Mam pytanko, czym najlepiej jest zabezpieczyć uszczelki w szyberdachu i jak najlepiej go zakonserwować na lato. Jak wiadomo latem często się używa szyberdachu i jakieś dobre smarowanie i jednoczesna ochrona mechanizmu się przyda. Może silikon w aerozolu? Jakie macie propozycje?
0
Konserwacja szyberdachu
Rozpoczęte przez
inferno_m
, 15 maj 2007, 20:04
5 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 15 maja 2007 - 20:04
Opel Omega Caravan 2.0 16 v SPORT
Lancia Thema kombi 2.0 Turbo 168 KM 290 Nm
Citroen Xsara coupe 2.0 16V 162 KM
-----------------------------------------------------------
Jak Omega to tylko w wersji SPORT
225/55R16 trzyma się nawet na suficie ;D
Lancia Thema kombi 2.0 Turbo 168 KM 290 Nm
Citroen Xsara coupe 2.0 16V 162 KM
-----------------------------------------------------------
Jak Omega to tylko w wersji SPORT
225/55R16 trzyma się nawet na suficie ;D
#2 OFFLINE
Napisany 15 maja 2007 - 20:37
Mam pytanko, czym najlepiej jest zabezpieczyć uszczelki w szyberdachu i jak najlepiej go zakonserwować na lato. Jak wiadomo latem często się używa szyberdachu i jakieś dobre smarowanie i jednoczesna ochrona mechanizmu się przyda. Może silikon w aerozolu? Jakie macie propozycje?
wazelina techniczna
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 15 maja 2007 - 22:12
Przeczyścić i przesmarowac prowadnice?
dokladnie. rada od fachur od szyberdachow. zadne smary, zadne wd40, wyczyscic stare brudy i porzadnie nasmarowac wazellina
#5 OFFLINE
Napisany 16 maja 2007 - 08:58
Wielkie dzięki, gdzieś coś czytałem w Auto Świecie ale to jedno a opinia użytkowników to drugie. Jeszcze raz dziękuję
Opel Omega Caravan 2.0 16 v SPORT
Lancia Thema kombi 2.0 Turbo 168 KM 290 Nm
Citroen Xsara coupe 2.0 16V 162 KM
-----------------------------------------------------------
Jak Omega to tylko w wersji SPORT
225/55R16 trzyma się nawet na suficie ;D
Lancia Thema kombi 2.0 Turbo 168 KM 290 Nm
Citroen Xsara coupe 2.0 16V 162 KM
-----------------------------------------------------------
Jak Omega to tylko w wersji SPORT
225/55R16 trzyma się nawet na suficie ;D
#6 OFFLINE
Napisany 16 maja 2007 - 16:23
ja w swoj nawalilem ok1cm grubosci w kazda prowadnice smaru, otworzylem i zamknalem pare razy i wytarlem nadmiar (duzo tego bylo ) chodzi 2 razy szybciej- suchutki byl bardzo
2.0 8v twin turbo +mokry wtrysk podtlenku LPG
:piwo:
:piwo: