silnik 3.0 szarpie i przerywa na lpg od ok 4000 obr/min...pomocy
#1 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2010 - 16:54
Posiadam opla omege C(bfl)z silnikiem 3.0V6 i nowa instalacja gazową BRC (zrobilem ok 14 tys/km) i pojawił mi sie pewien problem..auto sprawuje sie calkiem dobrze ale ma dziwne objawy nie zaleznie od warunkow drogowych czy pogody co jakis czas a nawet czesciej zaczyna szarpac i przerywac na wysokich obrotach czyli od ok 4000obr/min czasami od 4500... jest to bardzo uciazliwe i stresujace przy wyprzedzaniu!!
Instalacja jest nowa mam ja ok roku bylem z tym u mojega gazownika ktory ja zakladal i 3 razy ustawialismy mapy lpg wzgladem benzyny i juz bardziej nieda sie ich zgrac zostal tez wymieniony filtr fazy lotnej i dalej nic nie pomoglo.. zdaniem gazownika wina lezy po stronie kabli i swiec...(stala wymowka ):mad:
Wiec teraz mam pytanie czy ktos ma lub mial podobne objawy?? czeka mnie wymiana uszczelki pod pokrywa wiec moge przy okazji wymienic te kable i siece tylko zastanawiam sie czy to cos da?? bo na benzynie auto spisuje sie elegancko...sam juz niewiem czy to wina instalacji ustawienia czy osprzetu(kable itp.)na poczatku tak niebylo dopiero od jakiegos czasu mam to szarpanie...prosze o pomoc i z gory dziekuje..!! pozdrawiam:D
#2 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2010 - 17:06
#3 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2010 - 17:15
#4 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2010 - 17:34
#5 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2010 - 17:52
#6 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2010 - 12:52
#7 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2010 - 15:35
Tak na postoju wszystko dziala poprawnie...kreci dobrze, rowno pracuje, itd...a w czasie jazdy sa szrpania...zeby bylo ciekawiej to pojawia sie to roznie raz od 4000obr/min raz 4500obr/min a raz wcale i kreci sie niemal do odciecia...a na postoju sie kreci normalnie? jakby reduktor nie wyrabial powinno sie przelaczac na benzyne i nie powinienes tego odczuc. Moja krysztalowa kula mowi, ze to nie kable.
#8 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2010 - 15:41
#9 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2010 - 16:53
#10 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2010 - 17:07
no coz...co prawda czeka mnie w takim razie robota...ale ciesze sie ze jest szansa na pozbycie sie szarpania po wymianie kabli i swiec.. to moze mi jeszcze polecicie jakies kabelki i swiece najlepiej markowe i sprawdzone wole dolozyc pare zlotych i miec pewnosc eksploatacji...
Klonu nie rozbrajaj mnie i pozostałych kable Beru tylko Beru, świece GM, NGK :D:D
#11 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2010 - 18:38
#12 OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2010 - 11:29
#13 OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2010 - 12:47
#14 OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2010 - 13:10
#15 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2010 - 00:35
#16 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2010 - 17:56
kolego a czego mam tam szukac...?? odwrotnego podpiecia....??Kolego sprawdź jak masz wpięty parownik w instalację chłodzenia. Bo jeżeli źle zrobił to gazownik (większość to lenie) to ci się do tego nie przyzna.
#17 OFFLINE
#18 OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2011 - 23:56
1.teraz mi szarpie kiedy chce i jak chce...czyli nawet od 1000 do 5000obr/min
2.wymienilem filtr fazy lotnej,kable,swiece( jedno i drugie to NGK)
3.konczy mi sie niedlugo gwarancja a paproch gazownik rozklada rece i nie umie tego zrobic!!
4.lewego powietrza niestwierdzilem
5.komputer nie pokazuje zadnych bledow
6.na benzynie zapiexxxrdala az milo
7.nie odczulem nadmiernego zuzywania lpg ale spadek mocy na lpg chyba tak...
8.jak mi sie przypomna jeszcze jakies wazne informacje to je dopisze...
Wiec prosze jeszcze raz o pomoc,!! Juz sam niewiem czy to jakies uszkodzenie instalacji czy wogule zle dobrana...bo wkoncu szarpalo niemal od poczadku tylko duzo duzo mniej i zadziej....
#19 OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2011 - 06:25