Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

co jest przyczyczyna rozladowywania sie akumulatora


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   scaniaerka

scaniaerka
  • 11 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Wyrzysk

Napisany 17 maja 2007 - 18:59

mam problem ktorego sam nie moge rozwiazac poniewaz nie jestem elektrykiem samochodowym a chcialbym wiedziec co moze byc przyczyna tego ze rozladowuje mi sie akumulator.Nie mam pojecia jakiej firmy i ile ma AH bo nie zwracalem na to uwagi wiem tylko ze to akumulator zelowy.I z tego co mowil poprzedni wlasciciel akumulator nowy od lipca zeszlego roku.Mam nonstop problemy z odpalaniem mojej bryczki sprawdzalem z kolega miernikiem przy wylaczonym zaplonie (i radiu) jaki jest pobor tego pradu i wskazywalo na 2,6 i roslo.Nie mam zielonego pojecia co ten prad moze pozerac podczas gdy autko i inne elektroniczne bajery sa wylaczone.Moze ktos z was zna na to pytanie odpowiedz?



#2 OFFLINE   Hoffi

Hoffi

    Zbanowany

  • 673 postów
  • Dołączył: 07-03-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 17 maja 2007 - 19:07

inaczej nie dotrzesz do pożeracza prądu z aku jeśli nie powyłączasz wszystkiego co się da...po kolei odłączaj wtyczki od urządzeń elektronicznych....
inaczej nie znajdziesz....

#3 OFFLINE   Waldemarz

Waldemarz

    DZIADZIA

  • 2 660 postów
  • Dołączył: 22-05-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 maja 2007 - 19:10

Może na początku sprawdź czy masz dobrą masę.

#4 OFFLINE   Śmigiel

Śmigiel
  • 709 postów
  • Dołączył: 09-11-2006
  • Skąd: Świnoujście
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 maja 2007 - 19:13

Może na początku sprawdź czy masz dobrą masę.