Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.0, 2.5, czy ON...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
92 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   eemeryt

eemeryt

    Rodowity

  • 80 postów
  • Dołączył: 17-08-2009
  • Skąd: Łódź

Napisany 22 stycznia 2011 - 22:42

Ja mam 2.5V6 jak padł silnik to kupiłem drugi za 1300 zł (za 3.0 dobry wołaja od 2.5 tyś), padła mi ASB zapłaciłem 800 zl (do 3.0 skrzynia wzmacniana i ceny już z kosmosu).
Benzyny 2.0 nie jezdzą każdy grat na starcie Cię zostawi!!! a zanim się rozbujasz to już następne skrzyżowanie i czerwone światło
Rodowity

#42 OFFLINE   korczo007

korczo007
  • 100 postów
  • Dołączył: 29-08-2010
  • Skąd: Kamieniec Wrocławski

Napisany 23 stycznia 2011 - 01:10

Wiesz co mam od sierpnia 2.0 dti napoczątku jak przesiadłem się z Tempry to dla mnie był szał
ale tak

1----- spalanie trasa Sochaczew ---> Wrocław 5,2l/100km
2----- miasto 7km/100
3----- w zimę skoczyło mi do 8 wymieniłem termostat i teraz pokazuje mi 6,8l/100km tylko że jeżdżę trasy ok 15km do roboty i z powrotem.

palić mało pali ale w zamian

4--- moc 100km nie za dużo ale jak dla mnie wystarczy.
5--- głośny Silnik, strasznie go słychać, porównuje tu np. do A4 1.9tdi które ma mój ojciec
6--- drogi koszt regeneracji pompy byłem w servisie BOSCHA w miejscowości Oława no i przy całkowitym regeneracji pompy krzykli mi 4tys.zł (nie wiem czy to prawda)
7--- części zawieszenia -- spodziewałem się droższych spraw.

No i mam mały problem jak auto postoi dłużej tak z 15h na zimnie to ciężko odpalić, tak jak by się zapowietrzała, prawdopodobnie coś mam z pompą, przelewy wymienione itp....
więc powiem ci że powoli odechciewa mi się tego 2.0 dti.

a reszta ok
Wygoda super.
Zastanawiam się nad zamianą auta na A6 c4 w kombi 2.5TDI z silnikiem R5. 140km
tak z 96r.

#43 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 23 stycznia 2011 - 01:28

Ja mam 2.5V6 jak padł silnik to kupiłem drugi za 1300 zł (za 3.0 dobry wołaja od 2.5 tyś), padła mi ASB zapłaciłem 800 zl (do 3.0 skrzynia wzmacniana i ceny już z kosmosu).
Benzyny 2.0 nie jezdzą każdy grat na starcie Cię zostawi!!! a zanim się rozbujasz to już następne skrzyżowanie i czerwone światło


Z tym , że 2,0 nie jezdzi to trochę przesadzasz. Zdrowa 2,0 16v sedan da radę i powiem ci , że miałbyś co robić. Więc nie pisz bzdur.

#44 OFFLINE   korczo007

korczo007
  • 100 postów
  • Dołączył: 29-08-2010
  • Skąd: Kamieniec Wrocławski

Napisany 23 stycznia 2011 - 01:34

Z tym , że 2,0 nie jezdzi to trochę przesadzasz. Zdrowa 2,0 16v sedan da radę i powiem ci , że miałbyś co robić. Więc nie pisz bzdur.

kumpel ma kluseczkę 97r 2.0 benz. i zapierdziela to niesamowicie, to ja sobie już wyobrażam co się dzieje z 2.5 lub 3.0

ta benzyna 2.0 nie jest taka zła jak piszecie a tak pozatym weź pod uwagę ile ty będziesz robił rocznie km/ i w jakich trasach i warunkach.

#45 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 23 stycznia 2011 - 02:06

kumpel ma kluseczkę 97r 2.0 benz. i zapierdziela to niesamowicie, to ja sobie już wyobrażam co się dzieje z 2.5 lub 3.0

ta benzyna 2.0 nie jest taka zła jak piszecie a tak pozatym weź pod uwagę ile ty będziesz robił rocznie km/ i w jakich trasach i warunkach.


Przede wszystkim 2,0 ma być ZDROWE.

#46 OFFLINE   korczo007

korczo007
  • 100 postów
  • Dołączył: 29-08-2010
  • Skąd: Kamieniec Wrocławski

Napisany 23 stycznia 2011 - 02:32

Przede wszystkim 2,0 ma być ZDROWE.


jaki silnik byś nie wziął musi być zdrowy.

#47 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 23 stycznia 2011 - 09:55

Zastanawiam się nad zamianą auta na A6 c4 w kombi 2.5TDI z silnikiem R5. 140km
tak z 96r.


Co Ci powiem to popłyniesz to dopiero koszta będą...spalanie z kosmosu a szału niema silniki nieudane..

#48 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 stycznia 2011 - 10:37

6--- drogi koszt
regeneracji pompy byłem w servisie BOSCHA w miejscowości Oława no i przy całkowitym regeneracji pompy krzykli mi 4tys.zł (nie wiem czy to prawda)


2000 max z roczna gwarancja i wydrukami ze stolu probierczego. jak chcesz to dam ci namiary na firme ktora sie tym zajmuje.




 


#49 OFFLINE   eemeryt

eemeryt

    Rodowity

  • 80 postów
  • Dołączył: 17-08-2009
  • Skąd: Łódź

Napisany 23 stycznia 2011 - 10:41

Co Ci powiem to popłyniesz to dopiero koszta będą...spalanie z kosmosu a szału niema silniki nieudane..


Nieudane to mało powiedziane to jest dramat większy niż TDS w omedze. Mam kolegę w serwisie Audi
Rodowity

#50 OFFLINE   massdestruction

massdestruction
  • 61 postów
  • Dołączył: 15-10-2008
  • Skąd: Łodz

Napisany 23 stycznia 2011 - 10:56

Co Ci powiem to popłyniesz to dopiero koszta będą...spalanie z kosmosu a szału niema silniki nieudane..


Nieudane to mało powiedziane to jest dramat większy niż TDS w omedze. Mam kolegę w serwisie Audi


Panowie chyba wam się pomyliło z silnikiem 2.5tdi V6.
140-sto konne tdi R5 to inna bajka,motor nie do zajechania przy mądrym użytkowaniu:)

#51 OFFLINE   eemeryt

eemeryt

    Rodowity

  • 80 postów
  • Dołączył: 17-08-2009
  • Skąd: Łódź

Napisany 23 stycznia 2011 - 11:02

Panowie chyba wam się pomyliło z silnikiem 2.5tdi V6.
140-sto konne tdi R5 to inna bajka,motor nie do zajechania przy mądrym użytkowaniu:)



R5 tdi 115 KM to były nie do zajechania u kumpla w audi ma już 450 000 km,
140 KM są duzo gorsze, a V6 to dramat
Rodowity

#52 OFFLINE   massdestruction

massdestruction
  • 61 postów
  • Dołączył: 15-10-2008
  • Skąd: Łodz

Napisany 23 stycznia 2011 - 11:08

R5 tdi 115 KM to były nie do zajechania u kumpla w audi ma już 450 000 km,
140 KM są duzo gorsze, a V6 to dramat



Może i 140-sto konny AEL nie jest tak prosty w budowie jak ten 115 konny,ale nie piszcie,ze to dramat.Bardzo dobry,oszczędny silnik.A przebiegi 450 czy 500 tyś.równiez nie robią na nim większego wrażenia.No i jeszcze kwestia quattro,którego nie uświadczysz przy silniku 115-sto konnym w C4.

#53 OFFLINE   korczo007

korczo007
  • 100 postów
  • Dołączył: 29-08-2010
  • Skąd: Kamieniec Wrocławski

Napisany 23 stycznia 2011 - 13:21

Co Ci powiem to popłyniesz to dopiero koszta będą...spalanie z kosmosu a szału niema silniki nieudane..


A miałeś ten Silnik że tak twierdzisz.

