Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Nowe konkurencje - propozycje


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
88 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Kesiaczek

Kesiaczek
  • 567 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Szczytno/Kielce

Napisany 07 luty 2011 - 16:12

mamy juz rzut tarcza hamulcowa:D


mnie sie podobały alkogogle w bochencu.

#22 OFFLINE   ziomalkoryto

ziomalkoryto
  • 69 postów
  • Dołączył: 19-02-2010
  • Skąd: Korytowo k. Bydgoszczy

Napisany 07 luty 2011 - 21:38

Sexi Myjnia - Panie przy muzyce pokazują w jak najbardziej zmysłowy sposób można umyć Omegę. :monster::D

#23 OFFLINE   Nexus62

Nexus62

    BMW e39 530d M-pakiet

  • 335 postów
  • Dołączył: 04-02-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 luty 2011 - 00:00

mamy juz rzut tarcza hamulcowa:D


mnie sie podobały alkogogle w bochencu.



Bylem pare razy na roznych duzych zlotach(Kkuczewo,Śniatowo) i tam byla zawsze konkurencja w rzucie opona(z braku tarczy ham).Jest to rowniez ciakawa propozycja.Mozna ja przemyslec.
Co do Alkogogli to sadze,ze jest to calkiem fajna zabawa,np.przejscie w jak najkrotszym czasie jakiegos tam odcinka,ew.slalom pomiedzy pacholkami.
Moglo by byc smiesznie :D

#24 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 2983 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 08 luty 2011 - 12:46

Co do Alkogogli to sadze,ze jest to calkiem fajna zabawa,np.przejscie w jak najkrotszym czasie jakiegos tam odcinka,ew.slalom pomiedzy pacholkami.
Moglo by byc smiesznie :D


Jak pamiętam, to niektórzy koledzy (i nawet ja sam nieraz) mogliby brać udział w takiej konkurencji bez alkogogli - byłby ten sam efekt ;)

#25 OFFLINE   Patrycja

Patrycja
  • 230 postów
  • Dołączył: 14-05-2010
  • Skąd: Łódź/ Skierniewice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 luty 2011 - 18:49

Konkurencje dla najmłodszych, może być i wiekowo :)

-bieg z łyżka w ustach a na niej piłeczka pingpongowa
- konkurs rysunkowy dla najmłodszych jak rysowanie omegi czy nawet zrobienie określonych dyplomów które później będą przyznawane dorosłym za określona konkurencję
- znajomość przepisów drogowych np, przejście przez ulice, bezpieczna droga do szkoły itp..
- na dyskotece taniec z rodzicami na gazecie i po jakimś czasie zmniejszanie gazety, wygrywa para co nie wyjdzie za obszar gazety. przynajmniej połączy rodziców z dziećmi, albo taniec z balonem przy czole wygrywa para która najdłużej utrzyma balon.
Tylko pytanie czy zarząd się zgadza i ile miało by być takich konkurencji, to mogę przygotować i tym się zająć :)
Kobieta za kierownicą to Bogini!
Pasażerowie się modlą, przechodnie - żegnają!

#26 OFFLINE   czarnawdowa

czarnawdowa
  • 33 postów
  • Dołączył: 30-10-2010
  • Skąd: Ruda Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 luty 2011 - 19:45

np jak było kiedyś na top-gear tylko bez niszczenia aut :-D trafianie w bramkę lub między pachołki wielką dmuchaną piłką plażowa omegą :-) lub nawet mały meczyk :-)

#27 OFFLINE   Kiciek

Kiciek
  • 237 postów
  • Dołączył: 15-05-2009
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 luty 2011 - 21:51

nie zapominajcie właśnie, że kobiety biora też udział w konkurencjach.
Toczenie, noszenie, rzucanie kołami itp. potem jazda samochodem wydaje mi się co najmniej idiotyczna. Musielibyscie osobno dla 1-3 kobiet zrobić osobną konkurencję.
No chyba , że dziewczyna będzie miała prawo do pomocy mężczyzne i będzie tylko jechać.
Ale , to jak zakładanie Małyszowi nart w trakcie zjazdu.

