Gratulacje, biorąc pod uwagę różnicę mas obu aut to musiałeś podwoić moc wyjściową.Powoli dochodzac co jest co finalnie ze 140KM jest teraz tyle, ze ostatnio S4 3.2 FSI siadlo na autostradzie
No chyba, że audi się nie ścigało...
Napisany 04 maja 2012 - 06:49
Gratulacje, biorąc pod uwagę różnicę mas obu aut to musiałeś podwoić moc wyjściową.Powoli dochodzac co jest co finalnie ze 140KM jest teraz tyle, ze ostatnio S4 3.2 FSI siadlo na autostradzie
Napisany 04 maja 2012 - 10:50
Gratulacje, biorąc pod uwagę różnicę mas obu aut to musiałeś podwoić moc wyjściową.
No chyba, że audi się nie ścigało...
Napisany 04 maja 2012 - 15:55
Zanim napiszesz podobne bzdury proponuję żebyś przejrzał moje wypowiedzi na forum... Znaczna ich część to właśnie podpowiedzi umożliwiające naprawę autaNono... Jak by ktos wynalazl silnik na wode to tez przeciez by "popsul rynek" nie?
A Ci doswiadczeni, ktorzy doradzaja, jak naprawic silnik, podpowiadaja co moze byc uszkodzone w aucie na podstawie przedstawianych objawow to tez calkowicie psuja rynek, bo przeciez taki ktos naprawi sobie auto samemu w domu i nie da zarobic mechanikowi.. Masakra jakas te psuje...
Problem polega na tym, że Ty możesz poteretyzować, a ja wiem jak wygląda naprawianie aut po takim tuningu z praktyki warsztatowej.Takie wrzucanie wszystkich do jednego wora i zasypanie przesmiewczymi opisami polaczonymi z opisem uszkodzen w silniku faktycznie dziala jak bomba odstraszajaca i sporo osob moze zniechecic.. Od razu powysylaja PW i bedziesz bogaty
Jakiś WinOls'ik za 3100 EUR netto?? Czy piracik może?? A MPPSik kosztuje 1000 EUR netto chyba że znów mówimy o podłym chinolu...Tylko widzisz... Podejrzewam, ze nikt zainteresowany tutaj nie ma w planach otwarcia zakladu tuningujacego, wiec na wlasny uzytek w zupelnosci wystarczy gdy 2-3 znajomych zrzuci sie na takiego MPPS-a za 300-400 pln + jakis WinOLSik + Twoje porady i zobacz jaki fajny temat by byl... Ale nieeee... Rynek sie popsuje - heheh..
Jeśli wyobrażasz sobie że ktoś pozwoli Ci naprawdę popatrzeć co jak i dlaczego robi, to chyba naprawdę żyjesz w innym świecie.Powiedzmy, ze ja jestem tym przyslowiowym "kozakiem" - nie kupilem tego Twojego wyposazenia za 50tys, i nie spedzilem godzin w zakladach tuningujacych podpatrujac co kto robi - taki zupelny amator po prostu...
Cieszy mnie to niezmiernieWyobraz sobie, ze pierwszego moda zrobilem ponad pol roku temu.. Powoli dochodzac co jest co finalnie ze 140KM jest teraz tyle, ze ostatnio S4 3.2 FSI siadlo na autostradzie - przejechane po modach 20tys km i cuda!! Tloki na miejscu, turbo ciagle dmucha a i Batorego nie widac... Malo tego - podczas ostatnio wykonywanej modyfikacji mechanicznej okazalo sie, ze dwumasa wciaz jak nowa!!
Widzę kolejnego miłośnika promocji...I po co ten wywod?
1. Nie wszystko dobre co duzo kosztuje - to, ze sie wykona modyfikacje i duza za nia zaplaci nie gwarantuje dlugiego zywota turbiny, kola dwumasowego, tlokow itd... tak samo jak tania modyfikacja nie dyskwalifikuje fachowej uslugi.
2. Zeby zachecic, bo mozna - trzeba chciec, ale mozna......a radosc z wlasnej modyfikacji 2x wieksza.
Ciekawe co byś zrobił gdybyś trafił na odrobinę bardziej oporne auto... Żeby nie uciekać daleko - zrób poprawnego moda do W210 czy W211 2.2 CDI w wersji o ograniczonej mocy Możesz kopać cały internet i nie znajdziesz dlaczego nawet 1KM czy 1Nm nie osiągnąłeś...Widziałeś omegę 140KM w serii? Rzecz się tyczy Fiacika 1.9 16V..
Kierowca Audi na światłach (wlot do Szczecina) uchylił szybkę i zapytał co tam wpakowałem pod maskę
Napisany 04 maja 2012 - 20:22
Jakiś WinOls'ik za 3100 EUR netto?? Czy piracik może?? A MPPSik kosztuje 1000 EUR netto chyba że znów mówimy o podłym chinolu...
Ciekawe co byś zrobił gdybyś trafił na odrobinę bardziej oporne auto... Żeby nie uciekać daleko - zrób poprawnego moda do W210 czy W211 2.2 CDI w wersji o ograniczonej mocy Możesz kopać cały internet i nie znajdziesz dlaczego nawet 1KM czy 1Nm nie osiągnąłeś...
Napisany 04 maja 2012 - 20:38
Skąd ta cena? Masz dostęp do cennika na stronie EVC? Bo ja mam fakturę na troszkę inną kwotę...Oryginalny WinOlsik to raczej ciut ponad 1000E + dll checksum, ale komu to potrzebne dla własnego użytku? W necie tego masa.. A co do chinoli - jakoś połowa ludzi z OKP ma OP-COMa z tego samego źródła i działa..
Napisany 04 maja 2012 - 20:59
Napisany 04 maja 2012 - 21:09
.a co do modów z TD to ja prawie nakulałem 100tys na chip od Wicka z forum 300zł i
Napisany 04 maja 2012 - 21:15
Napisany 04 maja 2012 - 21:24
Napisany 04 maja 2012 - 21:26
ale jeżdzi lepiej jak seria
Napisany 04 maja 2012 - 21:28
Napisany 04 maja 2012 - 21:41
Napisany 04 maja 2012 - 22:01
Topserwis będzie źle bo jak i co nie kumam..a oglądasz chyba TVN Turbo tam w polak potrafi piszą same dobre rzeczy to weź luzik.. a ja Ci już pisałem ze brednie wciskasz nie mówię że zawsze a Ty dalej się upierasz na swoim i wprowadzasz zamęt i tyle pozdrawiam..i nie idź tropem zastraszań bo to złe
Napisany 04 maja 2012 - 22:09
Napisany 04 maja 2012 - 22:26
sam mam vb x20dth i zgadnij czemu jezdze na seryjnym sofcie ?
bo rozbieralem silniki po chipsach z alledrogo. bede mial chwile po podjade na hamownie zrobie soft pod swoje auto a nie bede wsadzal kosci za 300 pln z alledrogo zeby potem 2000 wpakowac w silnik bo chcialem 500-600 pln zaoszczedzic.