Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.0 16v a 2,5v6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
42 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 sierpnia 2006 - 23:20

jedno co mnie ciekawi to sprawa ocynku w "C" Ogladałem taką po dzwonie, i nie widziałem tam ocynku. W mojej "B" 99 jest ocynk. w przyszłości chcę przejśc na C, ale blacha mnie przeraża


Ktos pisal ze oma C jest niecynkowana ??


nie ma ocynku, jest jednostronny i nic nie daje... blachy rdzewieją....

no właśnie dziwne są te skrajnie różne opinnie o wykonaniu wnetrza omesi B. Jedni piszą że omcia ma porównywalne z autami klasy BMW

[

to zależy... mam omege 96, w środku jest taka sama jak 94 bądź 98.... teraz porównujemy np bmw 5 z 95 roku do omegi i wychodzi że omega wcale nie wypada tak blado a momentami jest nawet lepiej.

ale jak weźmiemy ome 98 i bmw 98 to nie możemy powiedzieć już o omie nic dobrego...

podobnie jest z E klasą, ona dopiero w środku zaczęła wyglądać po liftingu - te roczniki które miały lusterka z kierunkami (mówimy tu o okularach), nie wiem który to był rok... 99 czy już 2000. W innym wypadku (rocziki przed liftingiem) w środku wyglądają jak trumna ala W124 bądź W126... i nic nie pomoże nawet jakość materiałów.. generalnie mercedes z przed 99 to w środku panzerkampfagen

o nowych BMKach czy tam mercedesach z przedziału 2000 - 2004 o które zachacze się już OMEGA "C" nie warto wspominać, gniotą omegę nie tylko jakością.. ale także i ceną za którą można było kupić nowe auto w salonie...

#22 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 sierpnia 2006 - 16:07

no niestety..........wiec póki co trzeba sie cieszyć z tego co sie ma............. :mrgreen:

#23 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 18 sierpnia 2006 - 20:22

opel to najlepsze co mozna kupic w tej klasie cenowej- porównywac rok auta, cene, i wyposazenie- to tu omega bije wszystkie auta o głowe. To fakt ze zatrzymali sie w miejscu, ale nei o tym tu wontek a o poórwnywaniu Omegi B i C.
Nadal uwazam ze C jest fajniejsza, te plastiki, wszedzie sa w kazym aucie, ale w C sa bdb jakosci ( tylko te boczki ... ).
Porównujac nawet sama omege B z roku nawet 96 taka jak ma BC30se to nie obrazajac cie , ale widzialem na zdjeciu ze masz fotele z pierwszej wersji produkcji ( taki kijowy dwukolorowy welurek- zgadza sie?) i porównujac np ta omege co teaz mam 98 w wersji sport to sa 2 rózne auta, podobnie porównuje omege B z 99 edycja 100 gdzie sa piekne szare skóry- to akurat swiadczy ze omega B sie rozwija, ale deska rozdzielcza i tunel srodkowy nadal ma takią gruba fakture... :???:

#24 OFFLINE   iivo

iivo

    Piwosz OKP

  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 18 sierpnia 2006 - 20:24

ale nei o tym tu wontek a o poórwnywaniu Omegi B i C.


No napewno nie jest bo niema Omegi C jest B po lifcie i basta :neutral: :cool:

#25 OFFLINE   GAWOR

GAWOR
  • 702 postów
  • Dołączył: 10-05-2006

Napisany 18 sierpnia 2006 - 20:28

ale nei o tym tu wontek a o poórwnywaniu Omegi B i C.


No napewno nie jest bo niema Omegi C jest B po lifcie i basta :neutral: :cool:


Zgadza się... A wątek jest nie o porównywaniu Omegi B i C/poliftowe, a o porównaniach silników

#26 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 18 sierpnia 2006 - 20:38

no a jezeli chodzi o porównywanie silnika to bardzo przyjemnie mi sie jezdzi 2,0 16V w automacie, brakuje kilku koników ale całkiem przyzwoicie daje sobie rade- o dziwo podoba mi sie. 2,5 ma swoja moc i jest w manualu, ale zadko kozystam z pełnej mocy...
Generalnie i jednym i drugim mi si edobrze smiga ,ale V6 ma podobne spalanie i dlatego wybrał bym V6 ponownie

