Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

jakie najlepsze listwy wtryskowe :)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
61 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   vienio88

vienio88
  • 99 postów
  • Dołączył: 06-07-2010
  • Skąd: Nisko

Napisany 21 stycznia 2011 - 17:18

pytanie doyuczy jakie najlepsze listwy wtryskowe ???
cos jedna listwa wydaje mi sie ze juz jest pol zywa :p i przydalo by sie ja wymienic a i jeszce jedno pytanie czy muszi byc ztakije stamej firmy jak ta 2 dobra i czy nie bedzie przeszkadzalo nic ze jedna stara a 2 nowa ?:p bo wieci jak juz jest ze starymi zeczami :p juz nie maja takich parametrow :p jak nowe za pomoc bardzo dziekue :))

#2 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 stycznia 2011 - 17:23

tylko parami, nie powinno się mieszać nowych ze starymi a tym bardziej pochodzących od różnych producentów
a jakie... to zależy od kwoty którą jesteś gotów wydać. NAjlepiej i najdrożej Keihin, średnia półka i dobra jakość to Hana tani szit to magic jet a jeszcze tańszy i gorszy to valtek

#3 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 stycznia 2011 - 20:25

magic jet przejechal u mojego kumpla w a4 `ponad 150 000 i nie padly calkiem tylko zaczelo rozjezdzac wartosci adaptacyjne, nie byly zdolne do szybkiej korekcji...
to niezly wynik biorac pod uwage fakt ze temp przelaczania 20st.....
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#4 OFFLINE   vienio88

vienio88
  • 99 postów
  • Dołączył: 06-07-2010
  • Skąd: Nisko

Napisany 22 stycznia 2011 - 09:29

tak tylko chodzi mi o to bo ja w V mam 2 listwy prawa i lewa lewa juz chyba koniec a prawa smiga jak wymienie cvala ta zepsuta nie bedzie problemu ???

#5 OFFLINE   vienio88

vienio88
  • 99 postów
  • Dołączył: 06-07-2010
  • Skąd: Nisko

Napisany 24 stycznia 2011 - 16:03

wracajac do tematu Regh 12v dc takie mam wlasnie listwy wtryskowe :p teraz pytanie jest sens je regenerowac ?? gas w aucie ma juz 160 tys minimum i pewnie te listwy sa orginalne nie wymieniane :p teraz tak pytanie czy takie same ?? czy jakies podobne i zeby spasowaly do mojej instalacji i jaki to koszt by byl i co sadzicie o zakupie listwy na 4 piny niz na 3 jeden zostaje wolny gdy by padl jeden wtrysk mozna nzawsze przepiac co wy na to i ceny macie jakies orientacyjnie i wmiare dobre zeby byly listwy jakies dobre offerty jesli macie bardzo bym prosil :)

#6 OFFLINE   h4nter

h4nter
  • 87 postów
  • Dołączył: 09-05-2010
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 lutego 2011 - 14:45

A przy jakim przebiegu sugeruje sie wymiane listw wtryskowych? Ja mam przejechane na gazie 64'000km, instalacja VERSUS.

Wtryski wygladaja tak:
Dodany obrazek

Ich opis tu: http://www.versusgas...heet 042010.pdf

A tu troche spamu o VERSUS:
http://www.versusgas...php?st=5&st2=12
---------------------
Kilka słów o sterowniku VERSUS ...

Z przyjemnością przedstawiamy Państwu nasz produkt - Sterownik Wtrysku Gazu ECU VERSUS. Zaprojektowany dla pojazdów wyposażonych w zaawansowany system diagnostyczny OBD2, może być jednocześnie zainstalowany w starszych modelach aut.

Sterownik wtrysku gazu VERSUS to urządzenie IV generacji spełniające rygorystyczne normy dotyczące dawkowania paliwa oraz jakości wykonania. Zespół konstruktorów opracował algorytmy sterowania wtryskiwaczami LPG na podstawie sygnałów sterujących wtryskiwaczami benzynowymi, gdzie dla każdego wtryskiwacza z osobna przelicza się korekty w czasie rzeczywistym. W związku z tym stało się zbędne mozolne opracowywanie mapy wtrysku dla pracy na LPG, tak jak to było w starszych konstrukcjach sterowników, oraz wyeliminowało konieczność stosowania emulatorów OBD.

