Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Nowe konkurencje - propozycje


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
88 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 20 lutego 2011 - 10:42

Pytanie:
Czy ktoś z Zarządu jest w stanie udzielić odpowiedzi czy będzie organizowane car-audio na XI zlocie (wiem drażliwy temat ale chciałbym to wiedzieć ) Interesuje mnie to ze względów praktycznych (jeśli będzie to się wpisuję do składu sędziowskiego, jeśli nie to jak tylko coś kupię robię audio )

Jeżeli znajdzie sie 3osobowy skład sędziowski który nie podda się naciskom tłumu a na dodatek zorganizuje ciekwy pokaz dla widzów to nie widzę problemu,
To Wy narzekacie na wybór mistrza Caraudio nie zarzad wiec od Was wszystko zależy.
Liste chetnych sędziów prosze wpisać w chetnych do pomocy z zanaczeniem do jakiej konkurencji.

#42 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 lutego 2011 - 10:49

Nie podoba mi się pomysł likwidacji 1/4 jako że niby jest to bez sensu. Nie jest prawdą że wyścig automatem to pomyłka


pomyłką jest organizowanie wyścigów bez możliwości dokonywania powtarzalnego pomiaru czasu.
Jeśli to nie system pucharowy (gorszy odpala, lepszy przechodzi dalej) to mierzenie czasu za pomocą stopera i machania rękoma stanowi poważny problem i to jest bez sensu bo nie raz podczas ogłszania wyników okazywało sie, ze wygrywał ktoś, kto na torze przegrywał.
Dokładność pomiaru stoperem w komórce jest na takim poziomie, ze cała 1/4 mili staje sie niczym innym jak zabawą w piaskownicy.
Na dalszym miejscu tej paranoi są dopiero bałagan organizacyjny, kilkukrotne przejazdy w różnych klasach (sic!), brak dyscypliny uczestników, ciągłe szukanie chętnych itd.
Póki nie będziemy mieć "choinki" do pomiarów cała ta 'konkurencja' jest śmieszna, zajmująca całą mase czasu i energii i nic z niej nie wynika.


I na koniec ważna uwaga - nie jestem członkiem zarządu i z organizacją zlotu nie mam nic wspólnego, wiec moja wypowiedz to nic innego jak wyrażenie zdania członka klubu, ktory był na wszystkich zlotach, prócz ostatniego, i któy widział jak ćwiartka na zlotach powstawała i do czego zwykle prowadzi.

#43 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 lutego 2011 - 11:45

jeśli chodzi o 1/4 mili
był zakładany watek o choince startowej, czy coś w tym temacie sie dzieje ?
p.s
(moge zapytać o cene wynajmu-obslugi profesionalnego pomiaru czasu na wyscigach)

2 sprawa do 1/4 mili
jak szerokie jest lotnisko - jesli wejdzie bez problemu 3 lub 4 omki do startu, mysle ze w ten sposob mozna szybciej ogarnac przejazdy grupowe po 3,4 auta i tak w systemie pucharowym najlepsi przechodza dalej.


kwestia dzieci.
konkurs plastyczny jak najbardziej -
tutaj moge ja załatwić fanty i rzeczy potrzebne do organizacji konkursow dla dzieci - kilka paczek z gadzetami od PLAY-a ;)
tak aby mialy swoj kacik i nie lataly po lotnisku (bezpieczenstwo przedewszystkim)

#44 OFFLINE   czarnawdowa

czarnawdowa
  • 33 postów
  • Dołączył: 30-10-2010
  • Skąd: Ruda Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 lutego 2011 - 11:47

i do dzieci np pudełko z lego i kto zbuduje najbardziej podobną do orginału omege :D (dorośli sie mogą dołączyć :p:P)

#45 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 lutego 2011 - 14:32

Startowanie po 3 lub 4 samochody to moim zdaniem kiepski pomysł, bo to dość niebezpieczne. Jak są 2 auta zawsze istnieje jakaś szansa ucieczki w przypadku 4 różnie to bywa. A ścigać się na wprost wcale nie oznacza że nie może auto skręcić lub pieron wie co. Pamiętajmy że w większości są to auta które mają ponad 10 lat :) dbamy o nie ale jest cos takiego jak złośliwość rzeczy martwych. :)

#46 OFFLINE   tc82

tc82

    3 najkrascie auto 10 zraz

  • 2 509 postów
  • Dołączył: 07-06-2009
  • Skąd: Wrocław/EHS
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 lutego 2011 - 19:27

Startowanie po 3 lub 4 samochody to moim zdaniem kiepski pomysł, bo to dość niebezpieczne. Jak są 2 auta zawsze istnieje jakaś szansa ucieczki w przypadku 4 różnie to bywa. A ścigać się na wprost wcale nie oznacza że nie może auto skręcić lub pieron wie co. Pamiętajmy że w większości są to auta które mają ponad 10 lat :) dbamy o nie ale jest cos takiego jak złośliwość rzeczy martwych. :)


Zgadzam się w 100 %.