#27 OFFLINE   Zet_radom

Zet_radom

    Karol

  • 186 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 18 sierpnia 2006 - 21:43

Ja też coś napisze w tym temacie. Omegę kupiłem niedawno i zastanawialem sie nad 2.5 V6, ale koledzy, oprócz spalania są też inne wydadki, np. Gaz sekwencja do mojej kosztowała 2200 do V6 3200 zł, rozrząd do mojej ok 200-250 zł kpl. do V6 ok 700 zł. W moim przypadku,gdy robie ok 40-50 000 km rocznie to są spore różnice, a spalanie chmm.. mam w manualu i sekwencji 11,5 l po mieście i 8 l w trasie LPG, myśle że jednak V6 pali troszku więcej. Ostatnio jest troche chłodniej, więc klima wyłączona i po mieście wyszła mi 10,8 l/100 LPG. Miałem Vectre c20ne i po miescie nie chciala mi zejsc po nizej 12,5 l /100 LPG (II generacja).
Spójrz w lusterka, sprawdź dwa razy
!!! MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !!!

www.axel-pc.pl

#28 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 sierpnia 2006 - 23:38

jak ma BC30se to nie obrazajac cie , ale widzialem na zdjeciu ze masz fotele z pierwszej wersji produkcji ( taki kijowy dwukolorowy welurek- zgadza sie


a ja uważam że wersja 98 sport jest uwsteczniona jeśli chodzi o fotele, mimo że w mojej 96 dwukolorowy welurek jest - ale znowu nie wiem o co Ci chodzi bo w więksozści tych aut welur jest po prostu dwukolorowy - to już nie moge powiedzieć nic dobrego o fotelach sportowych z 98 roku które przy tych z 96 robią totalną wysiadke... do 96 roku masz po prostu piękne głębokie kubły a nie pseudo gówno, które później zaczęli wsadzać... QQ może potwierdzić...

różnią się zagłówki, ale znowu mi się bardziej podobają te z dziórą i mogę CIę zaręczyć że gdyby było inaczej to już miałbym te bez niej bo nie stanowi to dla mnie większego problemu aby je dostać w kolorze mojej tapicerki i wymienić.

Następna sprawa o której piszesz to ta nieszczęsna skóra.... ehhh jeśli uważasz że jakość skóry w omedze to jakieś nie wiadomo Co.. .to nie wiem.. chyba jesteś gorszym maniakiem ode mnie.... i znów mogę CIę zaręczyć że komplet pięknych skór miałbym ręką w ręke za mój komplet 96 RECARO który jest btw w welurze, ale nie zniszczonym nie wytartym w stanie igła........ ale nie wymienie wygody jaką mam na parzenie w dupe tylko dla samego lansu....

kończąc, czy tapicerka w omedze C i zastosowane materiały na fotelach to taka rewelacja... ehh bardziej kwestia gustu... bo jakość jest praktycznie taka sama, różni się kolorystyka

PS
a propo chyba coś Ci się pokręciło bo nikt jak do tej pory z tego co mi wiadomo nie zamieszczał zdjęć wnętrza mojej omy, ja tego nie robiłem, MARO nie robił fotek wnętrza mojego auta jak żeśmy się widzieli w Lublinie, a QQ dopiero zrobił te fotki 3 dni temu i chyba jeszcze ich nie zamieścił albo przeoczyłem......

a jaka moja omega jest to nie musisz mi mówić, z zewnątrz biała sraka, ale w środku jest wzorowa to raz, mechanicznie też.. a z blachami sobie poradze... czego tobie też życze za 3 - 4 lata....

#29 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 19 sierpnia 2006 - 10:14

no wiesz zdjecia z waszego spota w Lublinie ukazały moze nie twoj srodek , ale raczej siedzenia ich kolor , a ze wiem jak wygladaja te siedzenia to uwazam ze nie sa zbyt piekne i tandetne bo z poczatku tłoczenia B. Pokaz mi cały swoj srodek wtedy oddam ci honor jak mi sie spodoba. Skóra w omedze nie jest moze jakosci Mercedesa, ale berdzo elegancko wyglada , a z boczkami skórzanymi z B jest to rewelacja wizualna, a na tyle co jezdze z kumplem jego B w skórze złego słowa na nia nie powiem.

