Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Nie odpala - rozrusznik kręci - NAPRAWIONE!!!!


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
47 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 07 maja 2007 - 08:28

dzisiaj rano
zonk :bad: :bad: :bad:
kręce i kręce rozrusznikiem... nie odpala.... :bad: :bad: :bad:
kody nastęujace

19- to wiadomo
135 - Zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie
nie za bardzo wiem o co biega wszystkieporady mile widziane :evil:
panowie pomocy furacz mi potrzebny dzisiaj pierońsko
:cry:



#2 OFFLINE   Hoffi

Hoffi

    Zbanowany

  • 673 postów
  • Dołączył: 07-03-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 07 maja 2007 - 08:35

sprawdz napięcie na pompie paliwa, ostatnio znajomemu przekaźnik poszedł.

#3 OFFLINE   Szynka

Szynka

    AutoDetailing

  • 1 493 postów
  • Dołączył: 27-09-2006
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 07 maja 2007 - 08:42

Jak masz multimetr to pomierz czujnik wału.

#4 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 maja 2007 - 08:55

dzisiaj rano
zonk :bad: :bad: :bad:
kręce i kręce rozrusznikiem... nie odpala.... :bad: :bad: :bad:
kody nastęujace

19- to wiadomo
135 - Zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie
nie za bardzo wiem o co biega wszystkieporady mile widziane :evil:
panowie pomocy furacz mi potrzebny dzisiaj pierońsko
:cry:



sprawdz przekaznik pompy paliwa a jesli jest sprawny to sama pompe czy pracuje.




 


#5 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 07 maja 2007 - 09:58

sprawdz napięcie na pompie paliwa,

jakie powinny być wartości i jak to zrobić(zmierzyć) :oops: :cry:

ostatnio znajomemu przekaźnik poszedł

rozebrałem ten przekaźnik włączyłem zapłon... jest tam taki elektromagnes i blaszka... nic się nie dzieje... :cry:
czy po włączeniu zapłony powinna byż złączona czy rozłączona??

to sama pompe czy pracuje.

jak to wykońać :?:
nie słysze żadnego biiiii ani nic sięnie dzieje....

natomiast jak przekręcam kluczyk słychać takie pyknięcie (jakby jakis przekaźnik się załączał) po prawej stronie pod schowkiem jak wyłączam kluczyk jest znowy to pyknięcie... coś mi się zdaje ze wcześniej jakoś tego nie słyszałem... :nie_wiem: albo poprostu nie pamietam... :oops:

panowie poradźcie plishelppomagitie....
:pad: :pad: :pad:

#6 OFFLINE   bartek

bartek
  • 125 postów
  • Dołączył: 05-02-2007
  • Skąd: pomorskie....

Napisany 07 maja 2007 - 10:56

sprawdz napięcie na pompie paliwa,

jakie powinny być wartości i jak to zrobić(zmierzyć) :oops: :cry:

ostatnio znajomemu przekaźnik poszedł

rozebrałem ten przekaźnik włączyłem zapłon... jest tam taki elektromagnes i blaszka... nic się nie dzieje... :cry:
czy po włączeniu zapłony powinna byż złączona czy rozłączona??

to sama pompe czy pracuje.

jak to wykońać :?:
nie słysze żadnego biiiii ani nic sięnie dzieje....

natomiast jak przekręcam kluczyk słychać takie pyknięcie (jakby jakis przekaźnik się załączał) po prawej stronie pod schowkiem jak wyłączam kluczyk jest znowy to pyknięcie... coś mi się zdaje ze wcześniej jakoś tego nie słyszałem... :nie_wiem: albo poprostu nie pamietam... :oops:

panowie poradźcie plishelppomagitie....
:pad: :pad: :pad:



We wtyczce ktora wpinasz do pompy po przekreceniu zaplonu musi byc 12v
lub podaj 12v bezposrednio na pompke

#7 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 07 maja 2007 - 11:20

We wtyczce ktora wpinasz do pompy po przekreceniu zaplonu musi byc 12v
lub podaj 12v bezposrednio na pompke


okej serdeczne dzięki za odpowiedzi... :bigok:

tylko.... gdzie ta pompa jest i jak się do niej dobrać :?: :oops: :oops: :oops:

bo...
1.przekaźnik wymieniony,
2.bezpiecznik od pompy dobry,

stawiam na zrypaną pompe paliwa... :bad: :bad: :bad: f*ck

w związku z tak dramatyczną sytuacją :hehe: porosze o ulitowanie się nademna i podani mi telefonu do jakiego szrota(może byc borówka) coby się zorientować w cenach tego ustrojstwa... :wink:
:cry: :cry: :cry:

#8 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 maja 2007 - 11:21

sprawdz napięcie na pompie paliwa,

jakie powinny być wartości i jak to zrobić(zmierzyć) :oops: :cry:

ostatnio znajomemu przekaźnik poszedł

rozebrałem ten przekaźnik włączyłem zapłon... jest tam taki elektromagnes i blaszka... nic się nie dzieje... :cry:
czy po włączeniu zapłony powinna byż złączona czy rozłączona??

to sama pompe czy pracuje.

jak to wykońać :?:
nie słysze żadnego biiiii ani nic sięnie dzieje....

natomiast jak przekręcam kluczyk słychać takie pyknięcie (jakby jakis przekaźnik się załączał) po prawej stronie pod schowkiem jak wyłączam kluczyk jest znowy to pyknięcie... coś mi się zdaje ze wcześniej jakoś tego nie słyszałem... :nie_wiem: albo poprostu nie pamietam... :oops:

panowie poradźcie plishelppomagitie....
:pad: :pad: :pad:



zamien ze soba przekaznik od pompy paliwa z zabezpieczeniem przed zamiania + z - sa identyczne. Potem we wtyczce do pompy paliwa sprawdz czy masz + 12v. jesli jest to zostaje ci wyjecie pompy paliwa i podanie jej +12 i zobaczenie czy dziala. szybciej wyjac pompe niz zmierzyc cisnienie na listwie :/




 


#9 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 07 maja 2007 - 12:14

zamien ze soba przekaznik od pompy paliwa z zabezpieczeniem przed zamiania + z - sa identyczne. Potem we wtyczce do pompy paliwa sprawdz czy masz + 12v. jesli jest to zostaje ci wyjecie pompy paliwa i podanie jej +12 i zobaczenie czy dziala. szybciej wyjac pompe niz zmierzyc cisnienie na listwie :/

tak zrobie...
tylko gdzie ta pompa jest w bagażniku pod taka aluminiową klapką przykręcona na trzy śruby??
dzwoniłem już do jednego szrota...
- używana 200zł
- nówka 300zł
jezeli to pompa to co wybrać??

niepokoi mnie jedynie ten komunikat

135 - Zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie
co to za pieron może być... :?: :?:

#10 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 maja 2007 - 12:16

U borowki masz 120 a jak sie dogadasz to bedzie taniej:)

#11 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 maja 2007 - 12:19

zamien ze soba przekaznik od pompy paliwa z zabezpieczeniem przed zamiania + z - sa identyczne. Potem we wtyczce do pompy paliwa sprawdz czy masz + 12v. jesli jest to zostaje ci wyjecie pompy paliwa i podanie jej +12 i zobaczenie czy dziala. szybciej wyjac pompe niz zmierzyc cisnienie na listwie :/

tak zrobie...
tylko gdzie ta pompa jest w bagażniku pod taka aluminiową klapką przykręcona na trzy śruby??
dzwoniłem już do jednego szrota...
- używana 200zł
- nówka 300zł
jezeli to pompa to co wybrać??



dokladnie. w bagazniku pod aluminiowa klapka. odlaczasz zasilanie, odlaczasz weze (zasilajacy i powrot - uwaga na sikajaca benzyne) odkrecasz duza plastikowa nakretke, wyjmujesz dekiel i pod nim masz pompke w takim plastiku. wyciagasz z zatrzaskow, podlaczasz kable pod akumulator - jesli dziala to powinna wysikac gora to paliwo z siebie. jesli nie to bedzie tylko buczec.
za nowa dalem 220 pln - firmy hans preis. tez sie zastanawialem czy kupic uzywke ale w koncu przy nowej mam gwarancje czego zaden szrot mi nie da.


U borowki masz 120 a jak sie dogadasz to bedzie taniej:)


nie dogadasz sie bo taniej nie sprzeda. do tego wysylka 22 pln kurierem i nie masz gwarancji ile ci podziala. wiec lepiej dolozyc i kupic nowa




 


#12 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 07 maja 2007 - 12:27

dokladnie. w bagazniku pod aluminiowa klapka. odlaczasz zasilanie, odlaczasz weze (zasilajacy i powrot - uwaga na sikajaca benzyne) odkrecasz duza plastikowa nakretke, wyjmujesz dekiel i pod nim masz pompke w takim plastiku. wyciagasz z zatrzaskow, podlaczasz kable pod akumulator - jesli dziala to powinna wysikac gora to paliwo z siebie. jesli nie to bedzie tylko buczec.
za nowa dalem 220 pln - firmy hans preis. tez sie zastanawialem czy kupic uzywke ale w koncu przy nowej mam gwarancje czego zaden szrot mi nie da.


THX beast....o dzięki czcigodny.... :hehe:
jeżeli to pompa to... biere nówke..... może cóś jeszcze utarguje... :hehe:

taki ładny się dzionek zrobił... miałem iść z córą na spacerek.. ale cóż łomega wzywa... :hehe:
jutro napisze co i jak...
pozdr

#13 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 maja 2007 - 12:28

nie dogadasz sie bo taniej nie sprzeda. do tego wysylka 22 pln kurierem i nie masz gwarancji ile ci podziala. wiec lepiej dolozyc i kupic nowa



Ja sie dogadalem na 90 :) i smiga elegancko:)

#14 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 maja 2007 - 12:28

dokladnie. w bagazniku pod aluminiowa klapka. odlaczasz zasilanie, odlaczasz weze (zasilajacy i powrot - uwaga na sikajaca benzyne) odkrecasz duza plastikowa nakretke, wyjmujesz dekiel i pod nim masz pompke w takim plastiku. wyciagasz z zatrzaskow, podlaczasz kable pod akumulator - jesli dziala to powinna wysikac gora to paliwo z siebie. jesli nie to bedzie tylko buczec.
za nowa dalem 220 pln - firmy hans preis. tez sie zastanawialem czy kupic uzywke ale w koncu przy nowej mam gwarancje czego zaden szrot mi nie da.


THX beast....o dzięi czcigodny.... :hehe:
jeżeli to pompa to... biere nówke..... może cóś jeszcze utarguje... :hehe:

taki ładny się dzionek zrobił... miałem iść z córą na spacerek.. ale cóż łomega wzywa... :hehe:
pozdr



przerabialem to w zeszlym tygodniu ;) teraz montaz i demontaz to 10 minut :diable: ale i tak sie ciesz ze w kraku ci nie siadla :bud:

a to jest dokladnie taka:
http://www.allegro.p...ra_calibra.html




 


#15 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 07 maja 2007 - 12:30

prezes bardzo cię prosze zmeiń sobie ten filmik bo mnie tak wk***ia ze nie mam słów.... :bad: :bad: :bad: :bad:

#16 OFFLINE   mazi82

mazi82
  • 361 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 maja 2007 - 13:37

GISKARD, no co tyy :wink: ten Burger King to prezes, :mrgreen: :twisted:

#17 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 07 maja 2007 - 14:16

nie kombinuj z pompą,masz uwalony czujnik położenia wału

#18 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 maja 2007 - 14:24

nie kombinuj z pompą,masz uwalony czujnik położenia wału


uwalony czujnik pokazuje blad.




 


#19 OFFLINE   bartek

bartek
  • 125 postów
  • Dołączył: 05-02-2007
  • Skąd: pomorskie....

Napisany 07 maja 2007 - 14:30

nie kombinuj z pompą,masz uwalony czujnik położenia wału


Czujnik zawsze mozna pomierzyc....
pozatym u beasta tez myslelismy ze czujnik a jak pozniej sie okazalo to pompka i dobrze ze tam zajrzelismy...
Pare minut i pompka jest na wierzchu wiec nie zaszkodzi nawet sprawdzic czy dziala :roll:

#20 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 07 maja 2007 - 14:51

nie kombinuj z pompą,masz uwalony czujnik położenia wału


uwalony czujnik pokazuje blad.


jaki ten błąd??