A lotnisko ma 60 metrów szerokości więc to nie problem:)

"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"


#47 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 lutego 2011 - 19:49

Zgadzam się w 100 %.

A lotnisko ma 60 metrów szerokości więc to nie problem:)


A to w takim wypadku da rade zrobić :)

Ja proponowałbym jazdę precyzyjną bez tego talerza na masce. Może jakieś wieksze odstępy między pachołkami i możliwość szybszej jazdy. Nie wiem czy to tylko moje odczucie ale na obniżonej i usztywnionej ciężko zapanować nad tą piłką :)

#48 OFFLINE   Kornik

Kornik

    .....................

  • 2 143 postów
  • Dołączył: 02-02-2009
  • Skąd: Las
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 21 lutego 2011 - 20:17

A to w takim wypadku da rade zrobić :)

Ja proponowałbym jazdę precyzyjną bez tego talerza na masce. Może jakieś wieksze odstępy między pachołkami i możliwość szybszej jazdy. Nie wiem czy to tylko moje odczucie ale na obniżonej i usztywnionej ciężko zapanować nad tą piłką :)


Przy szybkim slalomie słabsze autka nie maja szans z mocniejszymi.
Przy jeździe z talerzem wszyscy maja równe szanse. Tu liczy się doświadczenie a nie cel "pedał w podłogę"

Tu nie zapomnę skupienia i miny kolegi Exec :D:D

#49 OFFLINE   Kesiaczek

Kesiaczek
  • 567 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Szczytno/Kielce

Napisany 23 lutego 2011 - 07:50

Przy szybkim slalomie słabsze autka nie maja szans z mocniejszymi.


troche sie nie zgodze.

#50 OFFLINE   Kornik

Kornik

    .....................

  • 2 143 postów
  • Dołączył: 02-02-2009
  • Skąd: Las
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 23 lutego 2011 - 07:56

troche sie nie zgodze.


Kasiek ! :) ależ dlaczego? :o:D

#51 OFFLINE   daktyl

daktyl

    ..opisu dziś nie będzie..

  • 250 postów
  • Dołączył: 24-06-2008
  • Skąd: Gliwice / Jaryszów
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lutego 2011 - 08:46

kjs/proba sprawnościowa

I ja do tej propozycji się przyłączam. Bardzo widowiskowe i dla wszystkich emocjonujące. Szerokość pasa to 60 m, a więc w kwadracie 50mx50m można śmiało to zorganizować. :)

#52 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 lutego 2011 - 08:58

jednak moj pomysl znalazl poparcie :)

moznaby np 3 rozne trasy wyznaczyc, nieznacznie rozniace sie co by szybko poprzestawiac po pierwszej czy drugiej probie. Zalezy od tego ilu by chetnych bylo.

Tak samo odcinki tez nie mogą byc zbyt ciasne. Na tuningowisku omega kiedys szalalem, bylo bardzo ciasno i trzeba bylo uwazac. Wszak omega mała nie jest :D

a co do tego ze slabsze auta nie maja szans? bzdura.

nie pomoze koni kupa gdy z kierowcy bedzie D*pa. O!

#53 OFFLINE   daktyl

daktyl

    ..opisu dziś nie będzie..

  • 250 postów
  • Dołączył: 24-06-2008
  • Skąd: Gliwice / Jaryszów
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lutego 2011 - 09:02

moznaby np 3 rozne trasy wyznaczyc

No możnaby było ale pamiętaj, że wtedy potrzeba odpowiednio więcej osób to sędziowania i odpowiednio więcej stoperów do mierzenia czasów. Generalnie wystarczyły by 2 takie próby sprawnościowe. Można zawczasu przygotować itinerery i skonstruować regulamin prób. ;)

#54 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 lutego 2011 - 09:20

Phantom - twój pomysł naprawdę bardziej mi się podoba niż 1/4 mili - bo widowisko znacznie lepsze, a i nie polega to jedynie na wciskaniu gazu w podłogę i (co 4 omega) sprzęgła i machania wajchą :D

Tylko pytanie moje brzmi, czy znajdą się chętni do naprawdę profesjonalnego przygotowania konkurencji.

