Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

CHeck engine


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   gumol77

gumol77
  • 50 postów
  • Dołączył: 13-05-2007
  • Skąd: Sliwice

Napisany 13 maja 2007 - 17:50

Mam problem z moją omegą V 6 2.5 otóz od momentu odpalenia na pych na biegu wstecznym auto nie funkcjonuje prawidłoowo najpierw były problemy z odpalaniem nie wchodził na wolne obroty i odrazu pojawiła się lampka check engine a kody błedu to 45-73-31 wymieniłem przewody WN trochę pomogło ale czasem przerywa tak jakby kopletnie straił iskre.Jestem obecnie w norwegii i byłem na diagnostyce u polaków znajomych ale nie mogli się połączyć ze sterownikiem bo nie ma żadnej dokumentacji i nie wiedzą jaki typ urządzenia sterująceg :bad: o.POMOCY!!!


Dzieki nas rzeka nie wypowiedzianych marzeń i słów

#2 OFFLINE   Waldemarz

Waldemarz

    DZIADZIA

  • 2 660 postów
  • Dołączył: 22-05-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 maja 2007 - 18:14

045 - Sonda lambda - bogata mieszanka
073 - Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie
031 - Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie)

#3 OFFLINE   Duce

Duce
  • 127 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 maja 2007 - 18:27

Ja stawiam na przeskoczony pasek rozrządu , :shock: nie pali się auta na pych jeszcze na wstecznym :shock:

#4 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 13 maja 2007 - 19:46

bo nie ma żadnej dokumentacji i nie wiedzą jaki typ urządzenia sterująceg

motronik 2.8.1 i też stawiam na pasek

#5 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 maja 2007 - 20:07

Ja stawiam na przeskoczony pasek rozrządu , :shock: nie pali się auta na pych jeszcze na wstecznym :shock:


jeszcze niech napisze ze to automat to trupne padem* :shock: boszzzz era duzycg fiatow i palenia na pych dawno minela



















* padne trupem




 


#6 OFFLINE   maraboot

maraboot
  • 650 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 maja 2007 - 21:32

Przeskoczony pasek to raczej nie, bo zaraz dostałby po zaworach, ale trzeba to sprawdzić, może jednak. W każdym razie na pych/hol już chyba nie będziesz próbować.

#7 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 maja 2007 - 22:36

Spróbuj go odpalić ponownie na pych ale teraz do przoduuuuu :twisted: :shock:
To oczywiście żart. Jednak stawiam na pasek.

#8 OFFLINE   gumol77

gumol77
  • 50 postów
  • Dołączył: 13-05-2007
  • Skąd: Sliwice

Napisany 13 maja 2007 - 23:33

dzięki wielkie za pomoc :razz: człowiek 2000km od domu ma problem a tu bardzo dowcipne odpowiedzi może jak by któryś z was rozebrł i złożył silnik od wspomnianego fso 1500 to może miałby trochę inne poczucie chumoru!Ale jednak bez waszych rad udało mi się znależć przyczynę ale zostawię dla siebie bo podobno takie fora są po to żeby sobie pomagać czy możę coś pominąłem!Widział który z was jaka jest odległość otwartego żaworu od tłoka życżę żeby wam się przestawił pasek!!!
Dzięki Waldemarz wolf
Dzieki nas rzeka nie wypowiedzianych marzeń i słów

#9 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 14 maja 2007 - 08:07

dzięki wielkie za pomoc :razz: człowiek 2000km od domu ma problem a tu bardzo dowcipne odpowiedzi może jak by któryś z was rozebrł i złożył silnik od wspomnianego fso 1500 to może miałby trochę inne poczucie chumoru!Ale jednak bez waszych rad udało mi się znależć przyczynę ale zostawię dla siebie bo podobno takie fora są po to żeby sobie pomagać czy możę coś pominąłem!Widział który z was jaka jest odległość otwartego żaworu od tłoka życżę żeby wam się przestawił pasek!!!
Dzięki Waldemarz wolf


kolego jesli w V (na glowicach bez planowania) pasek przeskoczy o 1 zabek nic nie sie powinno z zaworami stac - po to sa wglebienia w tlokach o ile widziales tlok w falce. cieszymy sie jednak ze ci sie udalo naprawic i dziekujemy za mile zyczenia. :mrgreen:




 


#10 OFFLINE   maraboot

maraboot
  • 650 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 maja 2007 - 08:19

gumol77, jak ci puszczały zwieracze, to wrzeszczałeś POMOCY, jak masz naprawione to sobie pozwalasz :czerwona_kartka: