym przypadku ,
mianowicie wtedy gdy stala przechylona na strone pasazera i miala ponizej 20l paliwa , ale jak stala na rezerwie przodem w dól to bylo oki.
myslalem ze to pompa i nie stac mnie wtedy bylo na naprawe, wiec sprzedalem , jak potem sie dowiedzialem odpowiedzialna jest za to uszczelka albo oring gómowo miedziany przy pompie on parcieje i jakos sie tam dostaje powietrze, nie wiem dokladnie o co chodzi, ale jak sie dowiedzialem o tym ze naprawa to 20min i jakies 28zł to zbladlem.
Napisany 11 listopada 2011 - 12:31
Napisany 11 listopada 2011 - 14:09
poszukaj na forum bo to jest prosteTeraz zostaje naprawić tylko ten układ dogrzewający płyn ala Webasto. Nikt nie chce się tego podjąć, a ja niestety poszedłem na informatyka, a nie mechanika samochodowego.
Napisany 11 listopada 2011 - 14:41
Napisany 18 listopada 2011 - 21:47
Napisany 18 listopada 2011 - 22:03
Ja zawiozłem wtryski do regeneracji i skończyły się problemy z paleniem na ciepło i zimno!
Napisany 14 grudnia 2011 - 23:34
Napisany 15 grudnia 2011 - 19:02
Napisany 19 stycznia 2012 - 22:44
Napisany 27 stycznia 2012 - 16:07