Kiedyś jeździłem w KJSach stąd służę tym co już wiem. Od razu mówię że Omegą łatwo nie będzie :) - ja jeździłem UNO :D



 


#55 OFFLINE   daktyl

daktyl

    ..opisu dziś nie będzie..

  • 250 postów
  • Dołączył: 24-06-2008
  • Skąd: Gliwice / Jaryszów
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lutego 2011 - 09:34

znajdą się chętni do naprawdę profesjonalnego przygotowania konkurencji

Zgłaszam swoją osobę. Też w wielu KJS-ach, jako kierowca i jako pilot.

Kiedyś jeździłem w KJSach stąd służę tym co już wiem. Od razu mówię że Omegą łatwo nie będzie - ja jeździłem UNO

Miałem możliwość startowania Polonezem i Fordem Scorpio i 2 razy Subaru:D:D. Poza tym nasz rajdowy Maluszek (46KM), hehe!! ;) Dlatego kwadrat 50x50 jest wystarczająco duży aby pokonywać manewry, a przy okazji nie za duży aby nie rozpędzić się zbytnio... :)
Myślę, że warto o tym pomyśleć. :)

#56 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 lutego 2011 - 09:40

wlasnie i tutaj jest pies pogrzebany :) kto by sie tym zajął .... przygotowaniem pachołków/opon, wyznaczeniem trasy, regulaminu i wszystkich innych gadzetów z tym zwiazanych. Samo przygotowanie trasy czy tez tras( w zaleznosci od czasu/ilosci aut startujacych) tez nie jest proste.

Ja napewno odpadam, jako ze nie mam głowy do organizowania czegokolwiek :/ pozatym sam bym chcial pojechac jezeliby to wypalilo, a organizatorowi nie wypada :D

Przyznam sie ze widowisko jest. Jezeli impreza oglonomotoryzacyjna typu tuningowisko to zawsze proby sprawnosciowe mialy wieksza popularnosc niz kreski.

Pozatym nie ma sie co oszukiwac. Tymi lochami to szału nie zrobimy na kresce ;)

#57 OFFLINE   daktyl

daktyl

    ..opisu dziś nie będzie..

  • 250 postów
  • Dołączył: 24-06-2008
  • Skąd: Gliwice / Jaryszów
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lutego 2011 - 09:46

kto by sie tym zajął ....

No sam nie dam rady ale... Przyjadę dzień wcześniej to dam radę, hehe!! A poważnie... Wystarczy jeszcze ktoś kto brał w czymś takim udział. Muszę poszukać stare itinerery, z których zawsze będzie można czerpać wzór.
:)
Jeśli organizator zlotu zatwierdzi tę konkurencję to w odpowiednim dziale zrobi się listę chętnych do organizacji... :)

#58 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 lutego 2011 - 09:54

ja startowalem w kajtkach moim pierdolotem, ale sie nie nadaje do organizacji pozatym sam niewiem czy bede, wszystko zalezy od $$ :/

Itenery dobra sprawa, mozna przejzec i cos wybrac ew poprawic wg wlasnego widzimisie.

pozatym pacholki, stoper i .........paru osob ogarniajacych ten sajgon :)

a noz widelec bedzie dobry kreciołek hehe

#59 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 23 lutego 2011 - 12:54

jeśli chodzi o ogarniecie pro - mierzenia czasu
informacje od ziomka ktora dostałem
2,5k plnów za to biora
ale dojezdzaja pod wskazane miejsce.
daja pro sprzęt do mierzenia czasu.
choinki, foto komórki, wyswietlacz zegarowy...

http://www.racetiming.pl/

ale to już od zarządu zależy czy chcecie sie pisać na coś takiego.

bo co najwazniejsze tutaj na pewno sie nie pojawia takie babole jak
"wyjechali równo - ten drugi na mecie mial lepszy czas niz ten pierwszy ;) "

#60 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 23 lutego 2011 - 22:00

jeśli chodzi o ogarniecie pro - mierzenia czasu
informacje od ziomka ktora dostałem
2,5k plnów za to biora
ale dojezdzaja pod wskazane miejsce.
daja pro sprzęt do mierzenia czasu.
choinki, foto komórki, wyswietlacz zegarowy...

http://www.racetiming.pl/

ale to już od zarządu zależy czy chcecie sie pisać na coś takiego.

bo co najwazniejsze tutaj na pewno sie nie pojawia takie babole jak
"wyjechali równo - ten drugi na mecie mial lepszy czas niz ten pierwszy ;) "


Kasa lepiej zainwestowana niż strzelnica i hamownia