2.0, 2.5, czy ON...
#81 OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2011 - 22:17
Nie wszystko złoto co się świeci.
#82 OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2011 - 22:24
Tylko trzeba pamiętać, że nie zawsze to co jest drogie musi być super. Fotki to jedno a stan rzeczywisty to drugie. O ile dobrze pamiętam to ktoś z forum był bardzo rozczarowany stanem faktycznym Omegi od (chyba tego samego) handlarza z Gostynina. Na zdjęciach też była lalka i cena grubo ponad "normę"
Nie wszystko złoto co się świeci.
jasne z tym ze doswiadczony forumowicz czy klubowicz jeśli szuka dla siebie auta do jazdy nie kupi mv6 z 99 roku za 8 tyś. Takie kupuja tylko ci co się nie znają i mają spojrzenie na omegę przez pryzmat swoich wcześniejszych aut a tu niestety zonk- omega z racji na ceny części (szczególnie v6) wymaga innego podejścia i lepiej zapłacić więcej przy zakupie jak potem włożyć dwa razy więcej - to jest bolączka świeżych forumowiczów bądź osób które nie znają tego samochodu.
#83 OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2011 - 22:41
i lepiej zapłacić więcej przy zakupie jak potem włożyć dwa razy więcej - to jest bolączka świeżych forumowiczów bądź osób które nie znają tego samochodu.
Oczywiście, ale można kupić parcha B za 12 tysięcy jak i Omegę która posłuży o wiele dłużej za np. 9 tys. Cena nie zawsze jest wyznacznikiem stanu samochodu.
Jeżeli miałbym w tym momencie zmieniać swoją Omegę to pierwsza na liście na pewno byłaby ta:
http://otomoto.pl/op...-C16820697.html
Wracając to pytania w temacie to moim zdaniem istnieją 2 rozwiązania, 2.0 albo 3.0 z sekw. LPG
Jeżeli nie zależy Ci na super osiągach to 2.0 spokojnie Ci wystarczy, jeżeli masz zacięcie sportowca i trochę grubszy portfel to oczywiście 3.0
Dlaczego nie 2.5TD bo jest dość paliwożernym dieslem, i na pewno taniej wyjdzie cię jazda 2.0 z LPG a osiągi są bardzo porównywalne.
Dlaczego nie 2.5V6 bo koszta utrzymania są niewiele większe niż 3.0 a różnica w osiągach dość znaczna
Pozdrawiam Kamil.
#84 OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2011 - 16:40
Oczywiście, ale można kupić parcha B za 12 tysięcy jak i Omegę która posłuży o wiele dłużej za np. 9 tys. Cena nie zawsze jest wyznacznikiem stanu samochodu.
Pozdrawiam Kamil.
Reguły nie ma, zgodze sie z Toba ale nikt raczej ideału nie odda okazyjnie
#85 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 18:07
skorzystam z tematu
tez mam problem z wyborem pojemnosci silnika
interesuje mnie tylko benzyna+lpg
auto bedzie sluzyc w 95% do jazdy do pracy (czasem moze zdarzyc sie dalszy wyjazd)
trasa w dwie strony ok 50km
predkosci na niej to ok 60 km/h szalu nie ma
w miesiacu max 1500 km
kwota na autko to ok 15k czy mozna za ta kase cos ciekawego kupic
ktory silniki polecacie do zakupu na te wyzej wymienione parametry:)
#86 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 22:25
#87 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 22:27
witam.
skorzystam z tematu
tez mam problem z wyborem pojemnosci silnika
interesuje mnie tylko benzyna+lpg
auto bedzie sluzyc w 95% do jazdy do pracy (czasem moze zdarzyc sie dalszy wyjazd)
trasa w dwie strony ok 50km
predkosci na niej to ok 60 km/h szalu nie ma
w miesiacu max 1500 km
kwota na autko to ok 15k czy mozna za ta kase cos ciekawego kupic
ktory silniki polecacie do zakupu na te wyzej wymienione parametry:)
ile ludzi tyle opinie co do wyboru silnika
Zadaj sobie pytanie czy chcesz miec dynamiczne auto czy samochód do zwyczajnej jazdy. Ps: omega z większym silnikiem =droższe części eksploatacyjne. Jak będzie Ciebie stać na wydatki i lubisz dynamikę omega z 2.5 to minimum. Jeżeli zależy Tobie na rozsądnych kosztach utrzymania i nie ciśniesz ostro kup 2.0.