#30 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 sierpnia 2006 - 10:17

Pokaz mi cały swoj srodek wtedy oddam ci honor jak mi sie spodoba


nie obchodzi mnie że tobie się nie podoba, wżane że podoba się mi.. a honory to :mrgreen:

na zdjęciach ze spota niestety nie widać kolorów wnętrza więc chyba chcesz mi na siłe dokopać.... a z tym honroami to się rozpędziłeś strzelając z kolorem tapicerki... coś Ci się naprawde pomylilo

żebyś nie szukał...

http://forum.omegakl...hread.php?t=179

#31 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 19 sierpnia 2006 - 11:06

Nie jestem z typów co komus wogóle szpile wtykaja i na sile chca komus dokopac. To nie ja. Ale zauwazylem dziwną anormalnosc ze ty tak do wszystkich podchodzicsz jak by ci kazdy chciał dokopac- ciezkie zebycie musisz miec...
Widocznie cos mi sie pomyliło a byłem przekonany ze masz te jedne z pierwszych siedzen z czarnegi szarego kiepowego pseudo weluru. Sorry, zwracam honor :) Zaciekawiles mnie swoim rewelacyjnym wnetrzem , chetnie bym je zobaczył.
W kazdym bardz czy nie badz razie, wykonczenie wnetrza w Omegach ewoluowało i to jest fakt niezaprzeczalny, materiały sa coraz lepsze wiec ompa po lifcie C ma lepsze wykonczenia i plastiku uzyte, nawet te boczki sa przemyslane, aczkolwiek jak ktos nie umie czego uzywac i nie obcina paznokci, tylko szponami tłucze po desce czy boczkach to wszytsko popsuje, nawet i S klasie.

#32 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 sierpnia 2006 - 11:16

ojj tam, swoje zdanie powiedziałem, przynajmniej jest ono poparte tym co widziałem i macałem w złomach które przyjechały do praczewa i ale nie tylko, nie wymyślam że widziałem rzeczy których tak naprawde nie widziałem... koniec mojej ingerencji w sprawe tapicerki, jak będziecie gadać o czymś innym to się dopisze....


PS.
skończcie z komentarzami na temat tego czy mi w życiu lekko czy ciężko, i czy mam trudności z nawiązywaniem kontaktów bądź nie bo zaczyna mnie to nudzić i szczerze podkoorfiac, nie wasza sprawa, jak coś ktoś ma to na priv

#33 OFFLINE   Omega16v

Omega16v
  • 519 postów
  • Dołączył: 06-07-2006
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 sierpnia 2006 - 13:58

Kochani musze powiedzieć jedno. Jesteśmy tu na forum czy w Klubie razem każdy z nas jeżdzi jakąś Omegą jedni B inni C lub A jeszcze ktoś ma Kombi inny sedana jedni 2 litry inni znowu MV6.

Każdy z nas wybrał samochód z jakiegoś powodu swojego osobistego wyboru . Uszanujmy WYBÓR innych nie piszmy ze to jest ładniejsze bo akurat JA mam a to nie .Starajmy się uszanować wybór innych .

Nie chcę aby doszło do tego ze na zlotach będą się ludzie puszyć że mają MV6 i są bogami mocy a reszta to już sie nie liczy. Albo ja mam fantastyczne fotele a ty szmaciaki. To spowoduję tworzenie się
BANDY SNOBÓW (wiecie do Kogo porównuje) i czar pryśnie.

Takie moje przemyślenia .... Przepraszam musiałem napisać.

 


#34 OFFLINE   GAWOR

GAWOR
  • 702 postów
  • Dołączył: 10-05-2006

Napisany 19 sierpnia 2006 - 14:09

...Nie chcę aby doszło do tego ze na zlotach będą się ludzie puszyć że mają MV6 i są bogami mocy ...


Nie dojdzie, nie dojdzie :cool:

#35 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 sierpnia 2006 - 14:09

Każdy z nas wybrał samochód z jakiegoś powodu swojego osobistego wyboru . Uszanujmy WYBÓR innych nie piszmy ze to jest ładniejsze bo akurat JA mam a to nie .Starajmy się uszanować wybór innych .


ja nie wiem jak ty wogóle doszedłeś do takich wniosków, przecież jak dotąd nikt nie został ośmieszony, wymieniamy zdania na temat różnic i preferencji osobistych z uzasadnieniem dlaczego....

