Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

jakiego busa kupic??


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
35 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 02 stycznia 2011 - 22:25

przymierzam sie do kupna busa, budzet to niewiele bo 2K £
cos zeby zajechalo do polski i no i wrucilo
moze jakies propozycje ??
przy podawaniu modelu mile widziane wady i zalety.

z gory dzieki

#2 OFFLINE   hans161

hans161
  • 155 postów
  • Dołączył: 01-10-2010
  • Skąd: Krapkowice
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 02 stycznia 2011 - 22:28

a od jakiego rocznika cie interesuje i do jakiej kwoty napisz w PL

#3 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 stycznia 2011 - 22:28

http://otomoto.pl/zu...1-T2119658.html

mysle za ten by dal rade spokojnie.

:jump:

#4 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 02 stycznia 2011 - 22:33

a od jakiego rocznika cie interesuje i do jakiej kwoty napisz w PL


interesuja mnie tylko auta RHD kiera po prawej
wiec jak latwo sie domyslic z terenu Uk mysle ze cos powyzej 1997


Hubert ty lepiej nie przeginaj bo zglosze cie do odpowiedniego organu

#5 OFFLINE   andzg

andzg
  • 1 373 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 02 stycznia 2011 - 22:34

Renault Trafic 1,9DCI lub 2.0 DCI
jezdzilem 1.9 DCI z przebiegiem od 800 000 do 1000 000 km i 2.0 DCI z 2009r przebieg 0- 280 000 km i autka naprawde byly malo awaryjne. za 2 tys funciakow na pewno kupisz Trafic'a z 1.9 DCI ktory na trasie Calais- Zielona Góra palil mi między 7,8 a 8.3 ON
glowna zaleta to pozycja za kierownica duzo lepsza niz w wiekszych busach, niskie spalanie i predkosc przelotowa 130-140km/h cicho i przyjemnie przy podanym przeze mnie spalaniu.
Sprinter 313CDI palil mi w identycznych warunkach 11-12 l ON

#6 OFFLINE   hans161

hans161
  • 155 postów
  • Dołączył: 01-10-2010
  • Skąd: Krapkowice
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 02 stycznia 2011 - 22:35

osobowy czy dostawczy

#7 OFFLINE   bestb

bestb
  • 593 postów
  • Dołączył: 03-12-2006
  • Skąd: Poznań- Anglia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 stycznia 2011 - 22:37

cos zeby zajechalo do polski i no i wrucilo


z gory dzieki


wypożycz jeśli tylko tam i z powrotem ....

#8 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 stycznia 2011 - 22:39

Góra palil mi między 7,8 a 8.3 ON


zaladowany ??

serek a co ty chcesz tam wozic??

wypożycz jeśli tylko tam i z powrotem ....


ciezko jest z wypozyczeniem.

Jak ostatnio dzwonilem to do pl nie bardzo chca pozyczac.

#9 OFFLINE   andzg

andzg
  • 1 373 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 02 stycznia 2011 - 22:47

zaladowany

wersja osobowa z 5 osobami na pokładzie i okolo 200-250kg bagażu.
Trasa przejechana przeze mnie kilkadziesiąt razy i nigdy spalanie trafic'em niezaleznie od wersji silnikowej opisanej powyzej nie przekroczylo 8.5l/100km

#10 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 03 stycznia 2011 - 00:33

wersja osobowa z 5 osobami na pokładzie i okolo 200-250kg bagażu.
Trasa przejechana przeze mnie kilkadziesiąt razy i nigdy spalanie trafic'em niezaleznie od wersji silnikowej opisanej powyzej nie przekroczylo 8.5l/100km


w moim przypadku to beda tylko 2 osoby ale za to Duzo wiecej ladunku.

spalanie w granicach 10-11L bylo by bardzo dobrym wynikiem.

jesli chodzi o wypozyczenie to nie wiem czy to takie proste. pozatym w polsce bede okolo 3 tygodnie . no i jeszcze w na wyspach tez bedzie mi chwile potrzeby