Nie udany to był silnik V6 TDI ale rzędowa 5 coś pięknego i spalanie ma takie jak w tej chwili moja omega, wiem bo sąsiad jeździ taką na taryfie, po Wrocławiu, mój szef miał taką, jeździła mu jako jeżdżący serwis, bo Q7 to się nie nadaje na przewóz narzędzi. ma 100% lepsza pompę paliwa i 100% cichszy silnik.
a do tego 140km a nie 100 i napęd na 4 łapki w zimę jeszcze ani razu się nie zakopał a mieszka za strzelinem w górskich klimatach.

Tylko cena jest nie adekwatna nie którzy krzyczą sobie ceny z kosmosu za rok 96 97.

#54 OFFLINE   Seeeebek

Seeeebek
  • 7 postów
  • Dołączył: 06-01-2011

Napisany 23 stycznia 2011 - 13:22

Panowie, szukam i szukam i jakoś nie mogę znaleźć takiej która mi będzie odpowiadać. Podpowiedzcie mi, ile trzeba dać za w miarę dobrą Omę z kompem i klimą? Oczywiście 2.0 z LPG najlepiej sekwencja? Albo podrzućcie jakieś linki.

#55 OFFLINE   korczo007

korczo007
  • 100 postów
  • Dołączył: 29-08-2010
  • Skąd: Kamieniec Wrocławski

Napisany 23 stycznia 2011 - 13:27

Może i 140-sto konny AEL nie jest tak prosty w budowie jak ten 115 konny,ale nie piszcie,ze to dramat.Bardzo dobry,oszczędny silnik.A przebiegi 450 czy 500 tyś.równiez nie robią na nim większego wrażenia.No i jeszcze kwestia quattro,którego nie uświadczysz przy silniku 115-sto konnym w C4.


między 115km a 140 km różnica występowała tylko w programie, nic więcej. budowa jest ta sama silnika.

LT-ki miały ten silnik, stare sprintery to samo.
a teraz znowu zaczęli produkować ten silnik 2.5 R5 tyle że nie na starej pompie ale już na comonrailu, a budowa tego silnika jest bardzo podoba do tych z lat 90.
z tego co wiem nowa T5 ma ten silnik.

Panowie, szukam i szukam i jakoś nie mogę znaleźć takiej która mi będzie odpowiadać. Podpowiedzcie mi, ile trzeba dać za w miarę dobrą Omę z kompem i klimą? Oczywiście 2.0 z LPG najlepiej sekwencja? Albo podrzućcie jakieś linki.


to w zależności który rocznik. czy b czy bFL ale fl to nie ma silnika 2.0 benzynki ?

#56 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 stycznia 2011 - 13:35

Albo podrzućcie jakieś linki.

http://otomoto.pl/op...-C16959622.html

http://allegro.pl/op...1405486815.html

http://allegro.pl/op...1424766626.html

http://otomoto.pl/op...-C15809027.html

#57 OFFLINE   Dymek

Dymek
  • 126 postów
  • Dołączył: 07-03-2010
  • Skąd: Pierwoszyno k.Gdyni

Napisany 23 stycznia 2011 - 16:40

http://allegro.pl/su...1408722618.html
Moge przeslac zdjecia w lepszej jakosci.

#58 OFFLINE   misiek1503

misiek1503
  • 107 postów
  • Dołączył: 27-08-2008
  • Skąd: Pabianice

Napisany 23 stycznia 2011 - 20:53

Może moja Cię zainteresuje http://moto.allegro.....405237120.html

#59 OFFLINE   eemeryt

eemeryt

    Rodowity

  • 80 postów
  • Dołączył: 17-08-2009
  • Skąd: Łódź

Napisany 23 stycznia 2011 - 20:55

Oglądaj auta klubowiczów są bardziej dopieszczone :):):)
Rodowity

#60 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 stycznia 2011 - 20:59

http://otomoto.pl/op...-C16959622.html



max opcja :pokoj::pokoj:
nawet TC w 2.0 ma :)
nie wiem czy mi sie zdaje ale ona ma chyba licznik do 260 km/h.