w 2,5 DTI wisi na prawym kielichu pod zbiornikiem wyrównawczym płynu, na zdjęciu widać dogrzewacz http://c1.wrzuta.pl/...b751c/zbiornik?i tak zachodze gdzie by go wcisnąc bo pod maską nie ma miejsca.
Zakrywanie grila na zimę
#121 OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2010 - 19:44
#122 OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2010 - 22:30
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem
http://figop.digart.pl/
#123 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 00:16
#124 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 00:44
Istnieje możliwość że termostat/ty są uszkodzone jeżeli silnik nagrzewa mi się do 90*C ?? Mam taka sytuacje że do 70-75 idzie gładko( jakieś 3,5km przy około -10 spokojniej jazdy) ale później do 90*C grzeje się znacznie ciężej. Może po 15km osiąga temperaturę roboczą. Coś jest nie tak, zważywszy że dogrzewasz mam padnięty?
Sprawdź (organoleptycznie) węże chłodnicy, szczególnie górny, przy temp. 70-75 st.C.
#125 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 01:03
#126 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 01:11
do 75 stopni działa dogrzewacz, potem się wyłącza i dlatego wzrost temperatury będzie wolniejszy
Dogrzewacz u kolegi LeoVince niestety "padnięty".
#127 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 10:11
dogrzewacz działa do temperatury zaleznej od nastawionej na climie przy HI grzeje do 84 stopni, ale kolega ma go deaddo 75 stopni działa dogrzewacz
#128 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 10:35
Sprawdź (organoleptycznie) węże chłodnicy, szczególnie górny, przy temp. 70-75 st.C.
Do węża górnego nie ma problemu z dostaniem się, ale dolny to już chyba kanał i odkręcanie płyty pod silnikiem? czy może są jeszcze jakieś inne sposoby??
#129 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 16:45
szczególnie górny
Temperatura tego węża powie Ci, który termostat it's dead.
#130 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 17:19
#131 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 17:58
....to co w końcu ?
Sprawność termostatów sprawdzamy kontrolując obieg cieczy chłodzącej, przed ich (jego) otwarciem. Przyjmując temperaturę otwarcia "termosa" 88 st.C, węże sprawdzamy przed osiągnięciem w/w temperatury (w przypadku nie dogrzanego silnika).
#132 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2010 - 12:20
Temperatura tego węża powie Ci, który termostat it's dead.
Przy około 72*C wąż górny( ten przy akumulatorze) był poprostu ciepły, podobne tez powietrze leciało z nawiewów.... To znaczy że na mam padnięty termos? Na dworze wtedy było -10.
#133 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2010 - 15:18
Potrzebuje nr części tego termo.
#134 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2010 - 16:42
#135 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2010 - 22:49
Przy około 72*C wąż górny( ten przy akumulatorze) był poprostu ciepły, podobne tez powietrze leciało z nawiewów.... To znaczy że na mam padnięty termos? Na dworze wtedy było -10.
Raczej nie, bo nie rozgrzałeś silnika do temperatury roboczej...i pełny obieg się nie włączył.
#136 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2010 - 22:56
Przy około 72*C wąż górny( ten przy akumulatorze) był poprostu ciepły, podobne tez powietrze leciało z nawiewów.... To znaczy że na mam padnięty termos? Na dworze wtedy było -10.
Termostat EGR - do wymiany.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#137 OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2011 - 14:18
hmmm...dziś Omega stojąc po długiej jeździe na wolnych obrotach doszła sobie do temp 90st czyli do temperatury takiej OK..górny wąż ciepły a dolny też ....to co w koncu ?
melduje wymianę termostatu i jest wszystko OK.temperatura po 4kilometrach równe 90stopni...maksymalnie do kreski 92,5st