#36 OFFLINE   Omega16v

Omega16v
  • 519 postów
  • Dołączył: 06-07-2006
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 sierpnia 2006 - 14:20

@BC Np takie stwierdzenie jedno z kilku nie tylko w tym temacie (akurat tu napisałem bo zaczął się spór)

......ładnie wykonczona, elegancka, ale w porównaniu do C to jest to calkiem inna klasa auta, gorzej wykonczona, plastiki sa całkiem inne, gorszej jakosc- jak posiadacze B moga tym jezdzic.....


po prostu wiem z doświadczenia jak czasem wygląda sprawa może jestem przewrażliwiony ale wole dmuchać na zimne i tyle ....

(osobiście staram się nie komentować takich spraw co leprze czy ładniejsze)

 


#37 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 sierpnia 2006 - 14:44

......ładnie wykonczona, elegancka, ale w porównaniu do C to jest to calkiem inna klasa auta, gorzej wykonczona, plastiki sa całkiem inne, gorszej jakosc- jak posiadacze B moga tym jezdzic.....


ja tak nie uważam, odparłem ten argument i tego się trzymam, wiem jaka jest C, jej zalety i wady i nie zmienią tego żadne dywagacje jej posiadaczy

nie chodzi tutaj, że chwale to co mam bo wyraźnie napisałem że mercedes i bmw są lepsze, a całość w C wygląda też lepiej niż w B tym samym moja postawa jest obojętna. B ma swoje wady, ale nie ma elementów gumowanych i nie da się jej w środku wyświechtać tak jak C.... a jeżeli GRADZ uważa że C ma lepsze plastiki to jego sprawa ale fakt jest taki że niezależnie czy są to wykończenia progów, słupków, czy paneli siedzeń - są one takie same jak w B tylko mają inny kolor, to samo jest z obiciami foteli itp itd. ale boczki w C zalatują tekturą i i mają elkementy guowane które się szmacą po czasie i koniec....

skoro grad przeczy faktom to on ma ze sobą problem a nie ja, ale nikt mu też nie zabrania twierdzić inaczej - chociaż upieranie się przy swoim na przekór jest chore, (ja się przyznałem że całość wygląda w C lepiej - to jest fakt)

nie poruszam tutaj kwesti podobania się i gustu, gradzowi ma prawo podobać się bardziej omega C, tak jak i mi się podoba ale tylko jedynie z zewnątrz...

#38 OFFLINE   Omega16v

Omega16v
  • 519 postów
  • Dołączył: 06-07-2006
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 sierpnia 2006 - 15:02

Widzisz BC mammy podobny punkt widzenia :wink: ... sam się na temat C wypowiedziałem ale chciałbym żebyśmy właśnie unikali takich dyskusji . Pewnie ktoś się zapyta dlaczego? A no dla tego żeby unikać
podziału . Każdy z nas jest świadomy ułomności swojego samochodu,albo zalet.

 


#39 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 19 sierpnia 2006 - 15:08

ja tez napisalem ze boczki w C to lipa materiałowo, ale wygladaja fajniej i sa praktyczniejsze przez te duze schowki. Mi chodzi o restze materiałów- deska rodzielcza na która sie patrzy non stop jest z lepszego plastiku, ładniejsze ma zegary, panel kilmatyzacji jest bardziej stylowy- chodz w B tez jest fajny.... W B bardziej podoba mi sie imitacja drewna, bo u mnie jest matowe...

#40 OFFLINE   Omega16v

Omega16v
  • 519 postów
  • Dołączył: 06-07-2006
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 sierpnia 2006 - 15:18

ja tez napisalem ze boczki w C to lipa materiałowo, ale wygladaja fajniej i sa praktyczniejsze przez te duze schowki. Mi chodzi o restze materiałów- deska rodzielcza na która sie patrzy non stop jest z lepszego plastiku, ładniejsze ma zegary, panel kilmatyzacji jest bardziej stylowy- chodz w B tez jest fajny.... W B bardziej podoba mi sie imitacja drewna, bo u mnie jest matowe...


I Tym optymistycznym akcentem zakończmy dywagacje czym i jak można jeździć i dla czego.

Zapewniam was Panowie będzie nam wszystkim milej....
Hi hi troche nam się Czat z forum zrobił