#11 OFFLINE   bestb

bestb
  • 593 postów
  • Dołączył: 03-12-2006
  • Skąd: Poznań- Anglia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 stycznia 2011 - 00:39

hmm a wiec wypożyczenie odpada, ja miałem transita 2000r 2,4 td ale to byl szajs, wiec nie polecam

#12 OFFLINE   mrufff

mrufff

    znooowu V8 gaddemnetsiet

  • 171 postów
  • Dołączył: 23-02-2009
  • Skąd: walsall

Napisany 03 stycznia 2011 - 08:23

ja kupilem vw lt 2.5 bez turba z laweta za 800 fnie t reg szalu z predkoscia nie robi ale to dobru osiolek roboczy
nie polecam zabolskich fikolkow z dci w nazwie

#13 OFFLINE   kaskader83

kaskader83

    Przygoda z Omegą twała 11 lat...

  • 898 postów
  • Dołączył: 22-03-2007
  • Skąd: Opole
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 stycznia 2011 - 09:22

Jeśli do przewozu osób proponuję Opel Vivaro.Bardzo wygodny zwinny i szybki busik.Tymi autami zrobiłem kilka milionów km i twierdzę że na trasy są idealne zwłaszcza jeżeli chodzi o pozycję za kierownicą.Polecam silnik 2.0 CDTI.Każdy samochód mając w byłej firmie miał najechane do 400 000km i szedł na handel ale do tego przebiegu NIC się z nim nie działo (nie wiem jak przy większych przebiegach ale konkurencja miała starsze, z większym przebiegiem i też nie narzekali).
A jeżeli zamierzasz przewozić towary to proponuję Mercedes Sprinter średni ten już oczywiście po liftingu (nie mylić z nową budą!!)Wygodny, szybki i trwały.
I ty możesz zostać Klubowiczem.
Jak?? => Tak!!

#14 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 stycznia 2011 - 09:31

Jeśli do przewozu osób proponuję Opel Vivaro



w moim przypadku to beda tylko 2 osoby ale za to Duzo wiecej ladunku.


A jeżeli zamierzasz przewozić towary to proponuję Mercedes Sprinter średni ten już oczywiście po liftingu (nie mylić z nową budą)Wygodny, szybki i trwały.


z tego co wiem to sprintery pala sporo wiecej niz np.
opel czy vw.

kolega pracowal w dhl i na sprintea narzekal.

#15 OFFLINE   CWKSLAY

CWKSLAY

    RASTAFARIANIN

  • 6 postów
  • Dołączył: 24-09-2009
  • Skąd: Londyn

Napisany 03 stycznia 2011 - 17:06

Potrafią spalić - wiem :)
Chociaż z drugiej strony nie za wiele sie psują, ale jak juz się zepsują tanie nie sa w naprawie ...

Koleżka ma : Fiata, Renaulta, Forda - Wszystko vany i z Mastera jest najbardziej zadowolony (ostatnio zakupił następnego). Mówię tutaj o autach w rocznikach 2004-2007 (transit '98 - i wciaz jeżdzi 250tyś mil). Uzywane są do rpzeprowadzek a więc jeżdza 7 dni w tygoniu i najczęściej dość załadowane, oprucz serwisowania i ewentualnej wymiany sprzęgła z powodu zużycia nic nie wkłada w nie.

Wybór auta tłumaczył uzasadnionymi podźcami - Nie wazne jest co masz za znaczek, wazne aby koszta eksploatacji były jak najniższe.
Master kosztuje 2/3 ceny Merca czy VW a nawet mniej, ceny i serwisy sa tańsze a i jak się okazuje awaryjność wcale nie jest taka jaką owiane są te auta.

#16 OFFLINE   Szyperek

Szyperek
  • 101 postów
  • Dołączył: 29-08-2010
  • Skąd: Jelcz Laskowice

Napisany 03 stycznia 2011 - 17:25

Proponuje Craftera 136 konnego , jezdze tym autem na codzien przez dwa lata i nie narzekam co prawda jest to auto firmowe ale jest to moj przydzial , jestem jedynym kierowca tego samochodu . Jezeli chodzi o wady to trzeba pilnowac filtra czastek stalych jak sie zapcha auto nie ma mocy i jest lipa bynajmniej u mnie tak bylo po za tym nie mialem zadnych problemow , mamy rowniez w firmie Sprinterki tez sa fajne ale za gwiazde niestety trzeba zaplacic mimo ze buda i wnetrze jest taka sama . Jezeli chodzi o spalanie 12 do 13 litrow . Crafterki 160 konne sa silniejsze nie mniej jednak na starcie tak samo sie zbieraja tylko wiecej pala nawet do 16 litrow.

#17 OFFLINE   andzg

andzg
  • 1 373 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 03 stycznia 2011 - 17:37

Jeśli do przewozu osób proponuję Opel Vivaro.Bardzo wygodny zwinny i szybki busik.Tymi autami zrobiłem kilka milionów km i twierdzę że na trasy są idealne zwłaszcza jeżeli chodzi o pozycję za kierownicą.Polecam silnik 2.0 CDTI.Każdy samochód mając w byłej firmie miał najechane do 400 000km i szedł na handel ale do tego przebiegu NIC się z nim nie działo (nie wiem jak przy większych przebiegach ale konkurencja miała starsze, z większym przebiegiem i też nie narzekali).
A jeżeli zamierzasz przewozić towary to proponuję Mercedes Sprinter średni ten już oczywiście po liftingu (nie mylić z nową budą!!)Wygodny, szybki i trwały.

Pewnie nie raz widzielismy sie na Olszynie na terminalu:P tak czy inaczej, Trafic podobnie jak Vivaro, praktycznie bezawaryjny
co do wypowiedzi Serka- sadze ze jadac spokojnie bez nbadmiernego przyspieszania i hamowania nie uda Ci sie spalic wiecej niz 10l ON,

#18 OFFLINE   toptom

toptom
  • 1 518 postów
  • Dołączył: 12-10-2010
  • Skąd: Edynburg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 stycznia 2011 - 17:39

Witam. W cenie do £2000 nie kupisz ani craftera ani sprintera. Sam szukam vana powoli i z tego co sie orientowalem to wlasnie master jest jednym z najtanszych vanow w utrzymaniu. Odradzal bym vany ducato, boxer czy relay gdyz jezdzilem takimi z 04reg i byly gorsze w prowadzeniu i awaryjnosci niz tranzit 52reg. Rowniez sporo slyszalem pozytywow o transitach z konca lat 90 i ich glownym mankamentem jest wszechobecna rdza. Poza tym transitow jest pelno na szrotach oraz czesci jakiekolwiek sa latwo dostepne. Te z 6-cioma srobami na kolach maja wieksza ladownosc. Pozdrawiam

#19 OFFLINE   krasulec

krasulec
  • 249 postów
  • Dołączył: 22-03-2010
  • Skąd: Sompolno

Napisany 03 stycznia 2011 - 17:40

najlepiej coś na gołym dieslu bez turbiny ale jak tylko potrzebujesz auto na 1 raz to kolega ma racje wypożycz lub może kolega koleżanka ma ??potem będziesz mieć problem żeby sprzedać kasa utopiona !
może lepiej troszkę fatygi a potem mieć spokój!

#20 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 03 stycznia 2011 - 18:21

Witam. W cenie do £2000 nie kupisz ani craftera ani sprintera. Sam szukam vana powoli i z tego co sie orientowalem to wlasnie master jest jednym z najtanszych vanow w utrzymaniu. Odradzal bym vany ducato, boxer czy relay gdyz jezdzilem takimi z 04reg i byly gorsze w prowadzeniu i awaryjnosci niz tranzit 52reg. Rowniez sporo slyszalem pozytywow o transitach z konca lat 90 i ich glownym mankamentem jest wszechobecna rdza. Poza tym transitow jest pelno na szrotach oraz czesci jakiekolwiek sa latwo dostepne. Te z 6-cioma srobami na kolach maja wieksza ladownosc. Pozdrawiam


ja nawet nie patrze na Vw czy mietki.

tez chodzi mi po glowie transit. dlatego zalozylem temat zreby zrobic rozeznanie.

tego czy bedzie na raz to jeszcze nie wiem jesli bedzie dawal dade to bede go trzyaml Van zawsze sie przyda.

toptom postaram sie wyslac paczke dla ciebie jutro