Nie odpala - rozrusznik kręci - NAPRAWIONE!!!!
#1 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 08:28
zonk :bad: :bad: :bad:
kręce i kręce rozrusznikiem... nie odpala.... :bad: :bad: :bad:
kody nastęujace
19- to wiadomo
135 - Zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie
nie za bardzo wiem o co biega wszystkieporady mile widziane :evil:
panowie pomocy furacz mi potrzebny dzisiaj pierońsko
#2 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 08:35
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 08:55
dzisiaj rano
zonk :bad: :bad: :bad:
kręce i kręce rozrusznikiem... nie odpala.... :bad: :bad: :bad:
kody nastęujace
19- to wiadomo
135 - Zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie
nie za bardzo wiem o co biega wszystkieporady mile widziane :evil:
panowie pomocy furacz mi potrzebny dzisiaj pierońsko
sprawdz przekaznik pompy paliwa a jesli jest sprawny to sama pompe czy pracuje.
#5 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 09:58
jakie powinny być wartości i jak to zrobić(zmierzyć)sprawdz napięcie na pompie paliwa,
rozebrałem ten przekaźnik włączyłem zapłon... jest tam taki elektromagnes i blaszka... nic się nie dzieje...ostatnio znajomemu przekaźnik poszedł
czy po włączeniu zapłony powinna byż złączona czy rozłączona??
jak to wykońać :to sama pompe czy pracuje.
nie słysze żadnego biiiii ani nic sięnie dzieje....
natomiast jak przekręcam kluczyk słychać takie pyknięcie (jakby jakis przekaźnik się załączał) po prawej stronie pod schowkiem jak wyłączam kluczyk jest znowy to pyknięcie... coś mi się zdaje ze wcześniej jakoś tego nie słyszałem... albo poprostu nie pamietam...
panowie poradźcie plishelppomagitie....
:pad: :pad: :pad:
#6 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 10:56
jakie powinny być wartości i jak to zrobić(zmierzyć)sprawdz napięcie na pompie paliwa,
rozebrałem ten przekaźnik włączyłem zapłon... jest tam taki elektromagnes i blaszka... nic się nie dzieje...ostatnio znajomemu przekaźnik poszedł
czy po włączeniu zapłony powinna byż złączona czy rozłączona??jak to wykońać :to sama pompe czy pracuje.
nie słysze żadnego biiiii ani nic sięnie dzieje....
natomiast jak przekręcam kluczyk słychać takie pyknięcie (jakby jakis przekaźnik się załączał) po prawej stronie pod schowkiem jak wyłączam kluczyk jest znowy to pyknięcie... coś mi się zdaje ze wcześniej jakoś tego nie słyszałem... albo poprostu nie pamietam...
panowie poradźcie plishelppomagitie....
:pad: :pad: :pad:
We wtyczce ktora wpinasz do pompy po przekreceniu zaplonu musi byc 12v
lub podaj 12v bezposrednio na pompke
#7 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 11:20
We wtyczce ktora wpinasz do pompy po przekreceniu zaplonu musi byc 12v
lub podaj 12v bezposrednio na pompke
okej serdeczne dzięki za odpowiedzi... :bigok:
tylko.... gdzie ta pompa jest i jak się do niej dobrać :
bo...
1.przekaźnik wymieniony,
2.bezpiecznik od pompy dobry,
stawiam na zrypaną pompe paliwa... :bad: :bad: :bad: f*ck
w związku z tak dramatyczną sytuacją :hehe: porosze o ulitowanie się nademna i podani mi telefonu do jakiego szrota(może byc borówka) coby się zorientować w cenach tego ustrojstwa...
#8 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 11:21
jakie powinny być wartości i jak to zrobić(zmierzyć)sprawdz napięcie na pompie paliwa,
rozebrałem ten przekaźnik włączyłem zapłon... jest tam taki elektromagnes i blaszka... nic się nie dzieje...ostatnio znajomemu przekaźnik poszedł
czy po włączeniu zapłony powinna byż złączona czy rozłączona??jak to wykońać :to sama pompe czy pracuje.
nie słysze żadnego biiiii ani nic sięnie dzieje....
natomiast jak przekręcam kluczyk słychać takie pyknięcie (jakby jakis przekaźnik się załączał) po prawej stronie pod schowkiem jak wyłączam kluczyk jest znowy to pyknięcie... coś mi się zdaje ze wcześniej jakoś tego nie słyszałem... albo poprostu nie pamietam...
panowie poradźcie plishelppomagitie....
:pad: :pad: :pad:
zamien ze soba przekaznik od pompy paliwa z zabezpieczeniem przed zamiania + z - sa identyczne. Potem we wtyczce do pompy paliwa sprawdz czy masz + 12v. jesli jest to zostaje ci wyjecie pompy paliwa i podanie jej +12 i zobaczenie czy dziala. szybciej wyjac pompe niz zmierzyc cisnienie na listwie
#9 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 12:14
tak zrobie...zamien ze soba przekaznik od pompy paliwa z zabezpieczeniem przed zamiania + z - sa identyczne. Potem we wtyczce do pompy paliwa sprawdz czy masz + 12v. jesli jest to zostaje ci wyjecie pompy paliwa i podanie jej +12 i zobaczenie czy dziala. szybciej wyjac pompe niz zmierzyc cisnienie na listwie
tylko gdzie ta pompa jest w bagażniku pod taka aluminiową klapką przykręcona na trzy śruby??
dzwoniłem już do jednego szrota...
