jakie najlepsze listwy wtryskowe :)
#1 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 17:18
cos jedna listwa wydaje mi sie ze juz jest pol zywa i przydalo by sie ja wymienic a i jeszce jedno pytanie czy muszi byc ztakije stamej firmy jak ta 2 dobra i czy nie bedzie przeszkadzalo nic ze jedna stara a 2 nowa ? bo wieci jak juz jest ze starymi zeczami juz nie maja takich parametrow jak nowe za pomoc bardzo dziekue )
#2 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 17:23
a jakie... to zależy od kwoty którą jesteś gotów wydać. NAjlepiej i najdrożej Keihin, średnia półka i dobra jakość to Hana tani szit to magic jet a jeszcze tańszy i gorszy to valtek
#3 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 20:25
to niezly wynik biorac pod uwage fakt ze temp przelaczania 20st.....
[B]
#4 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2011 - 09:29
#5 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2011 - 16:03
#6 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2011 - 14:45
Wtryski wygladaja tak:
Ich opis tu: http://www.versusgas...heet 042010.pdf
A tu troche spamu o VERSUS:
http://www.versusgas...php?st=5&st2=12
---------------------
Kilka słów o sterowniku VERSUS ...
Z przyjemnością przedstawiamy Państwu nasz produkt - Sterownik Wtrysku Gazu ECU VERSUS. Zaprojektowany dla pojazdów wyposażonych w zaawansowany system diagnostyczny OBD2, może być jednocześnie zainstalowany w starszych modelach aut.
Sterownik wtrysku gazu VERSUS to urządzenie IV generacji spełniające rygorystyczne normy dotyczące dawkowania paliwa oraz jakości wykonania. Zespół konstruktorów opracował algorytmy sterowania wtryskiwaczami LPG na podstawie sygnałów sterujących wtryskiwaczami benzynowymi, gdzie dla każdego wtryskiwacza z osobna przelicza się korekty w czasie rzeczywistym. W związku z tym stało się zbędne mozolne opracowywanie mapy wtrysku dla pracy na LPG, tak jak to było w starszych konstrukcjach sterowników, oraz wyeliminowało konieczność stosowania emulatorów OBD.
Ogromną zaletą sterownika VERSUS jest możliwość mapowania wydatków wtryskiwaczy LPG względem benzynowych w czasie jazdy kalibracyjnej. Upraszcza to i skraca czas montażu urządzenia w samochodzie oraz podnosi jakość sterowania i obniża zużycie paliwa. Zwiększa również uniwersalność sterownika - proces montażu i kalibracji jest niezależny od typu i marki samochodu oraz użytych podzespołów mechanicznych (reduktor, wtryskiwacze). Dla montażystów przyzwyczajonych do starszych generacji urządzeń pozostawiono również możliwość tradycyjnego kalibrowania sterownika poprzez ręczne modyfikowanie składu mieszanki.
Miniaturowa konsolka jest jedynym elementem systemu zainstalowanym wewnątrz kabiny kierowcy. To małe urządzenie pozwala kierowcy obserwować poziom gazu w zbiorniku, wskazuje kolejne etapy pracy ECU oraz pozwala ręcznie zmieniać pracę sterownika.
Kalibracja Sterownika Wtrysku Gazu ECU VERSUS:
Oprogramowanie ECU VERSUS daje możliwość kalibracji systemu przy pełnym obciążeniu podczas jazdy. Pozwala to na osiągnięcie wydajności pracy silnika prawie identycznej jak wydajność pracy silnika na benzynie. Użytkownik musi jedynie skonfigurować podstawowe ustawienia. Za pozostałe bardziej skomplikowane ustawienia odpowiada mikro-kontroler wewnątrz ECU.