#28 OFFLINE   Kesiaczek

Kesiaczek
  • 567 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Szczytno/Kielce

Napisany 09 luty 2011 - 08:25

Bylem pare razy na roznych duzych zlotach(Kkuczewo,Śniatowo) i tam byla zawsze konkurencja w rzucie opona(z braku tarczy ham).Jest to rowniez ciakawa propozycja.Mozna ja przemyslec.
Co do Alkogogli to sadze,ze jest to calkiem fajna zabawa,np.przejscie w jak najkrotszym czasie jakiegos tam odcinka,ew.slalom pomiedzy pacholkami.
Moglo by byc smiesznie :D


Co do tarczy, to z nia raczej problemu nie bedzie zawsze ktos moze ze soba wziasc.

na alkogogle mam pomysl, zeby to wygladało tak:

Z miejsca A trzeba "dobiec" do samochodu, otworzyc go, odpalic przejechac do miejsca B, potem zamknac i wrócic spowrotem "biegiem" do pkt A. Oczywiscie na czas:D

#29 OFFLINE   Nexus62

Nexus62

    BMW e39 530d M-pakiet

  • 335 postów
  • Dołączył: 04-02-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 luty 2011 - 09:31

na alkogogle mam pomysl, zeby to wygladało tak:

Z miejsca A trzeba "dobiec" do samochodu, otworzyc go, odpalic przejechac do miejsca B, potem zamknac i wrócic spowrotem "biegiem" do pkt A. Oczywiscie na czas:D


Tylko raczej na trawie to by trzeba bylo zrobic,bo podczas ew.wywrotki mozna sobie nieco face porysowac:D,a wtedy nikt nie uwierzy,ze to bylo na trzezwo:laugh:

#30 OFFLINE   egon

egon
  • 5983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 luty 2011 - 13:51

Juz wiadomo jak je oszukać wiec konkurencja mija sie z celem

#31 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 luty 2011 - 14:06

Konkurencja sprawnościowa pokonanie placu manewrowego na czas (takiego jak był kiedyś: jazda po łuku przodem i tyłem, garaż przodem, tyłem, koperta, zawracanie) oczywiście z racji że te garaże były duże to je zmniejszyć.

#32 OFFLINE   Kesiaczek

Kesiaczek
  • 567 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Szczytno/Kielce

Napisany 10 luty 2011 - 17:11

Juz wiadomo jak je oszukać wiec konkurencja mija sie z celem

Ale jest jeszcze grono osób które nie ma przyjemnosci z oszukiwania i lubi sie poprostu dobrze bawic.

a z takim podejscie trzebaby zlikwidowac jeszcze car audio, 1/4 mili , strzelanie i wiele jeszcze by sie znalazło, do czego mozna by sie przyczepic.
Powiem tylko tyle ze wtedy trzebaby zlikwidowac 3/4 konkurencji. jednym słowem prawie w kazdej konkurencji mozna oszukac......tylko po co????

#33 OFFLINE   Nexus62

Nexus62

    BMW e39 530d M-pakiet

  • 335 postów
  • Dołączył: 04-02-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 luty 2011 - 17:43

Ale jest jeszcze grono osób które nie ma przyjemnosci z oszukiwania i lubi sie poprostu dobrze bawic.

a z takim podejscie trzebaby zlikwidowac jeszcze car audio, 1/4 mili , strzelanie i wiele jeszcze by sie znalazło, do czego mozna by sie przyczepic.
Powiem tylko tyle ze wtedy trzebaby zlikwidowac 3/4 konkurencji. jednym słowem prawie w kazdej konkurencji mozna oszukac......tylko po co????



I tu sie zgodze w 100%,trzeba umiec dobrze sie bawic,a oszukiwanie ? To moze poprostu te osoby,ktore chca oszukiwac,niech lepiej pozostana w domu .

#34 OFFLINE   tc82

tc82

    3 najkrascie auto 10 zraz

  • 2509 postów
  • Dołączył: 07-06-2009
  • Skąd: Wrocław/EHS
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 luty 2011 - 18:27

Konkurencja sprawnościowa pokonanie placu manewrowego na czas (takiego jak był kiedyś: jazda po łuku przodem i tyłem, garaż przodem, tyłem, koperta, zawracanie) oczywiście z racji że te garaże były duże to je zmniejszyć.


Właśnie z ust mi to wydarłeś;) Przy lotnisku jest plac manewrowy, bez pachołków tylko z oponami i można by go wykorzystać. Ewentualnie linie do poprawienia przed zlotem, ale trochę białej farby to się zawsze znajdzie.

"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"


#35 OFFLINE   Kiciek

Kiciek
  • 237 postów
  • Dołączył: 15-05-2009
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 luty 2011 - 02:29

Biegiem na 1/4 mili. Można puścić wszystkich na raz i nikt nie oszuka.

#36 OFFLINE   egon

egon
  • 5983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 luty 2011 - 22:46

Za nastepny spam bedą nagrody, od tego jest inny temat.

