Co z tego że konstrukcja ta sama jak masz inny sterownik czujnik to elektronika więc z ECU misi gadać...mam teraz pytanko czy czujnik podejdzie z bmw e38 3l diesel niby konstrukcja silników ta sama .
Omega 2,5dti raz pali a raz nie dziwne objawy
#21 OFFLINE
Napisany 06 marca 2011 - 16:50
#22 OFFLINE
Napisany 06 marca 2011 - 19:28
#23 OFFLINE
Napisany 06 marca 2011 - 22:25
Jak tylko na kompie potwierdzi że to nawaliło to biore czujnik wtedy dam znać na pw.
Widze że nie tylko ja mam ten problem z odpalaniem na ciepło po postoju jak tak czytam troche.
#24 OFFLINE
Napisany 14 marca 2011 - 09:24
#25 OFFLINE
Napisany 14 marca 2011 - 16:27
nie odpaliMam jeszcze jedno pytanie po odpięciu czujnika położenia wału w dti powinien odpalić
#26 OFFLINE
Napisany 20 marca 2011 - 10:00
#27 OFFLINE
Napisany 20 marca 2011 - 10:53
#28 OFFLINE
Napisany 20 marca 2011 - 11:33
Wkońcu zaupiłem interfejs opel scanner od kolegi Piwek i mam dylemat nie łączy się z silnikiem 2,5dti natomiast z 2,5td bez problemu .
było pisane na forum że opel scanner nie gada z 2.5 dti, 2.6 V6, 3.2 V6, sprzedaj OS a kup op-coma od kolegi beastb
#29 OFFLINE
Napisany 24 marca 2011 - 19:58
#30 OFFLINE
Napisany 24 marca 2011 - 21:44
Autko podpięte pod kompa błędów brak po zmianie akumulatora zapala czy ciepły czy zimny silnik przynajmniej narazie jest ok.
miałem to samo jak miałem aku słaby niby kręcił szybko ale oma słabo zapalała a na gorącym to już w ogóle, po wymianie na nówkę mocniejszą pali od strzała czy zimna czy gorąca
#31 OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 16:05
Dziś podpinając auto pod ompa wyskoczyły trzy błędy p1614-(1) p0335-(b) p0380-©
#32 OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 19:56
P0380-c - za wysokie napięcie w urządzeniu nagrzewania wstępnego
P1614-1 - otrzymany nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
#33 OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 00:50
#34 OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 06:44
#35 OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 16:44
Dziś się bawiłem w odpinanie czujników wału i wałka po odpięciu błędy są ale tylko czujnika temperatury w dolocie i przepływki ,myślałem że po takim odpinaniu błędy będą a tu nic.
#36 OFFLINE
Napisany 28 marca 2011 - 20:26
I jednak dalej problemy są z odpalaniem sporo czasu było dobrze i tu znowu to samo ,przez 1 sec słychać jak by silnik zaskakiwał a potem już można kręcić do wyczerpania aku. po czasie odpala. tzn. po godzinie czasami po minucie.
Miałem bardzo podobne objawy w swojej, okazało się ,że pompka paliwa (podprogowa) zawiesza się. Do czasu aż przyszła nowa zrobiłem taki patent- miałem przygotowany przewód dwużyłowy o takiej długości,żeby starczyło bezpośrednio z akumulatora do pompki zakończony wsuwkami żeńskimi. W momencie jak nie chciała odpalić w miejsce oryginalnej wtyczki podłączałem ten przewód i dostawała prąd z akumulatora, to przeważnie wystarczało do wzbudzenia pompki, niekiedy trzeba było puknąć czymś metalowym. Nie wiem czy u Ciebie jest to samo, ale chyba warto spróbować,a jak masz możliwość to podmień inną pompkę. Od czasu zmiany na nową problem się skończył.Życzę powodzenia w diagnozowaniu usterki
#37 OFFLINE
Napisany 31 marca 2011 - 09:18
przy takiej sytuacji wywala błąd za niskiego ciśnieniaMiałem bardzo podobne objawy w swojej, okazało się ,że pompka paliwa (podprogowa) zawiesza się.
#38 OFFLINE
Napisany 31 marca 2011 - 19:07
przy takiej sytuacji wywala błąd za niskiego ciśnienia
Pewnie tak jest,ale ja nie miałem możliwości sprawdzić. DamianSz, a tak na marginesie co stało się z twoim silnikiem?
#39 OFFLINE
Napisany 31 marca 2011 - 19:54
#40 OFFLINE
Napisany 31 marca 2011 - 20:09