Oczywiście w każdym przypadku wystrzegaj sie "okazji" cenowych.
#88 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 22:32
witam.
skorzystam z tematu
tez mam problem z wyborem pojemnosci silnika
interesuje mnie tylko benzyna+lpg
auto bedzie sluzyc w 95% do jazdy do pracy (czasem moze zdarzyc sie dalszy wyjazd)
trasa w dwie strony ok 50km
predkosci na niej to ok 60 km/h szalu nie ma
w miesiacu max 1500 km
kwota na autko to ok 15k czy mozna za ta kase cos ciekawego kupic
ktory silniki polecacie do zakupu na te wyzej wymienione parametry:)
klekot 2.2 - w tej cenie kupisz spokojnie. chyba najsensowniej w twoim przypadku ale piszesz ze chcesz benie
#89 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2011 - 13:45
padlo ze bede poszukiwal 2.2
oczywiscie potrzebowalbym jescze kilku odp.
1) jaka jest optymalna cena za dobre autko(bez lpg i z)
2) automat czy manual
3) szukac z lpg czy samemu wstawic
a i jeszcze jak wyglada sytuacja z wyprzedzaniem
tzn. jade za gosciem powiedzmy 60 w pewnym momencie jest luka naciskam pedal gazu i atakuje szybko i sprawnie czy jeszcze zdarzy pokazac mi srodkowy palec?
#90 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2011 - 17:35
#91 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2011 - 21:48
dzieki za naswietlenie mi wyboru
padlo ze bede poszukiwal 2.2
oczywiscie potrzebowalbym jescze kilku odp.
1) jaka jest optymalna cena za dobre autko(bez lpg i z)
2) automat czy manual
3) szukac z lpg czy samemu wstawic
a i jeszcze jak wyglada sytuacja z wyprzedzaniem
tzn. jade za gosciem powiedzmy 60 w pewnym momencie jest luka naciskam pedal gazu i atakuje szybko i sprawnie czy jeszcze zdarzy pokazac mi srodkowy palec?
Wydaje mi się , że lepiej manual, Lpg sam wstaw . Co do ceny To trudno powiedzieć , wiadomo każdy by chciał kupić tanio. Jednak chyba optymalna cena za dobre auto z tym motorem to 14-16tys.zł. Moje zdanie.
#92 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2011 - 08:01
dzieki za naswietlenie mi wyboru
padlo ze bede poszukiwal 2.2
oczywiscie potrzebowalbym jescze kilku odp.
1) jaka jest optymalna cena za dobre autko(bez lpg i z)
2) automat czy manual
3) szukac z lpg czy samemu wstawic
a i jeszcze jak wyglada sytuacja z wyprzedzaniem
tzn. jade za gosciem powiedzmy 60 w pewnym momencie jest luka naciskam pedal gazu i atakuje szybko i sprawnie czy jeszcze zdarzy pokazac mi srodkowy palec?
Jeśli 2.2 to wyłącznie manual. Kupuj bez LPG i samemu zakładaj dobrą instalację. Co do ceny to szukaj w zakresie 13-17 tyś., powinno być coś sensownego. No i rocznik 2001 i młodsze.
Jeśli chodzi o wyprzedzanie to nie spodziewaj się nagłego uderzenia mocy przy wciśnięciu gazu. 2.2 musi być na obrotach, żeby przyspieszało.
#93 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2011 - 09:20
przejedź się jednym i drugim i indywidualnie ocenisz co Ci bardziej odpowiada:)2) automat czy manual
To zależy od wielu czynników...Nie ma gotowego rozwiązania3) szukac z lpg czy samemu wstawic
Umów się i przejedź kilkoma Omegami i wtedy osobiście sprawdzisz...a i jeszcze jak wyglada sytuacja z wyprzedzaniem
tzn. jade za gosciem powiedzmy 60 w pewnym momencie jest luka naciskam pedal gazu i atakuje szybko i sprawnie czy jeszcze zdarzy pokazac mi srodkowy palec?