Ogromną zaletą sterownika VERSUS jest możliwość mapowania wydatków wtryskiwaczy LPG względem benzynowych w czasie jazdy kalibracyjnej. Upraszcza to i skraca czas montażu urządzenia w samochodzie oraz podnosi jakość sterowania i obniża zużycie paliwa. Zwiększa również uniwersalność sterownika - proces montażu i kalibracji jest niezależny od typu i marki samochodu oraz użytych podzespołów mechanicznych (reduktor, wtryskiwacze). Dla montażystów przyzwyczajonych do starszych generacji urządzeń pozostawiono również możliwość tradycyjnego kalibrowania sterownika poprzez ręczne modyfikowanie składu mieszanki.

Miniaturowa konsolka jest jedynym elementem systemu zainstalowanym wewnątrz kabiny kierowcy. To małe urządzenie pozwala kierowcy obserwować poziom gazu w zbiorniku, wskazuje kolejne etapy pracy ECU oraz pozwala ręcznie zmieniać pracę sterownika.



Kalibracja Sterownika Wtrysku Gazu ECU VERSUS:
Oprogramowanie ECU VERSUS daje możliwość kalibracji systemu przy pełnym obciążeniu podczas jazdy. Pozwala to na osiągnięcie wydajności pracy silnika prawie identycznej jak wydajność pracy silnika na benzynie. Użytkownik musi jedynie skonfigurować podstawowe ustawienia. Za pozostałe bardziej skomplikowane ustawienia odpowiada mikro-kontroler wewnątrz ECU.
Kontrola diagnostyczna systemu pozwala na natychmiastowe korygowanie ewentualnych problemów
Możliwość ręcznej modyfikacji składu mieszaniny w zakresie od -25% do +25% oraz czasu wtrysku od 1 do 20 ms
Program zawiera informacje ważne dla przyszłego serwisowania oraz kwestii gwarancyjnych sterownika, takie jak: rozmiar silnika, rozmiar zainstalowanych dysz kalibracyjnych, data instalacji
ECU VERSUS jest niezwykle wszechstronny, pozwala na tak różną konfigurację komponentów, że nadaje się dla prawie każdego samochodu dostępnego na rynku
---------------------


Ciekawy jestem jak to sie ma do STAG'a?

Dodam ze zaczely sie problemy przy zimnym silniku. Wypada mi zaplon. Jak juz sie nagrzeje jest ok, ale przy butowaniu powyzej 140km/h tez szarpie i odcina mi zaplon.

#7 OFFLINE   wrocek66

wrocek66
  • 176 postów
  • Dołączył: 24-02-2010

Napisany 04 lutego 2011 - 19:22

Versus - słabe parametry , takie jak Valtec V30 , czyli dolna półka . Tanie ale mało dokładne .

#8 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 05 lutego 2011 - 12:23

obecnie to keihin/med/BRC/HANA/MATRIX - reszta niskobudzetowki

#9 OFFLINE   h4nter

h4nter
  • 87 postów
  • Dołączył: 09-05-2010
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 lutego 2011 - 14:18

Dzieki za odpowiedzi. Czekam na interfejs do gazu. Podlacze najpierw i sprawdze cisnienia i temp. Na co jeszcze zwrocic szczegolna uwage?

#10 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 lutego 2011 - 14:20

obecnie to keihin/med/BRC/HANA/MATRIX - reszta niskobudzetowki


iplusy zaliczasz do niskobudzetowek ? hana i matrix sie chowaja. klasa med z landirenzo




 


#11 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 06 lutego 2011 - 14:24

iplusy zaliczasz do niskobudzetowek ? hana i matrix sie chowaja. klasa med z landirenzo




niestety nie nasz racji, i-plusy to wyrob medopodobny i tylko medopodobny sa trwale ale wolne dzisiaj sama trwalosc to juz za malo...

#12 OFFLINE   cwiara

cwiara
  • 169 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 lutego 2011 - 16:14

i-plusy są wolne? hehe dobre. Montuje je od kiedy weszły na rynek i w autach w których inne nie dawały rady i-plus zawsze dobrze pracowal.

#13 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 lutego 2011 - 17:05

niestety nie nasz racji, i-plusy to wyrob medopodobny i tylko medopodobny sa trwale ale wolne dzisiaj sama trwalosc to juz za malo...


racja jest jak **** kazdy ma swoja. to ze sa trwale to sie zgodze ale ze wolne ? w omegach czas wtryski to kolo 3ms przy wolnych obrotach i daja sobie spokojnie rade- przy wysokich na czerwonym polu tez mam (mialem bo parownik nie wyrabia teraz) tez mieszanka jest prawidlowa. nie ma problemow z zapetlaniem czy brakiem wydajnosci. przed montazem zasiegalem opinii u ludzi ktory montuja instalacje i byly stawiane wlasnie z medami. narazie mam 65000 na nich najechane i poza tym ze w zime musze podniesc temp przelaczania na 37 st nic sie nie dzieje. nie lubia poprostu zimnego lpg




 


#14 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 06 lutego 2011 - 17:11

i-plusy są wolne? hehe dobre. Montuje je od kiedy weszły na rynek i w autach w których inne nie dawały rady i-plus zawsze dobrze pracowal.


a znasz charakterystyke hana/med/matrix czy tylko tak piszesz bo montujesz? zastanow sie zanim cos napiszesz i zanim zaczniesz porownywac szybkosci tych listew a ato ze obrabiaja 3 ms to nie jest miernik szybkosci pracy tych listew, 3 ms to nawet czerwony valtek obrabia, nie w tym rzecz...

#15 OFFLINE   h4nter

h4nter
  • 87 postów
  • Dołączył: 09-05-2010
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 lutego 2011 - 11:02

Ten wątek robi się coraz ciekawszy :-) Sprawdzałem jednak ceny wtryskiwaczy gazu i rozpiętość jest jednak bardzo duża. Więc tak generalnie, jakie wtryskiwacze mają najlepszy stosunek jakość/cena w tym momencie?

#16 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 07 lutego 2011 - 11:31

Ten wątek robi się coraz ciekawszy :-) Sprawdzałem jednak ceny wtryskiwaczy gazu i rozpiętość jest jednak bardzo duża. Więc tak generalnie, jakie wtryskiwacze mają najlepszy stosunek jakość/cena w tym momencie?


hana

#17 OFFLINE   h4nter

h4nter
  • 87 postów
  • Dołączył: 09-05-2010
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 lutego 2011 - 12:03

@itor: Dzieki za szybka odpowiedz :)

Czy bylby problem z wymiana moich wtryskiwaczy z kompletu VERSUS:
Dodany obrazek

i wymiana na Hana:
HANA 2000 A 50KM zielony, wtryskiwacz 1cyl. keihin, 110zł sztuka
http://allegro.pl/ha...1436950023.html [Mirror]

Jak taka wymiana wyglada w praktyce? Wszystko pasuje, czy trzeba kombinowac? A co z reduktorem i komputerem?

#18 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 07 lutego 2011 - 15:12

masz sterownik versus?
kurcze tam chyba nie ma opcji hana trzebaby ustawiac na keihin
raczej zielone
wrzuc foto spod maski

#19 OFFLINE   djtween

djtween
  • 357 postów
  • Dołączył: 08-03-2009
  • Skąd: Byczyna || Almere-Buiten

Napisany 24 lutego 2011 - 13:55

Witam panowie!! Mam pytanie do was a mianowicie. Mam u siebie instalge staga-4 na wtryskach valtec czerwone. Maja przejechane 100tys km i mam wrazenie ze glosniej pracuja troszke. Czy mozliwe ze sa juz do wymiany? Jak poznac ze wtryski gazowe(ogolnie) sa do wymiany? Jezeli tak to na co by je podmienic? Z gory uprzedzam ze mam kiepski reduktor (Alaska). Z gory dzieki za pomoc.

#20 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 lutego 2011 - 20:33

dobór wtryskiwaczy hana 200