Tak gdy jadę sobie na PB i jak dodam gazu tak to 3-4 tys. obrotów zapala mi się kontrolka i silnik nie reaguje na pedał gazu ale gdy obroty spadną do około 1,5 tys to kontrolka gasi się i sinik reaguje na gaz. Na LPG tego nie ma. Co to może być : Podejrzewam że to sonda. Czy mam dobre przypuszczenia :
mój silnik to C20NE
0
Kontrolka silnika: zaczyna mnie już wkurzać
Rozpoczęte przez
brain
, 22 maj 2007, 15:25
4 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
Napisany 22 maja 2007 - 15:29
myślę że powinieneś zczytać błędy najpierw, jak będzie sonda to pokaże w kodach błędów
#3 OFFLINE
Napisany 22 maja 2007 - 15:35
a teraz pytanie na poziomie 5 latka :jezor:
Jak się z czytuje te błędy :
Trza się gdzieś podpinać :
Jak się z czytuje te błędy :
Trza się gdzieś podpinać :
#4 OFFLINE
Napisany 22 maja 2007 - 20:53
a tu masz instrukcję : http://forum.omegakl...
metoda ta sama ale nie pamiętam gdzie w w twojej omci jest to złącze - jak nie bedzie w bezpiecznikach to penie pod maska - kody dwucyfrowe powtarzane trzykrotnie np 12 12 12 rozpoczęcie odczytu
metoda ta sama ale nie pamiętam gdzie w w twojej omci jest to złącze - jak nie bedzie w bezpiecznikach to penie pod maska - kody dwucyfrowe powtarzane trzykrotnie np 12 12 12 rozpoczęcie odczytu
#5 OFFLINE
Napisany 22 maja 2007 - 21:08
jesli sie boisz tego robic, to spora rzesza mechanikow ma sprzet do zczytania kodow. laptop+interfejs+oprogramowanie, koszt jakies 40zł, a w ASO okolo 60zł Techem1. Byc moze to sonda wariuje, skoro jest roznica na benzynie i na gazie. pzd