Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

silnik 3.0 szarpie i przerywa na lpg od ok 4000 obr/min...pomocy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
52 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 02 sierpnia 2011 - 22:37

Teoretycznie racja, praktycznie na nizszym biegu idzie duzo wiecej gazu i szybciej jest on pobierany przez silnik. Nawet podpinajac sie pod gaz widac ze na niskich biegach bardziej spada cisnienie niz na wyzszych.

#42 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 02 sierpnia 2011 - 22:48

Teoretycznie racja, praktycznie na nizszym biegu idzie duzo wiecej gazu i szybciej jest on pobierany przez silnik. Nawet podpinajac sie pod gaz widac ze na niskich biegach bardziej spada cisnienie niz na wyzszych.


na niskich biegach po wciśnięciu gazu ciśnienie spada gwałtownie - reduktor nie wyrabia ciśnieniowo. Jednak dopiero długotrwała jazda z gazem w podłodze doprowadza do spadku temperatury - zamrożenia reduktora. W zamrożonym reduktorze gaz nie odparowuje i oprócz spadku ciśnienia zaczynają dziać się cyrki

#43 OFFLINE   Pcygan5

Pcygan5
  • 8 postów
  • Dołączył: 09-03-2011

Napisany 04 sierpnia 2011 - 15:59

Też myślałem o reduktorze, że jest za słaby ale sprawdzałem w sieci i podobno ogarnia silniki do 160 KM. Wydaje mi się, że jest to wina za małych dysz w listwie wtryskowej ale nie wiem jakie powinne być prawidłowe do tego silnika ??

#44 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 sierpnia 2011 - 04:07

Też myślałem o reduktorze, że jest za słaby ale sprawdzałem w sieci i podobno ogarnia silniki do 160 KM. Wydaje mi się, że jest to wina za małych dysz w listwie wtryskowej ale nie wiem jakie powinne być prawidłowe do tego silnika ??


2.2-2.5mm to jest tak uśrednione, ale to ma bardziej zależność jaką ma wydajność reduktor i jakie ciśnienie na min ustawisz.

#45 OFFLINE   Pcygan5

Pcygan5
  • 8 postów
  • Dołączył: 09-03-2011

Napisany 05 sierpnia 2011 - 18:26

i po problemie...dysze 2.5mm, do tego mała korekta ustawień w trakcie jazdy i 190 na blacie się pojawiło bez szarpania... zobaczymy jak będzie teraz ze spalaniem.. :D..dzięki za pomoc

pozdrawiam

#46 OFFLINE   MATEK--1

MATEK--1
  • 78 postów
  • Dołączył: 21-05-2009
  • Skąd: Iława

Napisany 14 września 2011 - 20:57

witam
ja mam problem tego typu że brakuje mu gazu 3000tyś obr i przerzuca na benzynę.
a do 3000 tyś jakby nigdy nic chodzi super. a przekroczy 3000 pik i benzyna.
co może być?? pomocy!

#47 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 września 2011 - 21:32

witam
ja mam problem tego typu że brakuje mu gazu 3000tyś obr i przerzuca na benzynę.
a do 3000 tyś jakby nigdy nic chodzi super. a przekroczy 3000 pik i benzyna.
co może być?? pomocy!


Możesz mieć zaznaczona opcję wyłącz przy pierwszym błędzie, mogą być ustawione maksymalne obroty na gazie jako 3tys. Jakiś zrzut ekranu z ustawieniami, jaka instalacja, parownik itd.

#48 OFFLINE   MATEK--1

MATEK--1
  • 78 postów
  • Dołączył: 21-05-2009
  • Skąd: Iława

Napisany 15 września 2011 - 21:16

niby w komputerze oki 6500 tys obrotów ma przełączyć na benz. a dzisiej już od 2600 na benz się przełącza. reduktor tomasetto komp technologi gaz.

#49 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 15 września 2011 - 21:56

niby w komputerze oki 6500 tys obrotów ma przełączyć na benz. a dzisiej już od 2600 na benz się przełącza. reduktor tomasetto komp technologi gaz.


A jak oscyluje ciśnienie podczas przyspieszania??

#50 OFFLINE   MATEK--1

MATEK--1
  • 78 postów
  • Dołączył: 21-05-2009
  • Skąd: Iława

Napisany 16 września 2011 - 20:30

ciśnienie najpierw rośnie do około 1.5 bar a potem spada poniżej 1 bar i następuje przełączenie na benz. podejrzewam reduktor przejechałem przez niecałe dwa lata 50 tyś km. i się nic nie działo małe regulacje filtry co 10 tyś km. i było super.

#51 OFFLINE   MATEK--1

MATEK--1
  • 78 postów
  • Dołączył: 21-05-2009
  • Skąd: Iława

Napisany 19 września 2011 - 19:04

hej doszedłem dlaczego się przerzuca na benz jak jest czujnik temp gazu i czujnik cisnienia wpadły jakieś dziwne płatki czarne i połączyły się z olejem i zatykały przelot gazu. kto by pomyślał że taki gówniany brudny gaz jest sprzedawany.

#52 OFFLINE   greg200

greg200
  • 210 postów
  • Dołączył: 21-08-2011

Napisany 26 listopada 2011 - 11:23

A jakie masz wtryskiwacze gazowe? Sam mam podobny problem i po serii prób i błedów wszystko wskazuje, że to wina wtryskiwaczy.

#53 OFFLINE   MATEK--1

MATEK--1
  • 78 postów
  • Dołączył: 21-05-2009
  • Skąd: Iława

Napisany 28 listopada 2011 - 19:26

ja mam wtryski lpg Magic Jet, sprawują się super.