Kontrola diagnostyczna systemu pozwala na natychmiastowe korygowanie ewentualnych problemów
Możliwość ręcznej modyfikacji składu mieszaniny w zakresie od -25% do +25% oraz czasu wtrysku od 1 do 20 ms
Program zawiera informacje ważne dla przyszłego serwisowania oraz kwestii gwarancyjnych sterownika, takie jak: rozmiar silnika, rozmiar zainstalowanych dysz kalibracyjnych, data instalacji
ECU VERSUS jest niezwykle wszechstronny, pozwala na tak różną konfigurację komponentów, że nadaje się dla prawie każdego samochodu dostępnego na rynku
---------------------
Ciekawy jestem jak to sie ma do STAG'a?
Dodam ze zaczely sie problemy przy zimnym silniku. Wypada mi zaplon. Jak juz sie nagrzeje jest ok, ale przy butowaniu powyzej 140km/h tez szarpie i odcina mi zaplon.
#7 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2011 - 19:22
#8 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2011 - 12:23
#9 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 14:18
#10 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 14:20
obecnie to keihin/med/BRC/HANA/MATRIX - reszta niskobudzetowki
iplusy zaliczasz do niskobudzetowek ? hana i matrix sie chowaja. klasa med z landirenzo
#11 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 14:24
iplusy zaliczasz do niskobudzetowek ? hana i matrix sie chowaja. klasa med z landirenzo
niestety nie nasz racji, i-plusy to wyrob medopodobny i tylko medopodobny sa trwale ale wolne dzisiaj sama trwalosc to juz za malo...
#12 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 16:14
#13 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 17:05
niestety nie nasz racji, i-plusy to wyrob medopodobny i tylko medopodobny sa trwale ale wolne dzisiaj sama trwalosc to juz za malo...
racja jest jak **** kazdy ma swoja. to ze sa trwale to sie zgodze ale ze wolne ? w omegach czas wtryski to kolo 3ms przy wolnych obrotach i daja sobie spokojnie rade- przy wysokich na czerwonym polu tez mam (mialem bo parownik nie wyrabia teraz) tez mieszanka jest prawidlowa. nie ma problemow z zapetlaniem czy brakiem wydajnosci. przed montazem zasiegalem opinii u ludzi ktory montuja instalacje i byly stawiane wlasnie z medami. narazie mam 65000 na nich najechane i poza tym ze w zime musze podniesc temp przelaczania na 37 st nic sie nie dzieje. nie lubia poprostu zimnego lpg
#14 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 17:11
i-plusy są wolne? hehe dobre. Montuje je od kiedy weszły na rynek i w autach w których inne nie dawały rady i-plus zawsze dobrze pracowal.
a znasz charakterystyke hana/med/matrix czy tylko tak piszesz bo montujesz? zastanow sie zanim cos napiszesz i zanim zaczniesz porownywac szybkosci tych listew a ato ze obrabiaja 3 ms to nie jest miernik szybkosci pracy tych listew, 3 ms to nawet czerwony valtek obrabia, nie w tym rzecz...
#15 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2011 - 11:02
#16 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2011 - 11:31
Ten wątek robi się coraz ciekawszy :-) Sprawdzałem jednak ceny wtryskiwaczy gazu i rozpiętość jest jednak bardzo duża. Więc tak generalnie, jakie wtryskiwacze mają najlepszy stosunek jakość/cena w tym momencie?
hana
#17 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2011 - 12:03
Czy bylby problem z wymiana moich wtryskiwaczy z kompletu VERSUS:
i wymiana na Hana:
HANA 2000 A 50KM zielony, wtryskiwacz 1cyl. keihin, 110zł sztuka
http://allegro.pl/ha...1436950023.html [Mirror]
Jak taka wymiana wyglada w praktyce? Wszystko pasuje, czy trzeba kombinowac? A co z reduktorem i komputerem?
#18 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2011 - 15:12
kurcze tam chyba nie ma opcji hana trzebaby ustawiac na keihin
raczej zielone
wrzuc foto spod maski
#19 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2011 - 13:55