Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Konserwacja szyberdachu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   inferno_m

inferno_m
  • 12 postów
  • Dołączył: 30-03-2007
  • Skąd: Jelenia Góra

Napisany 15 maja 2007 - 20:04

Mam pytanko, czym najlepiej jest zabezpieczyć uszczelki w szyberdachu i jak najlepiej go zakonserwować na lato. Jak wiadomo latem często się używa szyberdachu i jakieś dobre smarowanie i jednoczesna ochrona mechanizmu się przyda. Może silikon w aerozolu? Jakie macie propozycje?


Opel Omega Caravan 2.0 16 v SPORT
Lancia Thema kombi 2.0 Turbo 168 KM 290 Nm
Citroen Xsara coupe 2.0 16V 162 KM
-----------------------------------------------------------
Jak Omega to tylko w wersji SPORT :D
225/55R16 trzyma się nawet na suficie ;D

#2 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 maja 2007 - 20:37

Mam pytanko, czym najlepiej jest zabezpieczyć uszczelki w szyberdachu i jak najlepiej go zakonserwować na lato. Jak wiadomo latem często się używa szyberdachu i jakieś dobre smarowanie i jednoczesna ochrona mechanizmu się przyda. Może silikon w aerozolu? Jakie macie propozycje?



wazelina techniczna




 


#3 OFFLINE   Wiking

Wiking
  • 381 postów
  • Dołączył: 03-04-2007
  • Skąd: Końskie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 maja 2007 - 21:36

Przeczyścić i przesmarowac prowadnice?

#4 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 maja 2007 - 22:12

Przeczyścić i przesmarowac prowadnice?



dokladnie. rada od fachur od szyberdachow. zadne smary, zadne wd40, wyczyscic stare brudy i porzadnie nasmarowac wazellina




 


#5 OFFLINE   inferno_m

inferno_m
  • 12 postów
  • Dołączył: 30-03-2007
  • Skąd: Jelenia Góra

Napisany 16 maja 2007 - 08:58

Wielkie dzięki, gdzieś coś czytałem w Auto Świecie ale to jedno a opinia użytkowników to drugie. Jeszcze raz dziękuję :)
Opel Omega Caravan 2.0 16 v SPORT
Lancia Thema kombi 2.0 Turbo 168 KM 290 Nm
Citroen Xsara coupe 2.0 16V 162 KM
-----------------------------------------------------------
Jak Omega to tylko w wersji SPORT :D
225/55R16 trzyma się nawet na suficie ;D

#6 OFFLINE   SzoFFer

SzoFFer
  • 322 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Kielce

Napisany 16 maja 2007 - 16:23

ja w swoj nawalilem ok1cm grubosci w kazda prowadnice smaru, otworzylem i zamknalem pare razy i wytarlem nadmiar (duzo tego bylo :) ) chodzi 2 razy szybciej- suchutki byl bardzo
2.0 8v twin turbo +mokry wtrysk podtlenku LPG
:lol: :piwo: