Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega b 2,5 td po nagrzaniu silnika traci moc przy ruszaniu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   fijo

fijo
  • 6 postów
  • Dołączył: 24-01-2007
  • Skąd: Dzierżoniów

Napisany 13 maja 2007 - 22:46

Co to może być że po nagrzaniu silnika do około 95 st. C silnik w tej omci 2,5 td traci całkowicie moc tj ja jej gazu a ona nic, trzeba powoli puszczać sprzęgło. Dopiero jak wejdzie na obroty 2500 tys coś zaczyna dopiero jechać. Zaznaczam że komputer pokazuje mi zbyt wysoką dawke na wolnych obrotach i to jest to napewno , ale jak to zmienic. Wspomne że mam wyjęty czujmik paliwa z pompy paliwa. powinno skazywać spalanie bez czujnika 0,00 l/h a pokazuje nawet 1,2 l/h. Czy mozna coś z tym zrobić, oczywiście gorzej odpala . Sprawdzaliśmy zapłon na komputerze i jest ustawiony w normie. Poradźcie coś bo szkoda omci i jej sprzęgła.



#2 OFFLINE   dlotiv

dlotiv

    Wujek Samo Zło

  • 862 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: Zwierzyniec/Northampton
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 14 maja 2007 - 06:52

Witaj, a czasem błędów żadnych nie ma?
Nie świeci się kontrolka Chech Engine?

#3 OFFLINE   fijo

fijo
  • 6 postów
  • Dołączył: 24-01-2007
  • Skąd: Dzierżoniów

Napisany 14 maja 2007 - 13:07

wszystko już ok, pojechałem do pompuarzy do Słotwiny a oni udeżyli parę razy w pompę wtryskową a dawka na komputerze spadała w dół. Po prostu pompa była przestawiona i po około 10 uderzeniach komputer pokazuje dawkę nawet niższą niz powinien za to teraz idzie od razu. :bad:

#4 OFFLINE   jjanusz

jjanusz

    Zbanowany

  • 220 postów
  • Dołączył: 23-05-2006
  • Skąd: dęblin

Napisany 14 maja 2007 - 18:51

Po prostu pompa była przestawiona i po około 10 uderzeniach komputer pokazuje dawkę nawet niższą niz powinien za to teraz idzie od razu.

po jakich uderżeniach czy chodzi ci o przestawienie zapłonu

#5 OFFLINE   fijo

fijo
  • 6 postów
  • Dołączył: 24-01-2007
  • Skąd: Dzierżoniów

Napisany 14 maja 2007 - 21:35

chyba tak pompiarz wziąl po prostu młotek i kawałek rury i z góry uderzał pompę konkretnie w kopułkę (nastawnik) a cała pompa obróciła sie minimalnie. Teraz jest bardzo dobrze silniczek miesza opony jak szalony

#6 OFFLINE   maxel

maxel
  • 472 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Ruda Śląska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 maja 2007 - 14:07

pompiarz wziąl po prostu młotek i kawałek rury i z góry uderzał pompę konkretnie w kopułkę (nastawnik)

Matko Boska Częstochowska,pompiarz to chyba za duży komplement dla niego :wink:
No ale cel uświęca środki :wink:

#7 OFFLINE   MIK41

MIK41
  • 32 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Świdnica

Napisany 16 maja 2007 - 10:45

dodam że Ci pompiarze to chyba najlepsi w regionie i znają się na swej robocie mi też wyregulował pompe w Słotwinie 2 lata i nie ma problemów

#8 OFFLINE   tomek2605

tomek2605
  • 40 postów
  • Dołączył: 19-02-2007
  • Skąd: Siemiatycze

Napisany 22 maja 2007 - 20:05

Witam moim zdaniem to uszczelka pod glowica. Mialem taki sam problem poki jest zimny i nie ma cisniena w ukladzie chlodzenia idzie ok a jak sie nagrzeje nie ma jazdy zeby ruszy trzeba do 2000 podkrecic. Radze sprawdzic twardosc przewodow po przejechanych kilku km nie temperature ma ok 92. jesli beba twarde to padnieta uszczelka.

#9 OFFLINE   zaza

zaza
  • 1 postów
  • Dołączył: 25-05-2007
  • Skąd: Łódź

Napisany 25 maja 2007 - 11:30

Witam.
To mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość.
Posiadam Omegę B 2.5TD kombi automat.
Po przekroczeniu 93stopni na wskaźniku temperatury samochód bardzo trudno ruszyć z miejsca. Jak już się zacznie toczyć wszystko wraca do normy. Jest uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego (kod 15). Czujnik kupiłem i powinienem go jutro wymienić. Byłem na diagnostyce komputerowej i stwierdzono że pompa paliwa do remontu, trzeba sprawdzić kompresję w silniku itd. Strasznie wielkie koszty. Przy okazji wymieniłem wąż w klimie bo był pęknięty i dobiłem ją. Klima nadal nie działa. Czy może to być związane z uszkodzonym czujnikiem temperatury płynu chłodzącego. Jak sprawdzić ten czujnik. Proszę o jakąś pomoc. Co powinienem jeszcze sprawdzić aby nie wchodzić w koszty.To co napisałem jest ogólnym zarysem problemu.

#10 OFFLINE   kamilek2105

kamilek2105
  • 17 postów
  • Dołączył: 24-05-2007
  • Skąd: za rondem w prawo

Napisany 25 maja 2007 - 13:29

Moze masz mikropekniecia na glowicy?????

Moj znajomy ma tez TDS-a i mial problem z odpalaniem jej i jechala jak maluch
Zrobi glowice zalozyl nowe pierscienie swiece zarowe papke paliwa i autko pyka az milo landie teraz pali i zbiera sie jednym słowem nie to auto co bylo !!!

Ale TDs w omedze ma to do siebie ze zle pali albo mulowaty jest
Najlepiej sie sprawuje w BMW tyle ze tez sa problmey z odpalaniem ale mula nie maja !!!!