- używana 200zł
- nówka 300zł
jezeli to pompa to co wybrać??
niepokoi mnie jedynie ten komunikat
135 - Zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie
co to za pieron może być... : :
#10 OFFLINE
#11 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 12:19
tak zrobie...zamien ze soba przekaznik od pompy paliwa z zabezpieczeniem przed zamiania + z - sa identyczne. Potem we wtyczce do pompy paliwa sprawdz czy masz + 12v. jesli jest to zostaje ci wyjecie pompy paliwa i podanie jej +12 i zobaczenie czy dziala. szybciej wyjac pompe niz zmierzyc cisnienie na listwie
tylko gdzie ta pompa jest w bagażniku pod taka aluminiową klapką przykręcona na trzy śruby??
dzwoniłem już do jednego szrota...
- używana 200zł
- nówka 300zł
jezeli to pompa to co wybrać??
dokladnie. w bagazniku pod aluminiowa klapka. odlaczasz zasilanie, odlaczasz weze (zasilajacy i powrot - uwaga na sikajaca benzyne) odkrecasz duza plastikowa nakretke, wyjmujesz dekiel i pod nim masz pompke w takim plastiku. wyciagasz z zatrzaskow, podlaczasz kable pod akumulator - jesli dziala to powinna wysikac gora to paliwo z siebie. jesli nie to bedzie tylko buczec.
za nowa dalem 220 pln - firmy hans preis. tez sie zastanawialem czy kupic uzywke ale w koncu przy nowej mam gwarancje czego zaden szrot mi nie da.
U borowki masz 120 a jak sie dogadasz to bedzie taniej:)
nie dogadasz sie bo taniej nie sprzeda. do tego wysylka 22 pln kurierem i nie masz gwarancji ile ci podziala. wiec lepiej dolozyc i kupic nowa
#12 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 12:27
dokladnie. w bagazniku pod aluminiowa klapka. odlaczasz zasilanie, odlaczasz weze (zasilajacy i powrot - uwaga na sikajaca benzyne) odkrecasz duza plastikowa nakretke, wyjmujesz dekiel i pod nim masz pompke w takim plastiku. wyciagasz z zatrzaskow, podlaczasz kable pod akumulator - jesli dziala to powinna wysikac gora to paliwo z siebie. jesli nie to bedzie tylko buczec.
za nowa dalem 220 pln - firmy hans preis. tez sie zastanawialem czy kupic uzywke ale w koncu przy nowej mam gwarancje czego zaden szrot mi nie da.
THX beast....o dzięki czcigodny.... :hehe:
jeżeli to pompa to... biere nówke..... może cóś jeszcze utarguje... :hehe:
taki ładny się dzionek zrobił... miałem iść z córą na spacerek.. ale cóż łomega wzywa... :hehe:
jutro napisze co i jak...
pozdr
#13 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 12:28
nie dogadasz sie bo taniej nie sprzeda. do tego wysylka 22 pln kurierem i nie masz gwarancji ile ci podziala. wiec lepiej dolozyc i kupic nowa
Ja sie dogadalem na 90 i smiga elegancko:)
#14 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 12:28
dokladnie. w bagazniku pod aluminiowa klapka. odlaczasz zasilanie, odlaczasz weze (zasilajacy i powrot - uwaga na sikajaca benzyne) odkrecasz duza plastikowa nakretke, wyjmujesz dekiel i pod nim masz pompke w takim plastiku. wyciagasz z zatrzaskow, podlaczasz kable pod akumulator - jesli dziala to powinna wysikac gora to paliwo z siebie. jesli nie to bedzie tylko buczec.
za nowa dalem 220 pln - firmy hans preis. tez sie zastanawialem czy kupic uzywke ale w koncu przy nowej mam gwarancje czego zaden szrot mi nie da.
THX beast....o dzięi czcigodny.... :hehe:
jeżeli to pompa to... biere nówke..... może cóś jeszcze utarguje... :hehe:
taki ładny się dzionek zrobił... miałem iść z córą na spacerek.. ale cóż łomega wzywa... :hehe:
pozdr
przerabialem to w zeszlym tygodniu teraz montaz i demontaz to 10 minut :diable: ale i tak sie ciesz ze w kraku ci nie siadla :bud:
a to jest dokladnie taka:
http://www.allegro.p...ra_calibra.html
#15 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 12:30
#16 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 13:37
#17 OFFLINE
#18 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 14:24
nie kombinuj z pompą,masz uwalony czujnik położenia wału
uwalony czujnik pokazuje blad.
#19 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 14:30
nie kombinuj z pompą,masz uwalony czujnik położenia wału
Czujnik zawsze mozna pomierzyc....
pozatym u beasta tez myslelismy ze czujnik a jak pozniej sie okazalo to pompka i dobrze ze tam zajrzelismy...
Pare minut i pompka jest na wierzchu wiec nie zaszkodzi nawet sprawdzic czy dziala :roll:
#20 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 14:51
nie kombinuj z pompą,masz uwalony czujnik położenia wału
uwalony czujnik pokazuje blad.
jaki ten błąd??