#37 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 19 luty 2011 - 14:05

Moim zdaniem powinna być 1/4 mili w końcu między innymi po to jeździ się na zlot. Co z tego że ktoś startuje w 3.0 a później w open? Może chce spróbować swoich szans z 3.2. W końcu silnik i jego moc to nie wszystko bo jest jeszcze kierowca. Można zrezygnować jedynie z mierzenia czasu przejazdu, bo czas reakcji człowieka plus wcisnięcie przycisku w stoper to jest bardzo nie dokładne. Można się ścigać bez pomiaru na zasadzie kto pierwszy na mecie. Chyba że plany zrobienia urządzenia do pomiaru wreszcie wypalą i będzie to miarodajny wynik :)

O CA się nie wypowiadam bo większość zna moje zdanie na ten temat.

Zlot nie jest dla dzieci ktoś to kiedyś pisał, ale mimo wszystko są na nim dzieciaki i zdałoby się również nimi zająć co by im się nie nudziło. Może jakiś hmm konkurs plastyczny? Mały nakład finansowy bo tylko blok i pare kompletów kredek :)

Całkowicie jestem za:
-zmianą koła na czas
-picie piwa na czas

Można pomyśleć nad grą w piłkę siatkową, do tego nie potrzebne jest przecież boisko, wystarczą dwa drzewa i sznurek :) nie wszystko musi być profesionalne a liczy się dobra zabawa.

#38 OFFLINE   bartez55

bartez55
  • 52 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Dłużyna Dolna / Lubin

Napisany 19 luty 2011 - 15:19

Ja mam taki fajny lejek połączony z rurką na której jest zaworek do którego wchodzi w akurat jedno piwko :) i można coś takiego zrobić:) Cały browar i kto szybciej:)

#39 OFFLINE   BzQ

BzQ

    Duszna KIA

  • 1184 postów
  • Dołączył: 19-07-2006
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 luty 2011 - 22:27

To ja mam 1 pomysł + przemyślenie/propozycję :) + pytanie

Pomysł: szukanie skarbów (wymaga niestety trochę czasu na przygotowanie i zależy jak będzie wyglądał ośrodek :D ) na ośrodku kitramy (a w zasadzie rozkładamy) jakieś drobne, odporne na warunki atmosferyczne fanty (na przykład długopisy albo coś w ten deseń, np. 50szt. Od piątku do soboty (do rozdania nagród za konkurencje) ludziska szukają a 3 osoby z największą liczbą fantów dostają po nagrodzie :)

Przemyślenia:
Nie podoba mi się pomysł likwidacji 1/4 jako że niby jest to bez sensu. Nie jest prawdą że wyścig automatem to pomyłka (co było widać na przykładzie moim i Damiana0708 - wygrałem automatem, a później zamieniliśmy się samochodami i wygrałem jego vs moja.) Tylko trzeba to zorganizować (pisałem o tym przed poprzednim zlotem) czyli odpowiednio wcześniej robimy zapisy (1 start w jednej klasie) i KONIEC. Nie ma dopisywania na lotnisku itp. Wszystko ustalone z góry, wywoływanie po liście, każdy będzie wiedział z kim startuje i w której rundzie, jak się nie stawi to drugi z pary leci sam i już. Jeśli ktoś się nie zapisał to przykro, jego strata. Wtedy pójdzie szybko i nie braknie czasu na inne konkurencje.

Sporo osób pisze że to bez sensu a zobaczcie ile było w Ślesinie chętnych. Skoro nikt nie chce to skąd się oni wzięli?

Ewentualnie w celu rozstrzygnięcia tej kwestii proponuje zrobić ankietę, jesli wyjdzie że nie robimy to się z decyzją większości zgodzę i po temacie.

Pytanie:
Czy ktoś z Zarządu jest w stanie udzielić odpowiedzi czy będzie organizowane car-audio na XI zlocie (wiem drażliwy temat ale chciałbym to wiedzieć :) ) Interesuje mnie to ze względów praktycznych (jeśli będzie to się wpisuję do składu sędziowskiego, jeśli nie to jak tylko coś kupię robię audio :D )

#40 OFFLINE   tc82

tc82

    3 najkrascie auto 10 zraz

  • 2509 postów
  • Dołączył: 07-06-2009
  • Skąd: Wrocław/EHS
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 luty 2011 - 00:34

Lotnisko ma ponad 1,5 kilometra (2,5 raza więcej niż ostatnio:)) do miejsca w którym zaczęli demontaż pasa więc można zrobić bez problemu klika konkurencji naraz, wszyscy się pomieścimy.

Co do skarbów - nie będzie problemu, w parku jest wiele zakamarków;)

"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"